Skocz do zawartości

Emilio160

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Emilio160

  • Urodziny 04.07.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Emil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 170KM (AWM)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Emilio160

    Filtr stozkowy 1.8T AWT

    Kolego a ile tych kolanek potrzebuje ? Jakie kąty ich? Ile złączek ? Najlepiej jak bym nie musiał spawać tego,ale pewnie się tak nie da ?
  2. Emilio160

    Filtr stozkowy 1.8T AWT

    Witam Panowie nie wiem czy dobrze trafiłem ale szukam kogoś kto u siebie wstawiał intercooler .I mógł by mi opisać jakie złączki i rurki potrzebuje? Silnik 1,8 T kod AWM. I co potem z czujnikiem doładowania ?
  3. Panowie nie ma nikogo w Warszawie żeby z diagnozować mojego Passka !!! Albo polecić jakiegoś dobrego elektromechanika ?
  4. jakoś nie mogę tego tam umieścić i pytam tu może ktoś podrzuci co i jak bo nawet mało odpowiedzi mam w innym temacie
  5. Witam wiem że nie ten temat ale potrzebuje pomocy w Warszawie passek nie od pala !!!!
  6. Witam Tak błędy nadal te same nic z nimi nie robiłem po prostu jeżdżę nadal tak. Może silnik się nie przekręci
  7. A może któryś z Panów wie co może wydawać skrzypienie przy ruszaniu ? jak puszczam sprzęgło i to tylko na 1 biegu(nie zawsze tak się dzieje )
  8. no nadal te same ciągle bo zabieram się powoli do tego najczęściej kasowałem je i jeździłem.Teraz wymieniłem cewki,turbo zregenerowałem,pompę powietrza wtórnego, i nadal mam te błędy a i kata mam wyciętego i sonda podniesiona( nie wspomnę o chłodnicy do klimy) i jeszcze przekodowanie ASR z automatu na manual, przepływomierz też nowy a czek nadal świeci - - - - - aktualizacja - - - - - I za uwarzyłem że ktoś podłączył się z sondo tą za katem do centrali od gazu
  9. Skasowałem błędy i po przejechaniu kilku kilometrów wyskoczył błąd 16524 i 16795. Teraz pytanie czy sonda uniwersalna się nada ? czy można ją jakoś wyłączyć? bo pojęcia nie mam co zrobić. Jeżeli ktoś by opisał co i jak to będę wdzięczny
  10. Bo już ręce opadają co zgaszę czek (wymieniając coś) to po 300 km zapala się znów ciągle z innym blędem.I jak widać uzbieralo się tego.
  11. Prościej będzie nakleić naklejkę na licznik żeby kontrolka oka nie drażniła i jeździć był zaniedbany jak kupiłem Go i tak ciągle coś wymieniam.Ale ostatnio coraz więcej tego
  12. Kata nie mam a sondę podniosłem na emulatorze.Myślę że to sonda bo turbo lało olej w tłumik. Mogła się zabrudzić.A jak wykonać diagnostykę ?Posiadam Polski VAG 4,9
  13. To pierw tą za katem chyba wymienię
  14. Może ktoś wie która sonda to jest która z górnych błędów ? bo nie wiem którą wymienić
  15. doszedł jeszcze taki błąd :16683 I ta temperatura wcześniej czujnik padł, po wymianie ciągle pokazuje nie całe 60 stopni podczas jazdy na postoju jak odpalony pochodzi po jeździe 90 o co chodzi ? Kata już nie ma Pomocyyyy!!!!!!1
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności