Skocz do zawartości

molder

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O molder

  • Urodziny 16.03.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.5 TDI V6 180KM 4x4
  • Rok produkcji
    2004
  1. u mnie w B8 trzeba było trochę podnieść fabryczną linię świateł mijania bo słabo się jechało w nocy:/ ps. nikt nie miga niby to haldex 5 generacji... w Audi działa bardzo dobrze, tzn. nie czuć momentu załączenia o ile można tak powiedzieć, reakcja jest natychmiastowa, nie wydaje mi się żeby w VW system ten odbiegał od Audi. Jeden z posiadaczy biturbo pisał w jednym z tematów że podczas LC nie ma zająknięcia. wracając do porównania passat b8 vs a4 b9 to jeżeli, ktoś decyduje się na wersję 4x4 to w Audi jest to napęd permanentny 40:60, w passacie natomiast w trybie jazdy "dynamic" powinno być stale przekazywane na tył przynajmniej 10% momentu
  2. zacznijmy od tego, że passat B8 nie ma ksenonów, zaletą systemu passata jest to, że wiązka światła jest ruchoma jak napisał kolega powyżej, w audi natomiast wygaszane są obszary o danej szerokości i nie mają dużej rozdzielczości, ale za to mogą wyciąć więcej obiektów, audi podaje za przewagę w ich systemie brak elementów ruchomych sterujących snopem światła, skręcanie promieni światła w kierunku zakrętu jest tylko pozorne przez wygaszanie diod z zewnętrznej strony
  3. nie działają identycznie, passat ma dynamicznie skrętne soczewki z przesłonami, gdzie Audi ma statyczne diody w układzie nazwijmy to "macierzy"
  4. no właśnie, w configu DE jest rozgraniczenie na ciemne i czerwone tylne lampy? jak jest w polsce?
  5. @krissx zdjęcia w olandii? jaki to kolor? bardzo ładny
  6. manual, hmm ciężko stwierdzić bo każdy ma inne odczucia i wcześniejsze doświadczenia, jak dla mnie jest to po prostu bardzo dynamiczna jednostka ale jeżeli jeździłeś wczesniej czymś co ma np. 300KM to nie będzie "urywało". na trasie można zejść poniżej 4/100 i generalnie wartości podane przez VW mozna osiągnąć, bardzo cicho w środku, fajne zawieszenie w zakrętach ( dobry kompromis pomiedzy sztywnoscia a komfortem (nie mam DCC)), fajne wrażenie robi moment obrotowy i możliwość jazdy na obrotach rzędu 1100-1200 ze stałą prędkością
  7. @wojcian tak, ale ciekawe czy są dwie zaślepki czy może z jednej strony jest przelot, skoro bez tego pakietu ma proste dwie rurki po jednej stronie
  8. chyba dlatego że korzystają z innych norm? w innych warunkach jest testowane i z innymi założeniami
  9. molder

    Car net

    VW opublikował taką informację prasową: jak ją interpretować? jakiś update?
  10. odbierałem w wolfsburgu w autostadt i miało 14 km przebiegu
  11. Ruszy sam jeżeli czas postoju nie przekroczy 3 sekund, chodzi o to żeby jak ktoś wbiegnie Ci przed samochód to żeby go nie przejechał bo radar nie zadziała na organizmy żywe
  12. przy upshift słychać takie ciche "prrrraaap" tylko trzeba zmieniać w odpowiednim momencie bieg
  13. nap pewno chodzi o benzynę? Chyba tylko Diesel 190 KM ma wystające ze zderzaka po jednej stronie
  14. mysle ze nie ma w tym nic nienormalnego, mam tak w rav 4 i golfie IV
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności