Skocz do zawartości
bolsfanwk

[B5] Jak odpowietrzyć Passat B5 FL ABS ESP?

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest pompa ABS czy nie ma to schemat jest taki:

 

- tylne prawe

- tylne lewe

- przednie prawe

- przednie lewe

 

Spróbuj odpowietrzyć ponownie, może nie do końca powietrze zeszło z układu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tył warto więcej niż raz odpowietrzyć... Mi dopiero po trzecim razie zaczęło auto hamować jak należy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i juz tylu nie odpowietrze obrobily sie odpowietrzniki ,2 razy odpowietrzylem nie bylo powietrza..Pedał nadal gumowaty.pozd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i juz tylu nie odpowietrze obrobily sie odpowietrzniki ,2 razy odpowietrzylem nie bylo powietrza..

 

To kup nowe i próbuj dalej, może powietrze już się pojawić przy odpowietrzaniu... Innej opcji pomocy nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak,tylko problem jest z odkreceniem odpowietrznikow,czy przewodami tez mozna odpowietrzyc dochodzacych do zaciskow?pozd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żabką czy szczypcami dobrymi spróbuj odkręcić odpowietrznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak,tylko problem jest z odkreceniem odpowietrznikow,czy przewodami tez mozna odpowietrzyc dochodzacych do zaciskow?pozd.

 

Na przewodzie nie ma pewności że pozbyłeś się powietrza . Wymień odpowietrzniki i próbuj nadal .Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

probuje caly czas pedal gumowy,odpowietrzniki wymienione ,odpowietrxzale, tyl 3 razy nadal pedal w podlodze gumowaty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zapłonie włączonym odpowietrzasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no oczywiescie,moze wina jest tego ze plyn zostal spuszczony ze zbiorniczka i pompa sie zapowietrzyła?

Edytowane przez pele

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz dalej zapowietrzony układ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na tyle razy odpowietrzania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na tyle razy odpowietrzania?

 

Kolego, spuściłeś płyn i prawdopodobnie zapowietrzyłeś pompę ABS, należy ją odpowietrzyć vagiem, temat jak to zrobić znajdziesz na forum. Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy zapowietrzonej pompie ciężko odpowietrzyć tradycyjną metodą układ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ok,ale po czym stwierdzic czy pompa zapowietrzona.

kolego ron113 jestes pewny ze odpowietrzysz pompe vagiem? robiles tak?w pasacie z 98 roku?

http://forum.vw-passat.pl/threads/23231-Odpowietrzenie-pompy-ABS-brak-opcji-w-Vagu-%28/page3

bo ja twierdze po tym poscie ze nie da rady,probowalem tez vagiem u siebie vcds-lite i tez nie dziala.

Co mnie podkusilo zeby czyscic te zaciski,nie zauwazyl a plyn zdazyl ze zbiorniczka uciec i teraz problem.

Edytowane przez pele

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nadal miekki pedal ,ma ktos jakies pomysly? na dodatek tył mi trzyma dwa kola sie grzeja,a tłoczki byly wyciagane jarzma nasmarowane ,Rece opadaja.pozd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lekiem na zapowietrzone zaciski jest ich odkręcenie z jarzm, a następnie włożenie coś w środek, żeby zablokować tłoczki. Dopiero w tej pozycji obracać zaciskiem na różne sposoby, żeby odpowietrznik był w najwyższej pozycji i najlepiej umieścić sam zacisk najwyżej jak to jest możliwe. Warto również podnieść przód lub tył w zależności którą oś odpowietrzasz, żeby grawitacyjnie wspomóc proces uwalniania powietrza z przewodów. Osobiście używam jeszcze pompki podciśnieniowej do odpowietrzania zacisków. Ważną sprawą jest, żeby odpowietrzać układ hamulcowy na włączonym zapłonie! Warto zaopatrzyć się w większą ilość płynu hamulcowego. Z doświadczenia polecam ATE dot4 SL lub ESP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PatrZyłes w jakim stanie masz przewody hamulcowe? Tloczki jak wciskales? Wkrecajac i wciskając równocześnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,jesli chodzi o grzanie sie kół to juz sie nie grzeja pojezdzilem troche i chy ba sie dotarły klocki tzn. sa jeszcze cieple troche ale nie gorace.

Przewody?te co ida do za ciskow sa całe nie popekane.Tłoczki wkrecałem ale w pewnym momencie musialem wciskac krecac jednoczesnie bo krecac tylko stały w miejscu.

Jesli chodzi o odpowietrzanie to chyba przetoczylem przez uklad w sumie ze 3 litry plynu jest calkiem czysciutki ,Nie rozumiem jednego ze przed operaja bylo ok.Na tyle odpowietrzania nogi wysiadaja,odpowietrzam najdluzej tył.

Jak najwyzej zacisk umiescic nie rozumiem, przeciez przewod jest hamulcowy to za wysko raczej nie da sie go poołozyc?

Edytowane przez pele

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności