passacik b8 Zgłoś #1801 Napisano 12 Kwietnia 2015 koledzy, przez weekend trochę się bawiłem i zamieszczam 2 filmiki z testów przyśpieszeń 2.0 tsi0-100 jest książkowe 6,7 sek. Elastyczność - wzorowa. Na razie 500km na liczniku, więc może jeszcze się z czasem poprawi... https://www.youtube.com/watch?v=cktuohfcu4i [video=youtube;ix-y8ra2tbq]https://www.youtube.com/watch?v=ix-y8ra2tbq ale ma odejscie ładne swietne filmy kolego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #1802 Napisano 12 Kwietnia 2015 Z wylaczona kontrola trakcji byloby lepiej Kontrola była wyłączona. Przytrzymalem ESC przez 3sekundy i weszło w tryb ESC Sport. Tak sugerowali w instrukcji przy włączeniu Launch Control Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateoosh Zgłoś #1803 Napisano 12 Kwietnia 2015 6.5sek jest do zrobienia. powyzej 150 bedzie dynamiczniejszy od 240PS diesla, co mnie niewatpliwie cieszy. PS. termin ZP8 (koniec produkcji) mojego to 4.09, zamowiony 23.03 - - - - - aktualizacja - - - - - Ja też nie wierze. Ja mam sytuację jak passacik B8. Zamówieni połowa grudnia, odbiór cholera wie kiedy. podaj KT-Nummer (2015xxxxxx) na priv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passacik b8 Zgłoś #1804 Napisano 12 Kwietnia 2015 6.5sek jest do zrobienia. powyzej 150 bedzie dynamiczniejszy od 240PS diesla, co mnie niewatpliwie cieszy. PS. termin ZP8 (koniec produkcji) mojego to 4.09, zamowiony 23.03 - - - - - aktualizacja - - - - - podaj KT-Nummer (2015xxxxxx) na priv ja niemam tego numeru mam to pole puste ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisxx Zgłoś #1805 Napisano 13 Kwietnia 2015 ACC bajer choć nie sprawdziłem jeszcze opcji tempomatu powyżej 160 km/h. Udało się Tobie sprawdzić ACC powyżej 160 km/h? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #1806 Napisano 13 Kwietnia 2015 Udało się Tobie sprawdzić ACC powyżej 160 km/h? ACC nie bedzie działać, to na pewno. Liczę na jakiś zwykły tempomat, pasywny. Jak znajdę chwile to moze dzis mi sie uda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisxx Zgłoś #1807 Napisano 13 Kwietnia 2015 ACC nie bedzie działać, to na pewno. Liczę na jakiś zwykły tempomat, pasywny. Jak znajdę chwile to moze dzis mi sie uda. Passat z ACC nie posiada pasywnego tempomatu - względy bezpieczeństwa. V>160km/h oznacza teoretycznie nogę na pedale gazu . Stąd też moje pytanie o ACC. Cały czas się łudzę, że powyżej 160 km/h da się jechać na "tempomacie", gdyż bedzie mi tego troszkę brakować :rozpacz. Przeglądałem niemieckie fora szukając czegoś na ten temat, ale helmuty zamawiają ACC 210km/h więc nie mają tego problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateoosh Zgłoś #1808 Napisano 13 Kwietnia 2015 Kris, radar jest inny w wersji 210km/h, ale to juz chyba wiesz. generalnie chodzi o zasieg wiazki. Upgrade bedzie raczej mozliwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisxx Zgłoś #1809 Napisano 13 Kwietnia 2015 Myślę, że tak łatwo się tego programowo nie zmieni. Pożyjemy zobaczymy. Z drugiej strony 160km/h jest wystarczające (na Polskę na 100%). Ja dużo jeżdżę po niemieckich AB i przy sprzyjających warunkach lubię sobie "nisko polatać". Średnio mam nastawioną na tempomacie prędkość 140-150km/h, ale to raczej z lenistwa (sterowanie tempomatem z ręki). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #1810 Napisano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) jeszcze wrażenia ze spalania przy 2.0 TSI. Bawiąc się ECO-drivingiem i używając trybu żeglowania w DSG udało mi się zejść do 7 l/100km przy 200km trasie, średnia prędkość 60kmh. Pełny bak, 2 pasażerów i jedna walizka w bagażniku. To napawa optymizmem. Drogę powrotną już trochę inną trasą w tym ekspresówką, pokonałem już ze spalaniem 8,5 l/100km. W mieście przy odcinkach 8km do pracy i z powrotem wychodzi 12-13l/100km. Jakiś inny właściciel 2.0 TSI może się wypowiedzieć jak to u niego?? Na razie mam jakieś 500km przejechane. [ATTACH=CONFIG]130886[/ATTACH] Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez szylton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
molder Zgłoś #1811 Napisano 13 Kwietnia 2015 @szylton jak dla mnie na pierwszym filmie ewidentnie widać, że LC Ci się nie załączyło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateoosh Zgłoś #1812 Napisano 13 Kwietnia 2015 @szylton, w miescie pali sporo, niestety. No ale cóż, taka uroda... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #1813 Napisano 13 Kwietnia 2015 Passat z ACC nie posiada pasywnego tempomatu - względy bezpieczeństwa. V>160km/h oznacza teoretycznie nogę na pedale gazu . Stąd też moje pytanie o ACC. Cały czas się łudzę, że powyżej 160 km/h da się jechać na "tempomacie", gdyż bedzie mi tego troszkę brakować . Możesz przestać się łudzić. Na chwilę zobaczyłem 161, ale zasadniczo trzyma 160 km/h i koniec. To rzeczywiście jest zdecydowana wada,porażka... do końca nie wierzyłem, że VW wyciął taki brzydki numer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisxx Zgłoś #1814 Napisano 13 Kwietnia 2015 Możesz przestać się łudzić. Na chwilę zobaczyłem 161, ale zasadniczo trzyma 160 km/h i koniec. To rzeczywiście jest zdecydowana wada,porażka... do końca nie wierzyłem, że VW wyciął taki brzydki numer. Dzięki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #1815 Napisano 13 Kwietnia 2015 @szylton jak dla mnie na pierwszym filmie ewidentnie widać, że LC Ci się nie załączyło tak myślisz? W sumie robiłem wszystko jak w instrukcji. ESC tryb sport, DCC też na Sport. Hamulec do dechy, gaz do dechy i puściłem hamulec... W sumie jak robiłem to we wcześniej wypożyczonym TDI 150KM to się wkręcał do 3tyś obr., pomyślałem, że w TSI max mom. obr osiąga już przy 1500obr więc dlatego dalej nie idzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #1816 Napisano 13 Kwietnia 2015 Szylton zobacz tutaj: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #1817 Napisano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Szylton zobacz tutaj: a widzisz, faktycznie do 3000obr się rozkręcił. Hmmm wszystko zrobiłem jak u Zachara, też ESC Sport (widać w dolnym prawym rogu "ESC off"), też tryb Sport wrzuciłem. Jeszcze popróbuję, ale nie chciałem na długo się zatrzymywać bo to było na drodze szybkiego ruchu. [ATTACH=CONFIG]130893[/ATTACH] Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez szylton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #1818 Napisano 13 Kwietnia 2015 Próbuj próbuj Czym mierzyłeś przyspieszenie i elastyczność? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #1819 Napisano 13 Kwietnia 2015 Próbuj próbuj Czym mierzyłeś przyspieszenie i elastyczność? jeśli chodzi o pomiar czasu, to jedynie zwykłym chałupniczym sposobem tj. w edytorze filmów bardzo dokładnie (klatka po klatce) oznaczyłem moment wciśnięcia gazu (odpuszczenia hamulca) oraz moment osiągnięcia 100,120 kmh. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #1820 Napisano 13 Kwietnia 2015 i wyszlo lepiej niz 6,7s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach