Charakterek Zgłoś #1 Napisano 10 Września 2005 130 konny. Mam tiptronik, ale to nieistotne. Dziś byłem na wymianie wszystkich pasków, oleju, płynów, klocków hamulcowych, napinaczy, słowem wszysrkiego, co się robi przy przebiegu 85000 - 90 000. Po tejże wymianie silnik stał się wołkiem okrutnym. Jakby go ktoś spętał i może ze 60 koni miał. Co oni mogli zrobić Ľle (ASO VW), o co im w poniedziałek burzę zrobić? Pomocy, bo nigdy nie miałem diesla, tylko benzyniaki, a tam wiem co mu dolega jak wołek jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #2 Napisano 10 Września 2005 Jak nic nie grzebali Ci w sofcie to...mozliwe ze zle zalozyli pasek rozrzadu i sa zle fazy wtrysku paliwa (tyle ze tak bylo w starszych dieslach) jak masz pompowtryskiwacze to nie mam pojecia ale...wez jakiegos kolo z ASO niech sie przewiezie i sam okresli gdzie dali D...Y!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rapix Zgłoś #3 Napisano 11 Września 2005 Moim zdaniem mogli przepływke uszkodzic np. zle rorzad mogli załorzyc..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MMarcu Zgłoś #4 Napisano 11 Września 2005 A może to luftmeser Podobno takie objawy są. Je?li nie, to zakładając jak wyżej już wspaomniano, że je?li nikt nie grzebał przy komputerze, to ciekawe co jest przyczyną, czyżby ?le założony rozrząd?. Mojemu koledze ostatnio go?ć grzebiąć przy komputerze (w Audi) zrobił jakie? zwarcie i zwalił mu sterowanie turbo i co? jeszcze. Samochód je?dził w trybie serwisowym. Generalnie mnie wła?nie czeka robota rozrządu z wszystkimi paskami itp (mam prawie 85000) w silniku 1.9 TDI 100KM. To mnie trochę przeraziłe? :shock: . Gdzie robiłe? ten rozrząd, w jakim ASO w jakim mie?cie? Mam też pytanie, czy czę?ci na rozrząd brałe? z ASO i ile Ci krzykneli za wszystko? MMarcu 1.9 TDI 2002 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #5 Napisano 11 Września 2005 Dziś obejrzałem dokładnie autko i już wiem, co się stało. W serwisie urwali mi przewód z wiązki, która idzie od komputera do pompowtryskiwaczy. To powoduje przejście pracy silnika w tryb serwisowy. Ponieważ do tej pory było wszystko dobrze, to na bank to ich wina. Naprawić to jest niezmiernie ciążko, bo przewód urwał się tuż obok koszulki z której wychodzą kable z wiązki. Pozostaje wymiana wiązki. Pytanie moje czy mam prawo ubiegać się o bezpłatną wymianę wiązki? A jak to spowodowało jakąkolwiek awarię komputera, to czy mam prawo ubiegać się o wymianę komputera na nowy (bezpłatnie). Przed wymianą rozrządu zażądałem testu auta i mam wydruk z tegoż testu, wszystko było ok, zero błędów. Pamiętajcie Patrzcie na wszystkie kablelki, które odpinają!!! Ja mam wydruk z badania auta przed wymianą i tak: Elektronika silnika - 0 rozpoznano usterkę Elektronika skrzyni biegów (tiptronic) - 0 rozpoznano usterkę Elektronika układu hamulcowego (abs, esp) - 0 rozpoznano usterkę Poduszka bezpieczeństwa (8 x air bag) - 0 rozpoznano usterkę Moduł centralny pakietu komfort - 0 rozpoznano usterkę Zestaw wskażników - 0 rozpoznano usterkę Elektronika układu klimatyzacji / ogrzewania - 0 rozpoznano usterkę Ceny części/cena wymiany: Pasek rozrządu - 211.61 / 332.50 Klocki hamulcowe przód - 256 / 47.50 Płyn chłodzący --- (sam zakupiłem) / 38 Olej silnikowy --- (sam zakupiłem) / 23,75 Zamek drzwi prawych tylnych 478 / 66,50 Wkład filtra oleju z uszczelką - 25,75 rolka napinająca - 278 krążek zwrotny - 132 krążek zwrotny - 178 pasek klinowy - 50 uchwyt - 145 pasek wielorowkowy - 50 amort pasa napinacza - 450 Powyżej 2000 zł zniżki, U mnie w sumie zjechali o 500 zł... Czeka Cię dokładnie to, co i mnie, też 2002 i też 84 tys km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MMarcu Zgłoś #6 Napisano 13 Września 2005 No to z tym trybem serwisowym trochę trafiłem, pisząc o problemach mojego kolegi z Audi. My?le, że na pewno muszą wymienić Ci za darmo ten przewód a czy mogło to spowodować cokolwiek złego komputerowi to nie sądzę (ale tego nie wiem). W ogóle chyba są jakie? testy, które weryfikują sprawno?ć komplemtną komputera, więc po prostu trzeba zarządać. Powodzenia w walce. A możesz napisać, w którym ASO robiłe?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #7 Napisano 13 Września 2005 ASO Ster, Radom, Chorzowska 15. Wymienili wiązkę od ręki, potem się okazało, że się jakiś czujnik przepływu powietrza zasapał i wywalił błędy, też go wymienili (powiązanie przyczynowo - skutkowe) wywalili ponad 20 błędów prawie całując stopy, zaprosili na bezpłatne badanie za tydzień, zachowali się w porządku. Samochodzik znów odzyskał radość szczeniaczka spuszczonego ze smyczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sergiusz- Zgłoś #8 Napisano 18 Września 2005 CHAR ILE PLACILES W aso ZA PEŁNY TEST AUTKA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #9 Napisano 18 Września 2005 Test to mi oni gratis teraz robią. Łachy nie ma. Spierniczyli to poprawiają. Jeszcze ni gwizda pasek od wspomagania kiery. To też poprawią... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość falis Zgłoś #10 Napisano 11 Sierpnia 2006 Bylem dzisiaj u kumpla i tak: Kompletny rozrzad do 115KM AJM (rolki, pasek Dayco (na teflonie), pompa wody (SKF), napinacz (INA)) kosztuje u niego 500zl. Jesli by ktos chcial kupowac nie w komplecie tylko osobno, to to sa przykladowe ceny: Pompa wody (SKF) - 150zl; (chiński szajs) - 90zl Napinacz paska (INA) - 230zl Pasek (Dayco (na teflonie)) - 80zl Pasek Gates - 254zl rolka prowadzaca - 100zl Ja zalozylem osobiscie ten komplet za 500zl i jestem zadowolony, PAMIETAJCIE JESZCZE O SZPILCE MOCUJACEJ NAPINACZ PASKA!!!!! (2zl w ASO) Jakby ktos chcial namiar tel na tego goscia to pajcie znac na prv albo gg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #11 Napisano 11 Sierpnia 2006 http://www.forum.vw-passat.pl/tematy16/rozrzad-w-115km-ajm-vt5649,7.htm#51464 HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vansen Zgłoś #12 Napisano 22 Stycznia 2007 To miałbyc temat o padniętej przepływce a nie naprawach bieżących A ja szukałem po temacie kto tu rządzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hihot1 Zgłoś #13 Napisano 22 Października 2009 witam mam passata 1,9 TDI z 2004r, jestem nowy na forum i dlatego się zapisałem bo jest warte mżna się dużo dowiedzieć na temat autka przepraszam za błedy uczę się. I mam problem u mnie jest tak że jak jade passacikiem jest odczuwalna moc a nie wiadomo skad już nie mam mocy zgasze auto i odpale po 5-10 min i jej już ok juz wystapiło mi to 3razy. pomóżcie może ktoś to miał już. jeden gościu pomiedział mi że to może byc przepływka ale nie wiem czy nie bója. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #14 Napisano 22 Października 2009 Kolega wiem że jesteś nowy i to rozumiem. Ale rejestrując się wyraziłeś zgodę na podporządkowanie się naszemu regulaminowi. Odpowiedz na pytanie które zadałeś jest już na forum. Wystarczy użyć tego klik Pozdrawiam i powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szymek.82 Zgłoś #15 Napisano 22 Października 2009 I mam problem u mnie jest tak że jak jade passacikiem jest odczuwalna moc a nie wiadomo skad już nie mam mocy zgasze auto i odpale po 5-10 min i jej już ok juz wystapiło mi to 3razy. pomóżcie może ktoś to miał już. jeden gościu pomiedział mi że to może byc przepływka ale nie wiem czy nie bója. Poczytaj to sobie: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=855&highlight=spadek+mocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hihot1 Zgłoś #16 Napisano 22 Października 2009 dzieki szymek przeczytałem to co mi podesłałeś ale tak szczerze to tam są same domysły a nie konkretna odpowiedz ale już wiem że diagnosty nie unikne tylko się zastanawiam czy cos znajdzie jak blad mi nie wyskakuje. dzieki wielkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szymek.82 Zgłoś #17 Napisano 22 Października 2009 przeczytałem to co mi podesłałeś ale tak szczerze to tam są same domysły a nie konkretna odpowiedz Dlatego musisz podłączyć Passka pod Vaga i wtedy będziesz wiedział w czym konkretnie jest problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Batrek Zgłoś #18 Napisano 15 Stycznia 2010 Witam serdecznie Szanowni forumowicze. Passat z 2002 roku AVF 130 koni. Praktycznie od tygodnia nie byl przeganiany (sama jadza po mieście po sniegu) Od wczoraj zauważyłem spadek mocy. Na początku wydawało mi się, że samochód kiepsko wkreca się na obroty i dopiero od 3 tys zaczyna jechac. Pojechałem na obwodówkę, że się upewnić i przegonić turbo. Przy prędkości 90 km 4 bieg i niecałe 3 tys obrotów auto przechodzi w tryb awaryjny i spada moc. Dzieję się na 4 i czasami na 5 biegu. Gdy przekrocze 90 km na trójce wsio ok. Komp pokazał błąd P1556. Na mój zaczyna padać przepływka, ale niekoniecznie. Proszę o poradę bo w weekend mam trase, a mój mechanik ma zawalone terminy i nie jest w stanie zdiagnozować usterki. Wiem, że przyczyn może być dużo, ale od czego zacząć(oprócz podpięcia Vaga:P) pozdrawiam, Bartek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej13 Zgłoś #19 Napisano 15 Stycznia 2010 witam ja też mam problem niedawno nabyłem passka b5 2003 avb 101k m ale mam z nim same problemy brak mocy i ogromne spalanie 16 litrów mam powoli dosyc tego autka pozdrawiam andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody18v Zgłoś #20 Napisano 11 Marca 2010 Witam gdyby ktoś chciał części do rozrządu proszę dzwonić 512875669 gwarantuje niskie ceny i bardzo dobre nowe części Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach