Skocz do zawartości

tomek921

  • Liczba zawartości

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomek921

  • Urodziny 07.01.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Częstochowa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001
  • Link do tematu o samochodzie
    138417

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. tomek921

    Ciekawe aukcje

    Kosz do radia 2 din w wydaje mi się rozsądnej cenie https://www.olx.pl/oferta/kieszen-radia-2-din-CID5-IDl0DVM.html#eb54c134a0
  2. tomek921

    Ciekawe aukcje

    Ja za swoje też tyle płaciłem, tyle że musiałem kupić jedną zaślepkę tą duża i dać odbłyśniki do rengeneracji, no i szkła do polerki, ale jak ktoś chce może napisać na PW a mogę ze swoich starych lamp poodcinać brakujące elementy bo i tak reszta nadaje się na śmietnik. PS Za wstawianie swoich ogłoszeń jest tutaj ponoć ban
  3. tomek921

    Ciekawe aukcje

    Jak za stan cena przesadzona, ostatnio kupiłem oryginalne bixenony, z jedną uszkodzoną zaślepką i dla swojego komfortu zregenerowałem odbłyśniki w soczewkach, i całość wyniosła mnie 550 zł za kompletne bixnenony z oryginalnymi przetwornicami.
  4. Posiada ktoś schematy podciśnień do 1.8T AWT? Poprzednie wrzuty straciły ważność i się nie wyświetlają
  5. Ja jestem świeżo po "przebudowie" auta z ciężarówki na osobowe, tzn wymontowanie kratki i montaż pasa środkowego, po tej operacji musiałem udać się na SKP gdzie samochód przeszedł ścieżkę zdrowia rozszerzoną o dokumentację przebudowy, tzn zrobienie kilku zdjęć i wypisanie papierków, koszt na SKP coś koło 182zł z przeglądem podstawowym, potem już tylko rejestracja samochodu, ale do jej było mi potrzebna właśnie dokumentacja z SKP, dodatkowo faktura VAT za demontaż kratki w warsztacie i wypis z regonu warsztatu demontującego tą kratkę
  6. Czyżby czarny kombi ze Szwajcarii? On już wisi na allegro lekko ponad 7 miesięcy, sam się nad nim zastanawiam, ale jednak coś za długo wisi jak na taką igłę na jaką jest opisywany
  7. To wymieniłeś komplet wahaczy i dopiero to ustało? Ja mam podobnie, tylko, że mi zaczyna przy 110 telepać a przy 140-150 to ustaje i później już się nie pojawia, przy 210 mogę kierownicę puścić i nic nią nie szarpie i nie telepie, a wahacze na sworzniach mam dobre, tzn nie ma na nich żadnych luzów. Przeguby też wymieniłem wszystkie na przedniej osi i pomogło to tylko niewiele(miałem na nich duże wyczuwalne luzy), wymieniałem też ostatnio amory i ustawiałem zbieżność i też to nie pomogło raz autem telepie a raz jest spokój i nie ma zależności, czy pod górkę czy z górki, czy skręcam lub hamuje występuje to od tak jak się mu zachce. Tylko ja się jeszcze łudzę, że u mnie wystarczy wymienić tuleje w wahaczu na tyle bo mi tam postukuje(mam napęd na 4 koła i mam wielowahacz, u Ciebie jest belka). Może też zobacz u siebie te tuleje na belce? A koła masz wyważone?
  8. Ja bym Ci radził porównać tarcze z anglika jakie miałeś z tymi jakie masz teraz, wg mnie jest pomieszana skala na prędkościomierzu, zresztą zobacz na tą aukcję: http://allegro.pl/moman-indiglo-volkswagen-passat-b5-96-00-i5654404801.html Masz kilka rodzajów wyskalowania, w przypadku do 260 km/h masz 3 rodzaje wyskalowania tarczy prędkościomierza
  9. Wymiana licznika na poliftowy to częsty zabieg tutaj na forum chodzi o ramki, które wyglądają bardzo fajnie, podłokietnik tak samo poliftowy jest znacznie wygodniejszy od przedliftowego, gałka zmiany biegów jest znacznie łądniejsza od przedliftowego "grzyba". sam mam jeszcze fotele od poliftowego bo takie się akurat trafiły i nawet materiał jest przyjemniejszy w dotyku od przedlifta
  10. a to od środka przepychałem wiązkę pod komputer, pomogłem sobie drutem, który wcisnąłem od strony komputera i do jego końca przywiązałem wiązkę kabli i tym sposobem udało mi się kable przeciągnąć ze środka do podszybia
  11. Sprzęgło mam dedykowane do Audi 80 2.0 ABK tarcza o średnicy 228mm i 23 ząbki na wieloklinie, silniki poprzeczne mają wałek sprzęgłowy na 26 albo 28 ząbków, i ani koło zamachowe do wzdłużnego silnika nie podejdzie, ani tarcza sprzęgła, wszystko musi być od silnika wzdłużnego. Sprzęgło mam SACHS Śruby musisz też kupić od Audi 80, na forum masz manual z tego nawet, miałem zapisane ale po czyszczeniu kompa link mi uciekł. Poszukaj tam masz numery śrub jakich będziesz potrzebował. - - - - - aktualizacja - - - - - Rozrząd masz od której strony? Prawej podłużnicy czy chłodnicy? jak od chłodnicy to masz silnik wzdłuż Co do koła nie wiem czy podejdzie, tu liczy się średnica tarczy sprzęgła w moim przypadku musiało to być 228 mm i 23 ząbki na wieloklinie.
  12. Przecież każdy Passat B5 miał silnik wzdłużny. Do Passata pasuje jedynie koło z Audi 80 1Z lub 2.0 ABK, ja mam taki zestaw w swoim Passacie.
  13. z opisu wygląda jakby belka pływała na tulejach z powodu luzu na nich, nie stuka Ci zawieszenie z tyłu na nierównościach?
  14. A nie rzuca Ci kierownicą przy około 120 km/h i nie przestaje powyżej 150-160 km/h? Ja mam tak u siebie i w prawej półosi mam oba przeguby nowe a w lewej zewnętrzny a jutro wkładam nowy wewnętrzny bo miałem na obu spore luzy, po wyciągnięciu półośki z samochodu. Poduszki skrzyni mam nówki sztuki, a sprzęgło oparte na sztywnym kole z Audi. Dodatkowo przy właśnie szarpaniu sprzęgłem na starych przegubach z lewej strony słyszałem głośne metaliczne dźwięki, a czasem podczas jazdy nie dało się płynnie zmienić biegu bo szarpało cały samochodem a o hamowaniu silnikiem i nagłym naciśnięciu gazu można było zapomnieć szarpało całym samochodem, po zmianie tylko zewnętrznego trochę się to poprawiło. Możesz spróbować nałożyć nowego smaru u mnie to pomogło tylko na 2-3 dni dopóki go nie wychlapało na osłony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności