Emilio160
-
Liczba zawartości
24 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Emilio160
- Urodziny 04.07.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Emil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 170KM (AWM)
-
Rok produkcji
2003
-
Emilio160 obserwuje zawartość → 1.8awt sporo bledow pomocy
-
Kolego a ile tych kolanek potrzebuje ? Jakie kąty ich? Ile złączek ? Najlepiej jak bym nie musiał spawać tego,ale pewnie się tak nie da ?
-
Witam Panowie nie wiem czy dobrze trafiłem ale szukam kogoś kto u siebie wstawiał intercooler .I mógł by mi opisać jakie złączki i rurki potrzebuje? Silnik 1,8 T kod AWM. I co potem z czujnikiem doładowania ?
-
Mazowiecki off topic czyli pogawędki na tematy różne
Emilio160 odpowiedział Preziu → na temat → Mazowieckie Dyskusje
Panowie nie ma nikogo w Warszawie żeby z diagnozować mojego Passka !!! Albo polecić jakiegoś dobrego elektromechanika ? -
Spoty Warszawa 2014r - Pierwszy pon.miesiąca 01.12.14r
Emilio160 odpowiedział MauroO → na temat → Mazowieckie Dyskusje
jakoś nie mogę tego tam umieścić i pytam tu może ktoś podrzuci co i jak bo nawet mało odpowiedzi mam w innym temacie -
Spoty Warszawa 2014r - Pierwszy pon.miesiąca 01.12.14r
Emilio160 odpowiedział MauroO → na temat → Mazowieckie Dyskusje
Witam wiem że nie ten temat ale potrzebuje pomocy w Warszawie passek nie od pala !!!! -
Witam Tak błędy nadal te same nic z nimi nie robiłem po prostu jeżdżę nadal tak. Może silnik się nie przekręci
-
A może któryś z Panów wie co może wydawać skrzypienie przy ruszaniu ? jak puszczam sprzęgło i to tylko na 1 biegu(nie zawsze tak się dzieje )
-
no nadal te same ciągle bo zabieram się powoli do tego najczęściej kasowałem je i jeździłem.Teraz wymieniłem cewki,turbo zregenerowałem,pompę powietrza wtórnego, i nadal mam te błędy a i kata mam wyciętego i sonda podniesiona( nie wspomnę o chłodnicy do klimy) i jeszcze przekodowanie ASR z automatu na manual, przepływomierz też nowy a czek nadal świeci - - - - - aktualizacja - - - - - I za uwarzyłem że ktoś podłączył się z sondo tą za katem do centrali od gazu
-
Skasowałem błędy i po przejechaniu kilku kilometrów wyskoczył błąd 16524 i 16795. Teraz pytanie czy sonda uniwersalna się nada ? czy można ją jakoś wyłączyć? bo pojęcia nie mam co zrobić. Jeżeli ktoś by opisał co i jak to będę wdzięczny
-
Bo już ręce opadają co zgaszę czek (wymieniając coś) to po 300 km zapala się znów ciągle z innym blędem.I jak widać uzbieralo się tego.
-
Prościej będzie nakleić naklejkę na licznik żeby kontrolka oka nie drażniła i jeździć był zaniedbany jak kupiłem Go i tak ciągle coś wymieniam.Ale ostatnio coraz więcej tego
-
Kata nie mam a sondę podniosłem na emulatorze.Myślę że to sonda bo turbo lało olej w tłumik. Mogła się zabrudzić.A jak wykonać diagnostykę ?Posiadam Polski VAG 4,9
-
To pierw tą za katem chyba wymienię
-
Może ktoś wie która sonda to jest która z górnych błędów ? bo nie wiem którą wymienić
-
doszedł jeszcze taki błąd :16683 I ta temperatura wcześniej czujnik padł, po wymianie ciągle pokazuje nie całe 60 stopni podczas jazdy na postoju jak odpalony pochodzi po jeździe 90 o co chodzi ? Kata już nie ma Pomocyyyy!!!!!!1