Fischerr Zgłoś #1361 Napisano 25 Marca 2015 Mam to samo pytanie ale w manualu. Jak się zachowa Front Assist lub aktywny tempomat jak kierowca nie reaguje redukując, wysprzęglając ? Sam zadusi silnik ? Przepraszam, nie dopowiedziałem - też mam na myśli manualna skrzynię. - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szu Zgłoś #1362 Napisano 25 Marca 2015 Wg. mojej interpretacji obniżane lusterko podczas jazdy na wstecznym nie jest dostępne wyłącznie z pamięcią foteli. Posiadając funkcję pamięci foteli można przypisać dokładne ustawienie lusterka wstecznego do danego kluczyka. Napisali tam, że z funkcji Infotainment można wybrać opcję "obniżania lusterka przy włączeniu wstecznego biegu" z tym że to ustawienie będzie identyczne dla dowolnego kluczyka przypisanego do auta. Chciałbym aby tak było ale obawiam się, że będzie tak jak ja napisałem. Prośba do kogoś o sprawdzenie obniżania lusterek (i dostępności opcji w konfiguracji) w realu. Temat ten ćwiczony był w Skodzie Octavii 3. Bez pamięci foteli nie było dostępnej opcji. Dało się VCDSem włączyć obniżanie lusteka. Obniżanie nawet działało. Problem był z powrotem do pozycji wyjściowej - lusterko nie wracało do pozycji wyjściowej i trzeba było korygować je manualnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisxx Zgłoś #1363 Napisano 26 Marca 2015 Chciałbym aby tak było ale obawiam się, że będzie tak jak ja napisałem. Prośba do kogoś o sprawdzenie obniżania lusterek (i dostępności opcji w konfiguracji) w realu. Temat ten ćwiczony był w Skodzie Octavii 3. Bez pamięci foteli nie było dostępnej opcji. Dało się VCDSem włączyć obniżanie lusteka. Obniżanie nawet działało. Problem był z powrotem do pozycji wyjściowej - lusterko nie wracało do pozycji wyjściowej i trzeba było korygować je manualnie. Zgodnie z instrukcją funkcja ta jest dostępna tylko z pamięcią foteli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cortez Zgłoś #1364 Napisano 26 Marca 2015 Zadałem następujące pytanie pytanie (posiłkując się tekstem kolegi kubelt-a) handlowcowi : "Prosiłbym o informację czy jest dostępna opcja "obniżane lusterko podczas jazdy na wstecznym". Chodzi mi o tą opcję, przy której wrzucenie wstecznego od razu powoduje ustawienie prawego lustra maksymalnie do dołu, co pokazuje mi wspomniany ew. krawężnik lub linię podczas cofania." Dostałem taka odpowiedź handlowca (przy okazji wyjaśniła się sprawa z park assist) : tak jak mówiłem w cenniku Passata Var był błąd z Park Assistem... jest on w cenie 1060 zł. Co do obniżanego lusterka to na chwilę obecną jest ona nie dostępna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viaderro Zgłoś #1365 Napisano 26 Marca 2015 mój 1,8 TSI już jeżdżony od wczoraj Jeden z pierwszych odebrany w mojej okolicy nie mam zdjęć - nie było czasu na nic wczoraj natomiast jutro muszę się z nim jeszcze na 2 dni pożegnać bo postanowiłem zrobić AUTO DETAILING, czyli zabezpieczenie lakieru i szyb powłoką ceramiczną... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szu Zgłoś #1366 Napisano 26 Marca 2015 Dostałem taka odpowiedź handlowca (przy okazji wyjaśniła się sprawa z park assist) : tak jak mówiłem w cenniku Passata Var był błąd z Park Assistem... jest on w cenie 1060 zł. Co do obniżanego lusterka to na chwilę obecną jest ona nie dostępna. Handlowca pytać o szczegóły techniczne??? He he. Nie ma co liczyć na jednoznaczną odpowiedź. Handlowiec to Ci cenę z excela przeczyta. Natomiast często nie potrafi wyjaśnić co dana opcja wyceniona w excelu obejmuje. Zobacz na odpowiedź o lusterkach. Gdyby przynajmniej raz przejrzał instrukcje samochodów, które sprzedaje to by wiedział, że obniżanie jest - zależne od innego wyposażenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziura75 Zgłoś #1367 Napisano 26 Marca 2015 Viaderro - opowiadaj jak jazda, jak silnik?!?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viaderro Zgłoś #1368 Napisano 26 Marca 2015 Viaderro - opowiadaj jak jazda, jak silnik?!?! nie jestem dobrym recenzentem, po za tym wczoraj od nadmiaru emocji mało pamiętam to mój pierwszy NOWY samochód więc samo to robi ogromne wrażenie, odbiór z salonu pozostanie długo w pamięci mam czarną perłę z czarnymi szybami i na czarnej feldze wygląda MEGA Światła robią niesamowite wrażenie, wydaje mi się, że wzbudza zainteresowanie na drodze innych kierowców albo byłem po prostu w szoku i wydawało mi się, że wszyscy się oglądają Lakier piękny, ale rzeczywiście widać na nim wszystko - to tak jak kupujesz nowy telefon i co chwilę przecierasz szybkę z odcisków bo Ci przeszkadzają... dlatego robię tą powłokę ceramiczną.. Nie będę się rozpisywał jak to działa -jak ktoś będzie chciał to sobie poczyta o auto detailing. Widziałem efekty tego na żywo i jestem zdecydowany. Koszt ok 2000 zł z szybami. Silnik - jest bardzo elastyczny. Natomiast nie męczyłem go za bardzo - raz, że nie czułem się jeszcze pewnie wczoraj za kierownicą a dwa - podobno te 1000 km warto dać jeszcze na ułożenie się wszystkiego mimo, że samochód jest dotarty fabrycznie. Mam skrzynie manualną, która bardzo przyjemnie działa. Samochód dla mnie bardzo cichy. Na światłach jak wyłącza się silnik to można tego nie zauważyć Jest tyle smaczków i ustawień - ciągle mnie zaskakują jakieś funkcje, których po prostu wcześniej nie miałem. Korzystałem z ACC ale tylko przez chwilę - samochód sam hamował przed poprzedzającą furą ale ze strachu i tak sam użyłem hamulca Wypróbuje to na trasie dopiero... Wrzucę zdjęcia jak odbiorę samochód po detailingu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cortez Zgłoś #1369 Napisano 26 Marca 2015 Handlowca pytać o szczegóły techniczne??? He he. Nie ma co liczyć na jednoznaczną odpowiedź. Handlowiec to Ci cenę z excela przeczyta. Natomiast często nie potrafi wyjaśnić co dana opcja wyceniona w excelu obejmuje. Zobacz na odpowiedź o lusterkach. Gdyby przynajmniej raz przejrzał instrukcje samochodów, które sprzedaje to by wiedział, że obniżanie jest - zależne od innego wyposażenia. Czytałem twojego posta wcześniej, ale ten patent z obniżanym na wstecznym prawym lusterkiem fajny jest , wiec chciałem dopytać ...Padło na handlowca, ale kto jak nie ona ma wiedzieć co sprzedaje (wiem wiem, naiwniak ze mnie). Kolejne pytanie o gadżet. Dobieram przyciemnione szyby. W pakiecie Sportowym jest jeszcze opcja z progresywnym wspomaganiem układu kierowniczego. Nie chce tego brać tylko dlatego ze jest w pakiecie. Jakies opinie o przydatności? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #1370 Napisano 26 Marca 2015 Czytałem twojego posta wcześniej, ale ten patent z obniżanym na wstecznym prawym lusterkiem fajny jest , wiec chciałem dopytać ...Padło na handlowca, ale kto jak nie ona ma wiedzieć co sprzedaje (wiem wiem, naiwniak ze mnie). Kolejne pytanie o gadżet. Dobieram przyciemnione szyby. W pakiecie Sportowym jest jeszcze opcja z progresywnym wspomaganiem układu kierowniczego. Nie chce tego brać tylko dlatego ze jest w pakiecie. Jakies opinie o przydatności? Ja bym na Twoim miejscu brał progresywne wspomaganie, ogólnie dopasowuje on siłę ruchów skrętu do sytuacji jazdy. Np. podczas parkowania, manewrowania wymagane jest mniej ruchów kierownicą, natomiast na drogach krajowych czy na autostradzie progresywny układ kierowania pośredniczy podczas jazdy na zakrętach, w sportowym, bardziej bezpośrednim wrażeniu kierowania i wyraźnej dynamice. Bez tego masz po prostu zawsze i w każdej sytuacji stałą siłę wspomagania i tyle samo obrotu kierownicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #1371 Napisano 26 Marca 2015 Kolejne pytanie o gadżet. Dobieram przyciemnione szyby. W pakiecie Sportowym jest jeszcze opcja z progresywnym wspomaganiem układu kierowniczego. Nie chce tego brać tylko dlatego ze jest w pakiecie. Jakies opinie o przydatności? Jeśli system działa tak samo jak w Audi, to polecam! Mamy to w A4 i bajka Tak jak kolega wyżej pisał, system ten dopasowuje się do prędkości. Podczas parkowania kierownicą można bez najmniejszego oporu obracać małym palcem u dłoni, a podczas jazdy - im szybciej, tym układ staje się sztywniejszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #1372 Napisano 26 Marca 2015 Ja też mam w CC i polecam. Dużo bardziej czuć auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1373 Napisano 26 Marca 2015 Podczas parkowania kierownicą można bez najmniejszego oporu obracać małym palcem u dłoni, a podczas jazdy - im szybciej, tym układ staje się sztywniejszyMiałem ten system w maluchu, tylko działał odwrotnie :hmm Polecam . Przydaje się szczególnie przy szerokich kapciach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #1374 Napisano 26 Marca 2015 (edytowane) Jeśli system działa tak samo jak w Audi, to polecam! Mamy to w A4 i bajka Tak jak kolega wyżej pisał, system ten dopasowuje się do prędkości. Podczas parkowania kierownicą można bez najmniejszego oporu obracać małym palcem u dłoni, a podczas jazdy - im szybciej, tym układ staje się sztywniejszy mylicie pojęcia, układ progresywny ma zmienne przełożenie, a te o których piszecie w a4 i cc jest nie jest progresywny tylko kierownica kreci się słabiej albo mocniej w zależności od predkosci, a nie ma mniej obrotów miedzy położeniami skrajnymi...tez się nad nim zastanawiałem ale np w audi a6 w prasie krytykowali ten układ, na tor się przydaje, ale w codziennym użytkowaniu podobno ciężko go wyczuć. Najchętniej bym się sam przejechał i sprawdził jak działa, ale nie ma nigdzie w okolicy takiego Passata z tym układem Edytowane 26 Marca 2015 przez kriss555 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #1375 Napisano 26 Marca 2015 mylicie pojęcia, układ progresywny ma zmienne przełożenie, a te o których piszecie w a4 i cc jest progresywny czyli kierownica kreci się słabiej albo mocniej, a nie ma mniej obrotów miedzy położeniami skrajnymi... Ja ze swojej strony miałem na myśli tylko kwestie siły potrzebnej do kręcenia kierownicą, a nie ilości obrotów potrzebnych do skrajnego skrętu W audi nazywa się to servotronic i dlatego napisałem w pierwszym zdaniu, że "jeśli działa to w b8 tak samo jak w audi to polecam" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cortez Zgłoś #1376 Napisano 26 Marca 2015 Sorry za to zamieszanie z progresywnym wspomaganiem. Jak się dowiedziałem od handlowca to pakiet sportowy jest tylko dla tych którzy wybiorą również pakiet z zawieszeniem z adaptacyjną regulacją DCC. A ja go nie wybrałem, wiec sprawa dla mnie zamknięta, niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #1377 Napisano 26 Marca 2015 nie jestem dobrym recenzentem, po za tym wczoraj od nadmiaru emocji mało pamiętam to mój pierwszy NOWY samochód więc samo to robi ogromne wrażenie, odbiór z salonu pozostanie długo w pamięci mam czarną perłę z czarnymi szybami i na czarnej feldze wygląda MEGA Światła robią niesamowite wrażenie, wydaje mi się, że wzbudza zainteresowanie na drodze innych kierowców albo byłem po prostu w szoku i wydawało mi się, że wszyscy się oglądają Lakier piękny, ale rzeczywiście widać na nim wszystko - to tak jak kupujesz nowy telefon i co chwilę przecierasz szybkę z odcisków bo Ci przeszkadzają... dlatego robię tą powłokę ceramiczną.. Nie będę się rozpisywał jak to działa -jak ktoś będzie chciał to sobie poczyta o auto detailing. Widziałem efekty tego na żywo i jestem zdecydowany. Koszt ok 2000 zł z szybami. Silnik - jest bardzo elastyczny. Natomiast nie męczyłem go za bardzo - raz, że nie czułem się jeszcze pewnie wczoraj za kierownicą a dwa - podobno te 1000 km warto dać jeszcze na ułożenie się wszystkiego mimo, że samochód jest dotarty fabrycznie. Mam skrzynie manualną, która bardzo przyjemnie działa. Samochód dla mnie bardzo cichy. Na światłach jak wyłącza się silnik to można tego nie zauważyć Jest tyle smaczków i ustawień - ciągle mnie zaskakują jakieś funkcje, których po prostu wcześniej nie miałem. Korzystałem z ACC ale tylko przez chwilę - samochód sam hamował przed poprzedzającą furą ale ze strachu i tak sam użyłem hamulca Wypróbuje to na trasie dopiero... Wrzucę zdjęcia jak odbiorę samochód po detailingu... Witaj, Jak działa aktywny tempomat w przypadku skrzyni manualnej ? Czy w momencie jeśli samochód zwalnia (widzi poprzedzający go pojazd, który jedzie znacznie wolniej niż ty), i musisz zredukować bieg czy wówczas układ się rozłącza? czy następuje to dopiero po wciśnięciu pedału hamulca ? byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #1378 Napisano 26 Marca 2015 mój 1,8 TSI już jeżdżony od wczoraj Jeden z pierwszych odebrany w mojej okolicynie mam zdjęć - nie było czasu na nic wczoraj natomiast jutro muszę się z nim jeszcze na 2 dni pożegnać bo postanowiłem zrobić AUTO DETAILING, czyli zabezpieczenie lakieru i szyb powłoką ceramiczną... i jak wrazenia gdzie detaling Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passacik b8 Zgłoś #1379 Napisano 26 Marca 2015 witam mas ktos doswiade=czenie z bagaznikami bazowymi montowanymi na sedanie na karoserii ? czy nie zniszcza te łapy mocujace lakieru itp ? mysle o zestawie od Thule Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #1380 Napisano 26 Marca 2015 witam mas ktos doswiade=czenie z bagaznikami bazowymi montowanymi na sedanie na karoserii ? czy nie zniszcza te łapy mocujace lakieru itp ? mysle o zestawie od Thule Ja kupiłem oryginał do kombi i wszystko perfekcyjnie pasuje i tak radzę zrobić, różnica między oryginałem a Thule - w moim przypadku było to 50 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach