tomek921 Zgłoś #21 Napisano 6 Czerwca 2014 Lepiej kupic auto uzywane w ASO, ktore jest czysciutkie i sprawdzone oraz ma sie gwarancje - ale auto jest drozsze o ok. 20 procent. Z tym kupowaniem używanych w ASO to jest często duże ryzyko Często komisy niezwiązane z ASO wynajmują od nich teren i wypisują w ogłoszeniach, że auto z komisu ASO taka zanęta na klienta a w rzeczywistości z ASO mają wspólny tylko plac i w razie jakiś roszczeń do ASO oni umywają ręce wypierając się współpracy z komisem przysalonowym, może w za granicą jest inaczej w Polsce jest to częsta praktyka właścicielów komisów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel1615 Zgłoś #22 Napisano 7 Czerwca 2014 Wg tabeli na jednej ze stron, audi a6 z tym poprawionym silnikiem wychodziło od 10/2008. Stronica w a6 c6 nie było, był tylko tip I tiptronik nie jest dwusprzęgłową skrzynią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #23 Napisano 7 Czerwca 2014 A4 jeśli wolisz mniejsze Szwagier miał A4 i tak jak z zewnątrz było piękne, to w środku totalna klaustrofobia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #24 Napisano 7 Czerwca 2014 I czy S-Tronic to Tiptronic? Triptronic to triptronic, s-tronic podchodzi bardziej pod dsg. Ostatnio u znajomego stało Q-5 3.0 tdi, skrzynia się posypała po 100000 km Ale nie powiem jak polatałem tym po zrobieniu jej to stwierdzam że to połączenie czyli 3.0 tdi plus awtomat jest miodzio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #25 Napisano 7 Czerwca 2014 Z tym kupowaniem używanych w ASO to jest często duże ryzyko Często komisy niezwiązane z ASO wynajmują od nich teren i wypisują w ogłoszeniach, że auto z komisu ASO taka zanęta na klienta a w rzeczywistości z ASO mają wspólny tylko plac i w razie jakiś roszczeń do ASO oni umywają ręce wypierając się współpracy z komisem przysalonowym, może w za granicą jest inaczej w Polsce jest to częsta praktyka właścicielów komisów. Nie, nie, mi chodzi o zupelnie legalne i jasne kupno w ASO, gdzie ASO ponosi ewentulana odpowiedzialnosc za jakies usterki w aucie. Tyle, ze np te same A6 na wolnym rynku kupi sie np za 13 tysiecy euro, a w ASO, to samo auto, tyle ze najczesciej z mniejszym przebiegiem (120-150tys) stoi za 19 tysiecy... To jednak duza roznica. Wg tabeli na jednej ze stron, audi a6 z tym poprawionym silnikiem wychodziło od 10/2008. Stronica w a6 c6 nie było, był tylko tip I tiptronik nie jest dwusprzęgłową skrzynią. Dzieki. Zatem trzeba celowac cos 2009 wzwyz. Szwagier miał A4 i tak jak z zewnątrz było piękne, to w środku totalna klaustrofobia. Tez tak podejrzewalem, ale Danek ma A4 i mowi ze miejsca ma dosyc a ma ponoc grubo ponad 180 wzrostu (ja mam 184;) Triptronic to triptronic, s-tronic podchodzi bardziej pod dsg. Widzialem ksiazke serwisowa A6, i byla tam do zazanczenia kratka z napisem wymiana oleju w S-Tronic, i byla zazanczona. Pewnie ksiazki wydrukowano i dawano na pale do kazdegoA6, ale nawet jesli, to ktores A6 chyba maja S-tronic - tak mysle. I wracajc jeszcze do automatow - juz jakis czas temu pisano, ze nowe automaty nie tylko sa szybse, ale i bardziej ekonomiczne wzgledem manuala, jednak przegladajac dane techniczne, zaden automat - ani w VW ani w Audi, nue jest ani szybszy od manuala ani nie zuzywa mniej paliwa - wiec jak to jest? od 0-100 ktory automat moze startwac z amnualem, i ktory automat zuzyje mniej paliwa niz wajcha? I to jednak nie takie proste, wybrac dobre auto do tej kwoty. W A6 minusem jest jednak stara kinstrukcja - 10 lat to jednak kawalek czasu. Nie wiem, czy nie rozsadniej byloby wziac np Pluga 508. Ewentuanie zaczac jesc whiskas i pic wode, i troche odlozyc na BMW F11. Tylko zaraz ktos znowu wyciagnie na jaw, ze te motory padaja po 170 tysiacach albo ze zawieszenie kosztuje krocie. Zawsze cos... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #26 Napisano 7 Czerwca 2014 też bym sie skłaniał ku Skodzie Superb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #27 Napisano 7 Czerwca 2014 (edytowane) Tez tak podejrzewalem, ale Danek ma A4 i mowi ze miejsca ma dosyc a ma ponoc grubo ponad 180 wzrostu (ja mam 184;) No to się zmieścisz Początkowo trudno się przyzwyczaić do obudowanego wnętrza, bo wydaje się ciasne. Ale tylko początkowo tak się wydaje Edytowane 7 Czerwca 2014 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #28 Napisano 7 Czerwca 2014 michał ja niedawno miałem podobny problem co ty , tylko kwota nie 60 000 tylko 50 000. Zastanawiałem się i zastanawiałem aż w końcu kupiłem nowy , oczywiście nie przekraczając założonej kwoty. Komfort , wiadomo , duuuuużo gorszy ale za to mam spokój z ewentualnymi naprawami. Jeśli chodzi o prestiż to nie zależy mi , chyba już wyrosłem z tego . Swego paska zostawiłem oczywiście w domu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #29 Napisano 8 Czerwca 2014 No to się zmieściszPoczątkowo trudno się przyzwyczaić do obudowanego wnętrza, bo wydaje się ciasne. Ale tylko początkowo tak się wydaje Panie, za czasow moich rodzicow to jezdzilo sie do Niemiec Maluchem w piatke, wiec ze zmieszczeniem sie nie bede mial problemu na pewno;) A obudowane miejsce to dla mnie zaleta. michał ja niedawno miałem podobny problem co ty , tylko kwota nie 60 000 tylko 50 000. Zastanawiałem się i zastanawiałem aż w końcu kupiłem nowy , oczywiście nie przekraczając założonej kwoty. Komfort , wiadomo , duuuuużo gorszy ale za to mam spokój z ewentualnymi naprawami. Jeśli chodzi o prestiż to nie zależy mi , chyba już wyrosłem z tego . Swego paska zostawiłem oczywiście w domu Nowe auto ma te zalete, ze jestes pierwszym ktory piernie w jego siedzenie. To metafora, ale wiesz o co chodzi. Jednak nowe auta sa f pyte drogie. Moze gdybym mial mozliwosc leasingu, myslalbym, ale tak... lepiej kupic roczne auto w moim przypadku, czy nawet 3-4 letnie. Prestiz? Prestiz to ma Bentley czy Rolls a nie Audi czy BMW. Choc wolalbym jezdzic wlasie Audi czy BMW niz Dacia Fiatem czy Skoda - na pierwszy rzut ucha po prostu lepiej brzmi;) Ale jak kupuje sie uzywane auta, to moze wyjsc tak, ze kupimy zupelnie co innego niz chcielismy bo okaze sie, ze np Mondeo, ktore w teh cenie kupilbym z palcem w dupie za te 60000 i to nie taj zatluczone jak niemieckie auta, i w wersji titanium (najbogatsza). Cos mi sie wydaje , ze dlug jeszcze nie zdecyduje ktory model wybrac. Poki co, male porownanie bagaznikow kombi. troszeczke sie zdziwilem, a do listy aut dodalem SUperba. A6 Avant - 565l A4 Avant - 490l Laguna III - 508l Insignia - 540l Octavia - 580l Mondeo - 537l Superb - 633l (!!!) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #30 Napisano 8 Czerwca 2014 wcześniej pisałem , że kolega ma A6 z 2010 roku , a jego kolega ma superba też z 2010r. mają takie same silniki i jeśli chodzi , o komfort i przestrzeń to obaj twierdzą , że superb wygrywa. Tak na marginesie kumpel po rocznej eksploatacji , stwierdził , że chyba sprzeda i wróci do forestera którego miał wcześniej. Miał też volvo S60 ze 163 konnym dieslem w automacie i audi blado wygłąda w porównaniu jeśli chodzi o osiągi i spalanie. ps nowe to jest nowe - już 2 samochód kupiłem jako nowy i następny też zapewne będzie nowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #31 Napisano 9 Czerwca 2014 Merc, powiedz mi jakie nowe auto można kupić za 60 tysi? Bo ja niestety nie wiem. Poza upami, loganami i innymi wynalazkami, niestety nic innego nie przychodzi mi do głowy. Pal licho - jeśli nowy, niech nawet będzie do 80 tysięcy. Golf variant w biedzie? Superb waży nieco ponad 1,5t, A6 nieco ponad 1,8t i w tym drugim przypadku, myślę że silnik cztero cylindrowy ssie na fulla i ram pasuje tylko V6 w dieslu. Z kolei Superb z jednostką 170 konna pewnie już ładnie się zbiera. Do tego musowo program na 200 kucy i można jeździć. Coraz bardziej przekonuje się do Superba, głównie ze względu na niższe koszty utrzymania względem A6 3.0 tdi. gdzie jak pójdzie zawieszenie to trzeba kredyt brać na naprawę hehe. Jak pójdzie opona, to trzeba 4 wymienić (jeśli Quattro). Jednak w lepszy komfort u Superba nie wierzę. Toż to płyta podłogowa Passata jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #32 Napisano 9 Czerwca 2014 Jednak w lepszy komfort u Superba nie wierzę. Toż to płyta podłogowa Passata jest... Uwierz Jeździłem superbem i dla mnie malina. To auto w środku to gigant. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #33 Napisano 9 Czerwca 2014 Uwierz Jeździłem superbem i dla mnie malina. To auto w środku to gigant. Potwierdzam Mam ASO Skody obok mojej pracy i nie raz tam byłem na jazdach testowych różnymi skodzinami, a odnosnie superba jak dla mnie zaj.... auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #34 Napisano 9 Czerwca 2014 a6 2.0 tdi wyrwiesz w tych pieniążkach spokojnie 2010 w DE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miki66 Zgłoś #35 Napisano 9 Czerwca 2014 Panowie u nas w firmie mamy Superba kombi i nowe A6 allroad, miejsca w superbie jest więcej. Prezes jest lekko skrzywiony jeżeli chodzi o modyfikacje i wszystkie samochody są po tuningu MTM powiem tak Audi wymiata 385 KM ale komfort lepszy w Skodzie!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #36 Napisano 9 Czerwca 2014 popatrz sobie na koreańczyki. Jakością wykonania nie odbiegają od "naszych" niemieckich samochodów. Znam kilka osob którzy mają od nowości ceed i sportage i nie wiedzą co to naprawy - leją tylko paliwo . Ja kupiłem Vengę - miejski dupowozik - zdziwiłbyś się ile jest w kabinie miejsca , śmiem twierdzić ,że tyle samo co w moim passacie. Za rok będę się zastanawiał między nowym ceedem , i30 lub i 40 . Na początku roku mozna wyrwać z dużym rabatem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #37 Napisano 10 Czerwca 2014 (edytowane) Ta, chopaki chca mi wmowic Superba, a potem mi kupia beret. Ale nie, spoko. Dzis obejrzalem sobie w ASO tego Superba (nie wchodzilem do srodka, zeby zbytnio sie nie podpalac) i rzeczywiscie miejsca ma tam prawie tyle co mam w firmowym Actrosie. Widac tez ze to VAG, chociaz tacho bardziej podchodzi pod nowe Ople (te dziwne tunele). Na autocentrum, opinie Superb ma bardzo dobre, choc trafiaja sie tez negatwyne, jednak bez konkretow (przyczytalem wszystkie). Z kolei na forum A6, ktos tam chcial kupic SUperba, to go pojechali, ze Superb nie ma w ogole startu do A6, ze to tandeta, brak prestizu, marne wykonczenia itd... hmmmm, i komu wierzyc... Ale chyba mam swoja finalowa trojke: A6 3.0tdi quattro tip 2009/2010, Superb 2.0tdi 170KM DSG moze byc 4x4 2010/2011 (ok. 15k€) i BMW 520d 184KM F11 2011 - bo w sumie mozna je wyhaczyc za 17 tysi, wiec 2 klocki wiecej niz dwa piersze typy. Warto brac pod uwage ta Bete? Czytalem, ze w tym modelu nawet wymiana zarowki wiaze sie z wizyta w ASO, a akumulatroa nawet nie ujrzymy - tak jest zabudowany. Ciekawe jak z kosztami serwisu. Beta jest jednak nowa, wiec moze miec jakies choroby wieku dzieciecego. Superby sa znacznie mniej wytluczone niz VW i Audi - w koncu nie kupuja ich raczek mlodzi, tylko starsi i spokojni. W Audiku pociagajaca jest moc, design i audio... Eh, zaraz zdechne i nic nie wymysle... @elementauir - A6 z 2 litrowym dizlem to profanacja wg mnie albo ewentualnie jazda rekreacyjna z legitymcja inwalidzka. Tylko V6. @merc - ha, pewie ze patrzylem koranczyki. Pewnie, ze jakoscia juz nie odbiegaja od niemcow. Ale cena tez juz nie;) A jako ze nie lubie malych umywalek, malych kuchni i malych samochodow - nowego niesety nic nie kupie;) Edytowane 10 Czerwca 2014 przez Michal1980 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #38 Napisano 10 Czerwca 2014 (edytowane) Z kolei na forum A6, ktos tam chcial kupic SUperba, to go pojechali, ze Superb nie ma w ogole startu do A6, ze to tandeta, brak prestizu, marne wykonczenia itd... hmmmm, i komu wierzyc.. No kur....a czego się spodziewałeś na forum A6 ?? że będą superb zachwalać ?? Dla mnie zajepiste auto i gdyby nie CC bym się mega zastanowił na Skodą - - - - - aktualizacja - - - - - BMW 520d 184KM F11 2011 - bo w sumie mozna je wyhaczyc za 17 tysi, Dla mnie szok, tak cena pospadała ?? 2011 rok 520 w takiej kasie ?? Pokaż linka z ciekowości zerknę Edytowane 10 Czerwca 2014 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #39 Napisano 10 Czerwca 2014 Jak się jeździ bmw zapytaj pikopiko, ujeżdża teraz taką 520d w kombi... Na codzień jeżdżę trzylitrówką a6 z 2010r na pneumatyce i komfortu z passatem w ogóle nie ma co porównywać. Po przesiadce na passata jadę jak taczką na kwadratowym kole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #40 Napisano 10 Czerwca 2014 W Audiku pociagajaca jest moc, design i audio... audio? jak ktoś nie zorientowany po przesiadce ze zwykłego audio z B6 to może się podobać minus słaby wzmacniacz pojawiają się zniekształcenia przy głośniejszym odsłuchu mowa oczywiście o topowym bose Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach