molder
-
Liczba zawartości
30 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O molder
- Urodziny 16.03.1991
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gdańsk
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 2.5 TDI V6 180KM 4x4
-
Rok produkcji
2004
-
molder obserwuje zawartość → Passat B8 vs Audi A4 B9
-
u mnie w B8 trzeba było trochę podnieść fabryczną linię świateł mijania bo słabo się jechało w nocy:/ ps. nikt nie miga niby to haldex 5 generacji... w Audi działa bardzo dobrze, tzn. nie czuć momentu załączenia o ile można tak powiedzieć, reakcja jest natychmiastowa, nie wydaje mi się żeby w VW system ten odbiegał od Audi. Jeden z posiadaczy biturbo pisał w jednym z tematów że podczas LC nie ma zająknięcia. wracając do porównania passat b8 vs a4 b9 to jeżeli, ktoś decyduje się na wersję 4x4 to w Audi jest to napęd permanentny 40:60, w passacie natomiast w trybie jazdy "dynamic" powinno być stale przekazywane na tył przynajmniej 10% momentu
-
zacznijmy od tego, że passat B8 nie ma ksenonów, zaletą systemu passata jest to, że wiązka światła jest ruchoma jak napisał kolega powyżej, w audi natomiast wygaszane są obszary o danej szerokości i nie mają dużej rozdzielczości, ale za to mogą wyciąć więcej obiektów, audi podaje za przewagę w ich systemie brak elementów ruchomych sterujących snopem światła, skręcanie promieni światła w kierunku zakrętu jest tylko pozorne przez wygaszanie diod z zewnętrznej strony
-
nie działają identycznie, passat ma dynamicznie skrętne soczewki z przesłonami, gdzie Audi ma statyczne diody w układzie nazwijmy to "macierzy"
-
no właśnie, w configu DE jest rozgraniczenie na ciemne i czerwone tylne lampy? jak jest w polsce?
-
@krissx zdjęcia w olandii? jaki to kolor? bardzo ładny
-
manual, hmm ciężko stwierdzić bo każdy ma inne odczucia i wcześniejsze doświadczenia, jak dla mnie jest to po prostu bardzo dynamiczna jednostka ale jeżeli jeździłeś wczesniej czymś co ma np. 300KM to nie będzie "urywało". na trasie można zejść poniżej 4/100 i generalnie wartości podane przez VW mozna osiągnąć, bardzo cicho w środku, fajne zawieszenie w zakrętach ( dobry kompromis pomiedzy sztywnoscia a komfortem (nie mam DCC)), fajne wrażenie robi moment obrotowy i możliwość jazdy na obrotach rzędu 1100-1200 ze stałą prędkością
-
@wojcian tak, ale ciekawe czy są dwie zaślepki czy może z jednej strony jest przelot, skoro bez tego pakietu ma proste dwie rurki po jednej stronie
-
chyba dlatego że korzystają z innych norm? w innych warunkach jest testowane i z innymi założeniami
-
VW opublikował taką informację prasową: jak ją interpretować? jakiś update?
-
odbierałem w wolfsburgu w autostadt i miało 14 km przebiegu
-
Ruszy sam jeżeli czas postoju nie przekroczy 3 sekund, chodzi o to żeby jak ktoś wbiegnie Ci przed samochód to żeby go nie przejechał bo radar nie zadziała na organizmy żywe
-
przy upshift słychać takie ciche "prrrraaap" tylko trzeba zmieniać w odpowiednim momencie bieg
-
czekamy na recenzję, hyhy
-
nap pewno chodzi o benzynę? Chyba tylko Diesel 190 KM ma wystające ze zderzaka po jednej stronie
-
mysle ze nie ma w tym nic nienormalnego, mam tak w rav 4 i golfie IV