Skocz do zawartości
Michal1980

Jakie auto do 60000pln? Finalowa szostka juz jest;)

Rekomendowane odpowiedzi

Pany, prosba. Po miesiacach katorgi, jaka jest jazda Oplem Astra H, doszedlem do wnisoku, ze trzeba zmienic auto. Po kombiakach B5 i B6 chyba juz psycha nigdy mi sie nie wyprostuje i nigdy nie wsiade do malych aut.

Plan zaklada zakup najpozniej na listopad 2014, wiec czasu akurat jest optymalnie, zeby cos sobie poszukac i wstrzelic sie pozniej juz w upatrzony model - no chyba, ze nadarzy sie okazja - to tez sie nie obraze, jak kupie wczesniej. Ale do rzeczy - oto kandydaci - od 6 do 1, czyli stopien mojego napalenia na dany model;)

Dodam tylko, ze auto musi byc kombi. Rodzaj paliwa raczej bez znaczenia, ale z malym naciskiem na olej napedowy coby jednak nie pustoszyc portfela na stacji paliw. Atutem w aucie bedzie zenon, panorama, nieprzecietna moc (lub mozliwosc wzglednie prostego jej podniesienia) oraz oczywiscie niezawdonosc w jego funkcjonowaniu.

Auto bedzie jezdzic glownie w miescie (dziennie ok 30km) plus kilkanascie razy w roku dluzsze wypady. Srednio okolo 20-25 tysiecy kilometrow. SKrzynia raczej automatyczna, ale ewentulanie moze byc reczna.

 

Eh, mialem wypunktowywac plusy i minusy tych aut, ale to byloby lektury na 4 dni, wiec ograniczam sie do minimum.

 

6. Passat B6 2.0TDI 2010 - warto jeszcze w ogole?

5. Opel Insignia 2.0 160KM

4. Audi A4 2.0TDI 2011

3. BMW 525d 2009 (chetniej 530, ale trudno o takie w tej cenie)

2. Passat B7 2.0TDI 2011-2012

1. Audi A6 3.0 TDI 2009-2010 (ewentulanie 2.7 TDI, ale nie wiem jaka roznica miedzy nimi, ani jaka roznica miedzy tiptronic a multitronic)

 

Dodam, ze trafic cos ponizej 200000 przebiegu to nie takie hop siup, ale osobiscie mi to nie przeszkadza. Chcialbym tylko sie dowiedziec, czy torys z tych modeli mial jakies wady jak np B szostki na pompowtrskach.

CZego unikac jak ognia a co sprawi najwiecej frajdy albo najmniej straci na warisci za 5 lat.

Szczerze, to wlasciwie ogranczylem sie juz nawet do numeru 1 i 2. Passat ma piekny dach panoramiczny rozsuwajacy sie na 3/4 dlugosci (chyba ztadne auto tak nie ma), jest jakby nie bylo, najnowszym modelem (mimo, ze to lekki lifting konstrukcji B6 z 2005 roku).

Audi to leciwa konstrukcja - tez z 2005, choc w 2010 przeslo lifting ale tam chyba zmienilo sie mnije niz wprzypadku B6 i B7. Wnetrze tez zdradza, ze czas szybko mija, choc nigdy w A6 nie siedzialem.

Co jest zatem bezpieczniejsze do kupienia?

Czy moze ktos zasugeruje ktores auto od trojki w gore?

Czasu jest w ciul, wiec spoko, prosze odpiwiadac pojedynczo;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4. Audi A4 2.0TDI 2011

Jak dla Ciebie, to styknie miejsca w środku :D Weźmiesz 140tkę, to podniesiesz na prawie 170. Weźmiesz 170tkę, to podniesiesz prawie na 200. Ja mam 120 a i to mi jak na razie w zupełności styka. Jakoś wykończenia wnetrza - wiadomo. Passat nie ma porównania. Wyciszenie - słychać tylko szum opon i powietrza - niezależnie od predkosci, nawet w okolicach 170 km/h.

Po co Ci A6? Powietrze bedziesz wozić? :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po co Ci A6? Powietrze bedziesz wozić? :hmm

 

Pszczoły luzem :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Volvo V70 silnk 2,4 d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pszczoły luzem :P

 

Buahaha :lol3

I ul w bagażniku :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Volvo V70 silnk 2,4 d

 

Volvo V70 i V50 bardzo fajne autka i za 60 dyszek można wyrwać bardzo młode auto.

Ale osobiście bym nie kupił. Niby wszystko idealnie ale jakoś inny klimat niż w autach z koncernu VAG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jeździłeś B6, to z najlepszym wyborem jest przesiadka na A6. Uwierz, że żadna panorama nie da Ci przewagi nad różnica pomiędzy A6 a B7. Przejedź sie, a te różnice sam bardzo prosto znajdziesz :)

 

Sam kończę ujeżdżać 3 litrówke TDI w Q i tipie.

Cały czas zastanawiam się nad zmianą na troche młodszą, ale 3.0TFSI z racji małych przebiegów i częstego miasta, nie myślać nawet nad powrotem do B6-B7!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

multitronik w Audi to jak DSG w VW

Opel Fajna Opcja choć ludzie z ASO opla psioczą na nie bo mają problemy z elektroniką(Mój sąsiad zakupił taką w OPC z 2.8T na 20" i wygląda kosmos

b6 bym olał bo już jedną miałeś

b7 to taki lekki lift b6 wiec raczej też

A4 jest ciasna w środku

bmw 5 za taką kasę to tylko E60 po lifcie bo F10 to raczej odpada(znam tylko jedną 530 z długiej eksploatacji i klient polecał ale koszta jak do firmy)

i na koniec A6 i ja na to bym zamieniał sam liczę po cichu że w ciągu 2015 zakupie A6 C7

do dziś żałuje że jak chciałem kupić A6 c6 po lifcie w 3.0TDi to mi Żona nie dała stwierdzając że chyba mnie pogrzało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak jeździłeś B6, to z najlepszym wyborem jest przesiadka na A6.

 

To lub Insignia - z racji zboczenia wagiem - szukałbym A6 ew. A4 jeśli wolisz mniejsze.

 

Passat odpada:

 

Jakoś wykończenia wnętrza - wiadomo. Passat nie ma porównania. Wyciszenie - słychać tylko szum opon i powietrza - niezależnie od predkosci,

 

i tyle w temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Insignia
Insignia nie przystoi tej grupie klasowej auta, chyba, że kozy lubią siedzieć na taborecie z tyłu :P no i lubią bawić się naprawą elektroniki itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak dla Ciebie, to styknie miejsca w środku

Teraz moze tak, ale jak bede w Twoim wieku to moze juz bede utuczony jak wieprz, i miejsca bedzie za malo;)

 

 

Weźmiesz 140tkę, to podniesiesz na prawie 170. Weźmiesz 170tkę, to podniesiesz prawie na 200. Ja mam 120 a i to mi jak na razie w zupełności styka.

Ewentualnie 2.7TDI 190KM;) Ale OK, 140 na 170 by bylo OK, ale wolalbym cos kolo 200.

 

 

Jakoś wykończenia wnetrza - wiadomo. Passat nie ma porównania. Wyciszenie - słychać tylko szum opon i powietrza - niezależnie od predkosci, nawet w okolicach 170 km/h.

 

OK, to jest mi wiadome. DLatego wlasnie raczej Audi a nie VW.

 

 

Po co Ci A6? Powietrze bedziesz wozić?

 

Gdybys widzial jak jestem zapakowany jadac do/z Polski, to bys wiedzial;) Choc inna sprawa, ze moja zona zaladowalaby TIRa po brzegi gdyby byla taka mozliowsc.

 

 

Volvo V70 i V50 bardzo fajne autka i za 60 dyszek można wyrwać bardzo młode auto.

Ale osobiście bym nie kupił. Niby wszystko idealnie ale jakoś inny klimat niż w autach z koncernu VAG

 

Dokladnie takie samo odczucie mam i ja. Ogladalem Volvo, i z zewnatrz bardyzo przyjemne, ale srodek nie w moim klimacie. To samo np ALfa.

 

 

 

Sam kończę ujeżdżać 3 litrówke TDI w Q i tipie.

Cały czas zastanawiam się nad zmianą na troche młodszą, ale 3.0TFSI z racji małych przebiegów i częstego miasta, nie myślać nawet nad powrotem do B6-B7!

O benzynce tez myslalem, ale musialbym dobrze porachowac, ile bylbym stratny wzgledem ON. Työe, ze 3.0TFSI to raczej w tej cenie bym nie dostal, a raczej tylko 2.8 bez turbiny (190KM chyba).

 

 

multitronik w Audi to jak DSG w VW

Oj chyba nie. Pattrzylem na YT jak jezdzi multitronic, i jezdzi jak tramwaj - Tzn but w podloge a on od 0 do 200 caly czas na jednych obrotach. Dziwne to troche choc tak dziala bezstopniowa skrzynia.

CO prawda po wlaczeniu trybu S, niby bieg zmienia, ale nie wiem czy to nie wirtualna skrzynia.

 

 

taką w OPC z 2.8T na 20" i wygląda kosmos

Wszystkie wersje OPC wygladaja ciekawie. Kolo z pracy ma Isie 2.8T V6 4x4 260KM na 330. Planowal poczatkowo OPC, ale jak sprawdzil, ze komplet tarcz i klockow do ponad 5000€ - spasowal;)

Ale to 2.8 byloby zacne, mimo, ze Insignia to grzmot jakich malo (wagowo).

 

bmw 5 za taką kasę to tylko E60 po lifcie bo F10 to raczej odpada

Wiadomo - po lifcie - choc nie wiem co tam zmienili oprocz tylnych lamp.

F10 czy F11 teoretycznie moglbym tez wziac (do 80000pln) tylko pytanie, czy jest sens sie zadluzac na auto, ktore oferuje cos, czego i tak pewnie nie odczuje - 0,4dB ciszej, 0,4s szybciej, 2 cm szerzej - wzgledem poprzednika.

 

i na koniec A6 i ja na to bym zamieniał sam liczę po cichu że w ciągu 2015 zakupie A6 C7

Tez poczatkowo yslalem o tym, ale tak samo jak BMW - to troche wyzszy regal, i jako robol a nie prawnik czy chirurg, nie moge sie zbytnio zadluzac.

 

 

To lub Insignia - z racji zboczenia wagiem - szukałbym A6 ew. A4 jeśli wolisz mniejsze.

 

Passat odpada:

Czy TY przapdkiem nie chcesz sie mnie pozbyc z forum?;)

Do A4 musialbym wsiasc i dokladnie obejrzec i zdecydowac czy miejsca mi wystarczy.

 

 

a8 4.2 tdi

A8 kombi nie znalazlem;)

Aaa, i auto musi byc maks. 5 letnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Multitronik to skrzynia bezstopniowa, w audi s-tronik to jak vw dsg, nie myl angelus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Insignia nie przystoi tej grupie klasowej auta

 

Dałem wybór, jeśli mniejsze auto ;) znajomy pogania OPC i ...... sam jestem zadziwiony jak to kupy się trzyma po 2latach ,,ciężkiej nogi''

 

 

lubią bawić się naprawą elektroniki

 

tia:

na kompie miałem kumpla Q7 (na gwarancji) - kontrolek cała deska - non stop serwis gwarancyjny,koniec leasingu i natychmiastowa sprzedaż.....

dwie A6 - (2010/2011) podobnie błędów nawalone od groma.

Czasy ,,złotej elektroniki'' w vw audi dawno minęły tu już lepiej radzi sobie BMW. Sam pewnie zmienię na audi,choć to wcale nie jest taki cud miód i orzeszki ............. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passata z tej listy zamieniłbym na superba kombi:). Tak jak chłopaki pisai Passata już miałeś. Do audi to nawet skodą nie ma co podchodzić. Ale taki luźny pomysł i całkiem pakowny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy TY przapdkiem nie chcesz sie mnie pozbyc z forum?

 

:lol

sam myślałem o b7 ale..... po b6 to jest sens? środek ten sam :hmm Osobiście mam auta min 4lata i wolę przesiąść się na coś nowszego-innego niż ,,pudrowanego poprzednika'' ale..... przecież to Twoja kasa i Twój wybór.

Wśród swoich znajomych dostrzegam dziwną zależność - przesiadają się masowo na BWM i obserwuję czy/co i kiedy będzie się sypało :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:lol

sam myślałem o b7 ale..... po b6 to jest sens? środek ten sam :hmm Osobiście mam auta min 4lata i wolę przesiąść się na coś nowszego-innego niż ,,pudrowanego poprzednika'' ale..... przecież to Twoja kasa i Twój wybór.

Wśród swoich znajomych dostrzegam dziwną zależność - przesiadają się masowo na BWM i obserwuję czy/co i kiedy będzie się sypało :D

 

każde auto ma swoje przypadłości, to nie Merc 190 ;) jako fan BMW mogę tylko powiedzieć, że spotkałem się z różnymi egzemplarzami E60/E61. Od takich które zrobiły 100 tyś bez jakiej kolwiek inwestycji po takie które raz w miesiącu odwiedzały mechanika z coraz to nowymi niespodziankami. Dzisiejsza motoryzacja niestety jest coraz bardziej upośledzana co oczywiście napędza rynek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znajonek ma audi a6 z 2010 170 koni z multi i strasznie narzeka na powolną reakcję na start.

 

cały czas musi jeździć na s ale wtedy w wawie pali mu 10 litrów - więc ekonomia zadna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tych rocznikach(audi) wątpię trochę, abyś kupił dobry egzemplarz w podanej kwocie. Skłaniałbym się ku serii 5 2.5 lub 3.0 w dieslu. Ostatnio znajomy kupił za jakieś +/- 60 koła 535 d ale rocznik 2005 lub 6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W BMW nie pasuje mi srodek. Jakis taki surowy. Licznik plus kokpit - bleeee. Oczywiscie przyzwyczailbym sie, ale jesli ma wybor to wole VAG czy nawet Opla.

 

Wczoraj jechalem (co prawda kawalatek, ale zawsze) A6 kombi 3.0TDI 2006 270KM quattro tiptronic - i rzeczywiscie mega. Jak statkiem.

Odejscie tez ma, mimo 1,8 tony (B6 300kg lzejszy).

Jedyne co mnie troche zdziwilo, to wcale nie takie mnostwo miejsca. Bagaznik o razu wydal mi sie mniejszy niz w Passku, i rzeczywiscie - B6 oferuje Nieco ponad 600 litrow a A6 ledwie 560 litrow )kombi, siedzenia zlozone). To jaki ma bagzbik A4??

Tak samo miejsce z przodu - tez spodziewalem sie wiecej. Ale moze tak juz te nowe auta maja, ze sa jakby zabudowane, ale niezmiennie, Omega B to dla mnie statek wszechczasow.

Za 60000 bedzie trudno kupic ladne 3.0 w dieslu 4x4 w tym roczniku, ale mniejszy silnik nie wchodziw rachube, wiec albo trzeba doplacic albo kupic starsya wersje.

Tylko pytanie - od kiedy montowali common raile w A6? I czy S-Tronic to Tiptronic? Bo wiem, ze takowa istbieje, ale nie widzialemw zadnym ogloszeniu. I czy tiptronic to dwusprzeglowa skrzynia?

 

Aha, i jeszcze jedno - w sumie oglmne pytanie odnosnie uzywanych aut:

Lepiej kupic auto uzywane w ASO, ktore jest czysciutkie i sprawdzone oraz ma sie gwarancje - ale auto jest drozsze o ok. 20 procent.

Czy kupic w komisie/autohousie i oddac auto do sprawdzenia do ADAC/Dekry/ASO i wykupic gwarancje?

Edytowane przez Michal1980

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności