Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

130 konny. Mam tiptronik, ale to nieistotne. Dziś byłem na wymianie wszystkich pasków, oleju, płynów, klocków hamulcowych, napinaczy, słowem wszysrkiego, co się robi przy przebiegu 85000 - 90 000. Po tejże wymianie silnik stał się wołkiem okrutnym. Jakby go ktoś spętał i może ze 60 koni miał. Co oni mogli zrobić Ľle (ASO VW), o co im w poniedziałek burzę zrobić?

 

Pomocy, bo nigdy nie miałem diesla, tylko benzyniaki, a tam wiem co mu dolega jak wołek jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nic nie grzebali Ci w sofcie to...mozliwe ze zle zalozyli pasek rozrzadu i sa zle fazy wtrysku paliwa (tyle ze tak bylo w starszych dieslach) jak masz pompowtryskiwacze to nie mam pojecia ale...wez jakiegos kolo z ASO niech sie przewiezie i sam okresli gdzie dali D...Y!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rapix

Moim zdaniem mogli przepływke uszkodzic np. zle rorzad mogli załorzyc.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MMarcu

A może to luftmeser :?: Podobno takie objawy są. Je?li nie, to zakładając jak wyżej już wspaomniano, że je?li nikt nie grzebał przy komputerze, to ciekawe co jest przyczyną, czyżby ?le założony rozrząd?. Mojemu koledze ostatnio go?ć grzebiąć przy komputerze (w Audi) zrobił jakie? zwarcie i zwalił mu sterowanie turbo i co? jeszcze. Samochód je?dził w trybie serwisowym.

Generalnie mnie wła?nie czeka robota rozrządu z wszystkimi paskami itp (mam prawie 85000) w silniku 1.9 TDI 100KM. To mnie trochę przeraziłe? :shock: . Gdzie robiłe? ten rozrząd, w jakim ASO w jakim mie?cie? Mam też pytanie, czy czę?ci na rozrząd brałe? z ASO i ile Ci krzykneli za wszystko?

MMarcu

1.9 TDI 2002

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś obejrzałem dokładnie autko i już wiem, co się stało. W serwisie urwali mi przewód z wiązki, która idzie od komputera do pompowtryskiwaczy. To powoduje przejście pracy silnika w tryb serwisowy. Ponieważ do tej pory było wszystko dobrze, to na bank to ich wina. Naprawić to jest niezmiernie ciążko, bo przewód urwał się tuż obok koszulki z której wychodzą kable z wiązki. Pozostaje wymiana wiązki. Pytanie moje czy mam prawo ubiegać się o bezpłatną wymianę wiązki? A jak to spowodowało jakąkolwiek awarię komputera, to czy mam prawo ubiegać się o wymianę komputera na nowy (bezpłatnie). Przed wymianą rozrządu zażądałem testu auta i mam wydruk z tegoż testu, wszystko było ok, zero błędów.

 

Pamiętajcie Patrzcie na wszystkie kablelki, które odpinają!!!

 

Ja mam wydruk z badania auta przed wymianą i tak:

 

Elektronika silnika - 0 rozpoznano usterkę

 

Elektronika skrzyni biegów (tiptronic) - 0 rozpoznano usterkę

 

Elektronika układu hamulcowego (abs, esp) - 0 rozpoznano usterkę

 

Poduszka bezpieczeństwa (8 x air bag) - 0 rozpoznano usterkę

 

Moduł centralny pakietu komfort - 0 rozpoznano usterkę

 

Zestaw wskażników - 0 rozpoznano usterkę

 

Elektronika układu klimatyzacji / ogrzewania - 0 rozpoznano usterkę

 

Ceny części/cena wymiany:

 

Pasek rozrządu - 211.61 / 332.50

 

Klocki hamulcowe przód - 256 / 47.50

 

Płyn chłodzący --- (sam zakupiłem) / 38

 

Olej silnikowy --- (sam zakupiłem) / 23,75

 

Zamek drzwi prawych tylnych 478 / 66,50

 

Wkład filtra oleju z uszczelką - 25,75

 

rolka napinająca - 278

 

krążek zwrotny - 132

 

krążek zwrotny - 178

 

pasek klinowy - 50

 

uchwyt - 145

 

pasek wielorowkowy - 50

 

amort pasa napinacza - 450

 

Powyżej 2000 zł zniżki, U mnie w sumie zjechali o 500 zł...

 

Czeka Cię dokładnie to, co i mnie, też 2002 i też 84 tys km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MMarcu

No to z tym trybem serwisowym trochę trafiłem, pisząc o problemach mojego kolegi z Audi. My?le, że na pewno muszą wymienić Ci za darmo ten przewód a czy mogło to spowodować cokolwiek złego komputerowi to nie sądzę (ale tego nie wiem). W ogóle chyba są jakie? testy, które weryfikują sprawno?ć komplemtną komputera, więc po prostu trzeba zarządać. Powodzenia w walce.

A możesz napisać, w którym ASO robiłe??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ASO Ster, Radom, Chorzowska 15. Wymienili wiązkę od ręki, potem się okazało, że się jakiś czujnik przepływu powietrza zasapał i wywalił błędy, też go wymienili (powiązanie przyczynowo - skutkowe) wywalili ponad 20 błędów prawie całując stopy, zaprosili na bezpłatne badanie za tydzień, zachowali się w porządku.

 

Samochodzik znów odzyskał radość szczeniaczka spuszczonego ze smyczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CHAR ILE PLACILES W aso ZA PEŁNY TEST AUTKA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Test to mi oni gratis teraz robią. Łachy nie ma. Spierniczyli to poprawiają. Jeszcze ni gwizda pasek od wspomagania kiery. To też poprawią...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość falis

Bylem dzisiaj u kumpla i tak:

Kompletny rozrzad do 115KM AJM (rolki, pasek Dayco (na teflonie), pompa wody (SKF),

napinacz (INA)) kosztuje u niego 500zl.

 

Jesli by ktos chcial kupowac nie w komplecie tylko osobno, to to sa przykladowe ceny:

 

Pompa wody (SKF) - 150zl; (chiński szajs) - 90zl

Napinacz paska (INA) - 230zl

Pasek (Dayco (na teflonie)) - 80zl

Pasek Gates - 254zl

rolka prowadzaca - 100zl

 

Ja zalozylem osobiscie ten komplet za 500zl i jestem zadowolony, PAMIETAJCIE JESZCZE O SZPILCE MOCUJACEJ NAPINACZ PASKA!!!!! (2zl w ASO)

 

Jakby ktos chcial namiar tel na tego goscia to pajcie znac na prv albo gg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vansen

To miałbyc temat o padniętej przepływce a nie naprawach bieżących :wpale:

A ja szukałem po temacie kto tu rządzi :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam passata 1,9 TDI z 2004r, jestem nowy na forum i dlatego się zapisałem bo jest warte mżna się dużo dowiedzieć na temat autka przepraszam za błedy uczę się.

 

I mam problem u mnie jest tak że jak jade passacikiem jest odczuwalna moc a nie wiadomo skad już nie mam mocy zgasze auto i odpale po 5-10 min i jej już ok juz wystapiło mi to 3razy. pomóżcie może ktoś to miał już. jeden gościu pomiedział mi że to może byc przepływka ale nie wiem czy nie bója.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega wiem że jesteś nowy i to rozumiem. Ale rejestrując się wyraziłeś zgodę na podporządkowanie się naszemu regulaminowi. Odpowiedz na pytanie które zadałeś jest już na forum. Wystarczy użyć tego klik Pozdrawiam i powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I mam problem u mnie jest tak że jak jade passacikiem jest odczuwalna moc a nie wiadomo skad już nie mam mocy zgasze auto i odpale po 5-10 min i jej już ok juz wystapiło mi to 3razy. pomóżcie może ktoś to miał już. jeden gościu pomiedział mi że to może byc przepływka ale nie wiem czy nie bója.

Poczytaj to sobie:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=855&highlight=spadek+mocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki szymek przeczytałem to co mi podesłałeś ale tak szczerze to tam są same domysły a nie konkretna odpowiedz ale już wiem że diagnosty nie unikne tylko się zastanawiam czy cos znajdzie jak blad mi nie wyskakuje. dzieki wielkie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przeczytałem to co mi podesłałeś ale tak szczerze to tam są same domysły a nie konkretna odpowiedz

Dlatego musisz podłączyć Passka pod Vaga i wtedy będziesz wiedział w czym konkretnie jest problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

 

 

Szanowni forumowicze.

Passat z 2002 roku AVF 130 koni. Praktycznie od tygodnia nie byl przeganiany (sama jadza po mieście po sniegu) Od wczoraj zauważyłem spadek mocy. Na początku wydawało mi się, że samochód kiepsko wkreca się na obroty i dopiero od 3 tys zaczyna jechac. Pojechałem na obwodówkę, że się upewnić i przegonić turbo. Przy prędkości 90 km 4 bieg i niecałe 3 tys obrotów auto przechodzi w tryb awaryjny i spada moc. Dzieję się na 4 i czasami na 5 biegu. Gdy przekrocze 90 km na trójce wsio ok.

 

Komp pokazał błąd P1556. Na mój zaczyna padać przepływka, ale niekoniecznie. Proszę o poradę bo w weekend mam trase, a mój mechanik ma zawalone terminy i nie jest w stanie zdiagnozować usterki.

 

Wiem, że przyczyn może być dużo, ale od czego zacząć(oprócz podpięcia Vaga:P)

 

pozdrawiam,

Bartek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja też mam problem niedawno nabyłem passka b5 2003 avb 101k m ale mam z nim same problemy brak mocy i ogromne spalanie 16 litrów mam powoli dosyc tego autka pozdrawiam andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam gdyby ktoś chciał części do rozrządu proszę dzwonić 512875669 gwarantuje niskie ceny i bardzo dobre nowe części ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności