coachu Zgłoś #41 Napisano 26 Marca 2016 Witam. Mam problem. Po wymienie plynu hamulcowego i dwukrotnym odpowietrzeniu układu pedał hamulca za pierwszym razem woda w podłogę o dopiero na drugi raz hamuje. Jak to odpowietrzyc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coachu Zgłoś #42 Napisano 27 Marca 2016 Jakieś pomysły ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #43 Napisano 27 Marca 2016 (edytowane) Odpowietrzasz od najbliższego koła do pompy czy najdalszego do niej Forum a4 cytat "Przy układzie ABS odpowietrza sie rownoczesnie przednie lewe i tylne prawe potem przednie prawe i tylne lewe. jezeli znasz budowe ukladu hamulcowego z systemem ABS to bedziesz wiedziec dlaczego." do poczytania takze tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=315610 Edytowane 27 Marca 2016 przez janekg16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coachu Zgłoś #44 Napisano 27 Marca 2016 Robiłem raz od najdalszego, a potem od najbliższego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #45 Napisano 27 Marca 2016 Odpowietrz tył jeszcze raz, nawet 2. Obowiązkowo na włączonym zapłonie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coachu Zgłoś #46 Napisano 27 Marca 2016 Ok. Zrobię tak. Myślisz, że to wina tylu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #47 Napisano 27 Marca 2016 Mi po 3 czy 4 odpowietrzaniu tyłu zaczęło hamować jak należny. Za każdym razem było jakieś powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jofa-j1 Zgłoś #48 Napisano 27 Marca 2016 A może zapowietrzyłeś pompę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coachu Zgłoś #49 Napisano 27 Marca 2016 Hmm. Może ? Jak to sprawdzić albo od razu jak ja odpowietrzyc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
omaral Zgłoś #50 Napisano 17 Września 2016 Kolego szanowny zacznij jeszcze raz odpowietrzać cały układ hamulcowy przy włączonym zapłonie lecz nie zapalaj silnika.Zacznij od najdalszego koła od pompy ABS i zbliżaj się po kolei do pompy.Po każdych 2 minutach wyłączaj zapłon aby nie spalić cewek w pompie ABS,powodzenia i ostrego hamowania:jasne Odgrzewam kotleta. 1. Różne są opinie co do kolejności odpowietrzania kół więc niech ktoś w końcu jednoznacznie odpowie jak odpowietrza układ z ABS i ESP czy zaczynać od najdalszego koła tzn: prawy tył czy od najbliższego koła tzn: lewy przód 2. Czy faktycznie po 2 minutach trzeba wyłączać zapłon?? Nie raz trzymałem zapłon włączony dłużej niż 2min (bez odpalania) np jak podłączałem kompa i nic się nie działo - prawda o tych minutach? A jeżeli faktycznie trzeba wyłączać zapłon to na jak długo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_WW Zgłoś #51 Napisano 17 Września 2016 Może nie takiej odpowiedzi szukasz ale mechanik też się męczył u mnie, mimo ze miał tam jakieś ręczne pompki , podłączal kompa i **** ciągle pedał nie taki jak należy. Pojechałem do aso skody pod maszyne bo już miałem dość i tam zrobili to jak należy. Maszyna to maszyna - pociągła odpowiednio wszystko i Hamulce brzytwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilson_92 Zgłoś #52 Napisano 28 Kwietnia 2017 Jakie sa objawy zapowietrzonej pompy abs? I czy konieczne jest odpowietrzenie uniesionego auta? (Gdzieś czytałem o tym odpowietrzaniu vagiem i opinie sa różne) Wysłane z mojego ASUS_Z00ED przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszpiast Zgłoś #53 Napisano 30 Kwietnia 2017 pompa powinna sama sie odpowietrzyc podczas odpowietrzania podcisnieniowego na podnosniku poszczegulnych zaciskow jesli nie to po opowietrzeniu poszczegulnych kul podlacz vaga i tam jest taka opcja odpowietrzanie pompy mozesz jeszcze tam sprobowac .. samochody z abs i esp odpowietrza sie podcisnieniowo z pompka vacum alub podlaczajac pompke pod zbiorniczek plynu hamulcowego ktora pod niewielkim cisnieniem wtlacza plyn nie musi byc wlaczony zaplon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fanbmw Zgłoś #54 Napisano 10 Maja 2019 U mnie jak podłączyłem kompa to na desce ok, ale jak uruchomić VAG i dam NAS pokazują się kontrolki NAS I ESP jak wyjdę z funkcji NAS kontrolki gasną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach