pikopiko Zgłoś #301 Napisano 18 Sierpnia 2014 Ja przesiadłem się z Passata na 320d i jest różnica Na 520d F11 też jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #302 Napisano 19 Sierpnia 2014 Albo na Nissana GTR :hug Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertoz Zgłoś #303 Napisano 19 Sierpnia 2014 Ja przesiadłem się z Passata na 320d i jest różnica BMW ma coś w sobie .. a ja sie przesiadlem z równorocznej 320d e46 na Passata ... i jest róznica.. ta 2litrówka co siedzi w bejcy to nie silnik tylko masakra....mam chrapke na 3.0d..to jest silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #304 Napisano 20 Sierpnia 2014 .. a ja sie przesiadlem z równorocznej 320d e46 na Passata ... i jest róznica..ta 2litrówka co siedzi w bejcy to nie silnik tylko masakra....mam chrapke na 3.0d..to jest silnik 150-konna smiga ale ta 136 - konna juz gorzej i awaryjna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #305 Napisano 20 Sierpnia 2014 .. a ja sie przesiadlem z równorocznej 320d e46 na Passata ... i jest róznica..ta 2litrówka co siedzi w bejcy to nie silnik tylko masakra....mam chrapke na 3.0d..to jest silnik Kolego mam 150 konną BMW +chip i mam ponad 180km.Passaty wymiękkają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #306 Napisano 20 Sierpnia 2014 Wersja 136km często ma mniej niż katalog a 150km ma bonus. Dlatego jest różnica w jeździe :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertoz Zgłoś #307 Napisano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) Wersja 136 konna(taką mialem)jest na pompie a 150 na CR stąd róznica tych paru koni, ale nawet 150-ka kiepsko sie zbiera do 2tys.obr. Chcialem przed passatem takową zakupic, byly 3 jazdy próbne i 4 ta jazda Awx..Passat wygrał Lubie jak autko dobrze idzie z dołu, bejca lubi wyzsze obroty.Poza tym e46 to auto duzo mniejsze od Paska, dlatego teraz wybrałbym tylko 5ke. - - - - - aktualizacja - - - - - Kolego mam 150 konną BMW +chip i mam ponad 180km.Passaty wymiękkają. hmm..chetnie zobaczyłbym na kresce dobrze zestrojonego Awx lub avf tak na 170 ps i tą bejce, sadze ze wynik bardzo by wszystkich zaskoczyl. Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez robertoz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #308 Napisano 20 Sierpnia 2014 Lubie jak autko dobrze idzie z dołu I to jest piękne zdanie! Podpisuję sie pod nim obydwoma rękami. Ale niestety dzisiaj konstruktorom samochodów przyświeca inne założenie - kierowcy mają zamykać obrotomierz, żeby szło więcej paliwa a silniki szybciej kończyły żywot. Z punktu widzenia logiki, ekologii i czystej kalkulacji to jest kretynizm. W AVB nie jest jeszcze tak źle, chociaż konieczność redukcji do III biegu na terenie zabudowanym (50 km/h) jest dość upierdliwa. Wolałbym mieć swobodną możliwość jazdy na IV biegu przy 50 km/h, na V przy ok. 80 km/h a do konkretnej szpuli powinna być "szóstka", której niestety nie mam. Dlaczego dziś kierowców zmusza się do "kręcenia" silników do wysokich obrotów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #309 Napisano 21 Sierpnia 2014 Dlaczego dziś kierowców zmusza się do "kręcenia" silników do wysokich obrotów? Nikt nikogo nie zmusza. Kup samochód z silnikiem minimum 3 litry. Będziesz miał elastyczność od samego "dołu" i bogatą "górę". Bedziesz mógł jeździć z obrotami lekko powyżej 1000 obr (co wcale zdrowe nie jest). Wciśniesz gaz i fura ruszy do przodu. To nie wina kontruktorów tylko poprostu pojemności silnika a nawet nie pojemności co turbosprężarek Auto na kompresorze... to się ładnie odpycha już od samego dołu Albo jak mówię... duzy silnik da Ci taką fraję z jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #310 Napisano 22 Sierpnia 2014 A mi ostatnio chodzi po głowie Toyota Rav4 ok 2010 rocznik ; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #311 Napisano 22 Sierpnia 2014 (edytowane) To nie wina kontruktorów tylko poprostu pojemności silnika No właśnie nie do końca. Oprócz Passata mam jeszcze drugie auto - Mitsubishi Lancer 1.3 benzyna. Jeśli chodzi o osiągi, to do Passata w ogóle nie ma go co porównywać - Passat to rakieta, Lancer jak do niego się przesiadam, to dla mnie w zasadzie nie jedzie. NIEMNIEJ JEDNAK... Na IV biegu przy 50 km/h Lancerem mogę jechać swobodnie, natomiast w Passacie przy 50 km/h muszę redukować do III, co jest szczególnie upierdliwe. Przy czym w obydwu autach IV-ka to bieg bezpośredni. W Lancerze mogę wrzucić V już przy 70 km/h, AVB musi mieć na liczniku co najmniej 90km/h. Dlatego nie jest to do końca tylko kwestia pojemności. Miałem kiedyś Vectrę 2.5 V6 i ona też miała tę przypadłość, że 'z dołu' nie jechała. Edytowane 22 Sierpnia 2014 przez Obywatel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #312 Napisano 22 Sierpnia 2014 Nikt nikogo nie zmusza. Kup samochód z silnikiem minimum 3 litry. Będziesz miał elastyczność od samego "dołu" i bogatą "górę". Bedziesz mógł jeździć z obrotami lekko powyżej 1000 obr (co wcale zdrowe nie jest). Wciśniesz gaz i fura ruszy do przodu. To nie wina kontruktorów tylko poprostu pojemności silnika a nawet nie pojemności co turbosprężarek Auto na kompresorze... to się ładnie odpycha już od samego dołu Albo jak mówię... duzy silnik da Ci taką fraję z jazdy. Tylko że kupno samochodu z silnikiem atmosferycznym o pojemności większej niż butelka coli z biedronki jest co raz trudniejsze. Ja mam kilka założeń do spełnienia - kombi, 4napęd, wolnossące V8 - i już mam problem z kupnem takiego auta na rynku wtórnym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #313 Napisano 22 Sierpnia 2014 Tylko że kupno samochodu z silnikiem atmosferycznym o pojemności większej niż butelka coli z biedronki jest co raz trudniejsze. Silników atmosferycznych downsizing aż tak bardzo nie dotyka bo po prostu nie może. Najgorszy dramat jest w przypadku uturbionych silników benzynowych. Podchodzę ostatnio do nowego Toledo - ładna linia auta, wszystko fajnie dopóki nie spojrzałem na silnik - 1.2 TSI :poddajesie To jest chyba jakaś kpina. Nigdy w życiu bym takiego auta nie kupił pomimo że na papierze jego osiągi wyglądają niby nieźle. Ale chyba bym nie potrafił się pogodzić z faktem, że pod maską mam silnik od kosiarki :bezzebow Downsizing to ślepa uliczka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #314 Napisano 22 Sierpnia 2014 Witold, audi a6 4.2 V8 w Q Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #315 Napisano 22 Sierpnia 2014 Witold, audi a6 4.2 V8 w Q praktycznie nie do dostania. Szukałem już przed obecnym paskiem. Jeśli coś jest to ma nalatane pod 300kkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #316 Napisano 23 Sierpnia 2014 Proszę np: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=255635510&asrc=st|s,as te akurat jest w kombi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #317 Napisano 23 Sierpnia 2014 nie no, nie zamienię 2006 (175 kkm) na 2004 (210 kkm) Czasami w Szwajcarii trafi sie jakiś dobrze wypasiony rodzynek ale znika dość szybko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin2425 Zgłoś #318 Napisano 23 Sierpnia 2014 Zgadza się LS 460, aż taki paliwożerny jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misku79 Zgłoś #319 Napisano 23 Sierpnia 2014 Panowie coraz częściej w waszych typach pada marka BMW najczęściej z mocarnym silnikiem pod maską .Poczciwemu "paskowi "zarzucacie najczęściej BRAK MOCY!? ,przypomniałem sobie ze przecież istniał wariant z ponad 200 konnym silnikiem benzynowym o symbolu W8 doskonale wyposażony i jak się okazuje .....zapomniany już-co się z nim stało ,czy ktoś z forum posiada ten model? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #320 Napisano 23 Sierpnia 2014 Proszę np: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=255635510&asrc=st|s,as te akurat jest w kombi. Ta Audi ma fajna klasę emisji CO2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach