Skocz do zawartości
jurson_ski

1.8awt sporo bledow pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z takimi błędami :

18062

17511(ten powrócił po skasowaniu)

16795

16826

16804

17522

16523

16524

18613

19537

16688

Może ktoś wie co one oznaczają?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przegląda ktoś tą stronę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

16795- Zawór powietrza wtórnego AIR - nieprawidłowy sygnał

16826- Zawór oparów EVAP - nieszczelność przepływu (small leak detected)

16523- Sonda Lambda podgrzewana 2 bank 1 - powolne zmiany

16524- Sonda Lambda podgrzewana 2 bank 1 - brak aktywnośc

16804- Katalizator, bank 1 - niski próg sprawności

16688- Cylinder 4 - wypadanie zapłonów

17511- Sonda Lambda 1, bank 1 - obieg elementu grzejącego, - zwarcie do plusa

17522- Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki

18062- Moduł panela instrumentów - złe funkcjonowanie > patrz kody temp.silnika i poziomu oleju

18613 - Performance malfunction in cooling system

19537- Temperatura silnika zbyt niska

 

niech sie wypowie ktoóś, kto sie dobrze zna na tym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle osób na forum a nikt nie doradzi ani nie poradzi !!! Czy nie mieliście żadnego objawu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet ja z tyloma bledami nie mialem do czynienia ale z doswiadczenia moge sie wypowiedziec o bledach co do sond bo do tej pory u mnie sprawa otawrta. Nalezy sprawdzic sprawnosc sond obwody na pinach. Sam katalizator tez moze byc do smietnika. Wypadanie zplonow mysle ze cewka pada. Zadzwon i zapytaj o serwisowa wymiane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

doszedł jeszcze taki błąd :16683

I ta temperatura wcześniej czujnik padł, po wymianie ciągle pokazuje nie całe 60 stopni podczas jazdy na postoju jak odpalony pochodzi po jeździe 90 o co chodzi ?

Kata już nie ma

Pomocyyyy!!!!!!1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Termostat wymien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś wie która sonda to jest która z górnych błędów ?

bo nie wiem którą wymienić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam są 3 błędy tej za katalizatorem i 1 tej przed katalizatorem. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pierw tą za katem chyba wymienię :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może najpierw wypadałoby diagnostykę zrobić, a nie wymieniać w ciemno?? ;) Ponadto pisałeś, że nie masz kata? Więc co Ci da wymiana drugiej sondy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kata nie mam a sondę podniosłem na emulatorze.Myślę że to sonda bo turbo lało olej w tłumik. Mogła się zabrudzić.A jak wykonać diagnostykę ?Posiadam Polski VAG 4,9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kata nie mam a sondę podniosłem na emulatorze.

To nie jest 100% rozwiązanie. Zazwyczaj na tulejkach wali błędem i tyle.

Posiadam Polski VAG 4,9

Tym to nawet logów nie zrobisz. Szukaj VCDS Lite 1.2 lub VAG COM 311.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prościej będzie nakleić naklejkę na licznik żeby kontrolka oka nie drażniła i jeździć :) był zaniedbany jak kupiłem Go i tak ciągle coś wymieniam.Ale ostatnio coraz więcej tego :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prościej będzie nakleić naklejkę na licznik żeby kontrolka oka nie drażniła i jeździć

Z takim podejściem to długo nie pojeździsz na tym silniku. Kontrolka nie jest po to by kuć w oko tylko informować kierowcę, że jest coś nie tak. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo już ręce opadają co zgaszę czek (wymieniając coś) to po 300 km zapala się znów ciągle z innym blędem.I jak widać uzbieralo się tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skasowałem błędy i po przejechaniu kilku kilometrów wyskoczył błąd 16524 i 16795. Teraz pytanie czy sonda uniwersalna się nada ? czy można ją jakoś wyłączyć? bo pojęcia nie mam co zrobić. Jeżeli ktoś by opisał co i jak to będę wdzięczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadal masz te same błędy co w czerwcu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności