Skocz do zawartości

Miki66

  • Liczba zawartości

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Miki66

  • Urodziny 08.09.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. W tym roku Łódź, Heilbronn, Garmisch Partenkirchen, Insbruck, Freiburg , Belford , Lyon , Avingnion, Niemes , Montpellier, Carcasson , Millau, Wurzbourg, Łódź w sumie ok 5000 km pasztet nawet nie zajęczał średnie spalanie 6,4 l. W życiu nie miałem tak dużego i niezawodnego samochodu z takim spalaniem :brawo
  2. Mam chrapkę na VW Pheaton V10 313 KM , ale trochę przeraża mnie silnik jak coś będzie do naprawy. Tam gdzie mieszka moja druga połówka jest to wzięcia za 5500 euro z super wyposażeniem indywidual srebrny 2003 rok.
  3. Wymiana zawiechy po 240000 na Zinnger (zobaczymy co to za ustrojstwo), klocki i tarcze przód, springi i amorki przód.
  4. Mam żonę w Niemczech i było to szeroko opisywane w prasie. To miedzy innymi jeden z postulatów SPD jak tworzyli nowy rząd razem z Merkel i minimalna płaca. Tam umieją się dogadać a u nas wiadomo.
  5. Panowie nie 100 euro a 38 na rok za sam osobowy od 01,2015.
  6. Wszystko się zgadza tylko trochę mało danych.
  7. Pogadajcie z Motomause z naszego forum On ma zainstalowany procek
  8. Panowie u nas w firmie mamy Superba kombi i nowe A6 allroad, miejsca w superbie jest więcej. Prezes jest lekko skrzywiony jeżeli chodzi o modyfikacje i wszystkie samochody są po tuningu MTM powiem tak Audi wymiata 385 KM ale komfort lepszy w Skodzie!!!!!
  9. A te klocki po założeniu docierałeś przez parę kilometrów czy, od razu rura i hamulec. Sam jeżdżę na TRW i złego słowa nie powiem na te klocki, może tez być tak jak kolega Sivy07 pisze tarcze pokrzywione z przegrzania i telepie.
  10. Ściągasz pasek alternatora, wkładasz np śrubokręt w wirnik altka i drugą ręką kręcisz sprzęgiełkiem w jedna stronę ma się kręcić w drugą nie. Co do wisko to przy zdjętym pasku zakręć wiskozą i zobaczysz lub usłyszysz czy łożysko jest ok.
  11. Myślę że to sprzęgiełko alternatora tak na 90% gdyby nie to sprawdź łożysko wiskozy.Sprzęgiełko łatwo sprawdzisz z wisko trochę zabawy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności