szczupak28 Zgłoś #121 Napisano 29 Marca 2013 Mój AFN na 10.000 weżmie z 2 setki. Jazda dynamiczna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekseba2 Zgłoś #122 Napisano 29 Marca 2013 1,5 tys kurde to dla mnie bardzo dużo , dzwonilem do mechanika powiedzial mi 2tys ale z odkreceniem głowicy wymiana pierścieni itd po dłuzszej rozmowie sam powiedzial ze taniej bylo by gdzies kupic nowy słupek za tysiaka i go wsadzic .mam jeszcze takei pytanie widze ze tego oleju ubywa coraz wiecej nawet 1L na 700-1000km co moze sie stac powazniejszego gdy zbagatelizuje ten problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek21 Zgłoś #123 Napisano 29 Marca 2013 a ja kupiłem AFNa miał 142kkm przebiegu, zalałem Valvoline Maxlife 10w40 - przejechałem 10tysiecy km i ubył 1 litr. wymieniłem potem olej na motula 6100+ 10w40 i od tego czasu do sprzedaży przy przebiegu 228kkm oleju nie ubywało. Jedyne dolewki jakie robiłem to 100-200ml po trasach autostradami do Austrii i spowrotem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #124 Napisano 29 Marca 2013 a ja kupiłem AFNa miał 142kkm przebiegu, zalałem Valvoline Maxlife 10w40 - przejechałem 10tysiecy km i ubył 1 litr.wymieniłem potem olej na motula 6100+ 10w40 i od tego czasu do sprzedaży przy przebiegu 228kkm oleju nie ubywało. Jedyne dolewki jakie robiłem to 100-200ml po trasach autostradami do Austrii i spowrotem. U mnie również po przejściu na Motul 10w40 nie ubywa oleju, wcześniej od do wymiany schodziło ok. 3-4 setki Obecny przebieg 300 tys x2 a może x3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #125 Napisano 29 Marca 2013 Oczywiście tanka zrobię zakończonego zbiorniczkiem... Nie będzie miała połączenia ze ssaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekseba2 Zgłoś #126 Napisano 29 Marca 2013 hehe koledzy 3,4setki od wymiany do wymiany moge tylko prosic tegi na górze zeby tak bylo , moj wciaga 1l na 1tys km ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #127 Napisano 29 Marca 2013 Wciąga czy gdzies wywala ?? Przy takim braniu to z tyłu musisz mieć chmure śmierdzącą i kolorową..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekseba2 Zgłoś #128 Napisano 30 Marca 2013 wciąga wycieków nie mam , nic nie dymi jedynie czasami przy odpaleniu po postoju puśći niebieskiego bączka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kudin89 Zgłoś #129 Napisano 30 Marca 2013 Ja przeszedlem nie dawno po 30 tys spowrotem na syntetyk bo jakis ciolek zalal mi polsyntetyk... i nic sie nie dzieje. Bierze jak bral cwiartke na wymiane 10-12 tys. obecnie mam 191K oczywiscie jak polece po obrotach do 4 tys rzyga przy EGR ale nie dlugo bedzie zaslepiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekseba2 Zgłoś #130 Napisano 30 Marca 2013 koledzy a co mozecie doradzic wymienic uszczelniacze bez sciagania głowicy z mniejszyym kosztem ,czy pchac sie w sciaganie głowicy mechanik mi powiedzial ze ponad 2 tys złoty ,wymienial ktos na forum to ,prosze o sugestie rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #131 Napisano 30 Marca 2013 ponad 2 tys złoty to dużo ... ja tyle zapłaciłem ale do tego robiłem popychacze, wałek , panewki , komplet uszczelek dookoła dodatkowo i głowica kompletnie sprawdzana .. bez dodatkowych rzeczy tylko uszczelniacze i sprawdzenie głowy max 1.5 powinno być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekseba2 Zgłoś #132 Napisano 30 Marca 2013 uszczelniacze plus wymiana pierśćieni ,mechhanik dodal ze 1tys zl czesci i 1 tys robocizna a same uszczelniacze ma mi powiedziec cene po swietach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #133 Napisano 31 Marca 2013 a po co pierścienie ? pierścienie bardzo łatwo sprawdzić , jak trzyma ciśnienie na cylindrach to są dobre (koszt 100pln) ... dobrze mówię bo troszkę wczesna godzina jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekseba2 Zgłoś #134 Napisano 31 Marca 2013 kolego rosa bardzo dziekuje ci za rade rzeczywiscie masz racje ,a jestem zdania ze bez potrzeby nie wymieniac jeszcze raz dziekuje Ci . no kolega wczesnie wstaje albo pozno wraca z balangi:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szermaciej Zgłoś #135 Napisano 2 Kwietnia 2013 Witam. Mam passata 1.9 TDI 90 km. Przez pierwsze pół roku jak go miałem nie dolewałem oleju i nie widziałem żadnego jego ubytku. Teraz przez około 3 miesiące dolewałem olej bo włączył mi sie niski stan oleju. Sprawdzałem filtr powietrza czy nie jest brudny od oleju i nie był. Przy zapalonym silniku odkręciłem korek wlewu oleju i było czuć dmuchanie z około 15 cm odczuwalne. Czy to będą pierścionki czy może byc coś innego. Z tego co sie orientowałem wymiana pierścionków to już znaczne koszty około 1500 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #136 Napisano 2 Kwietnia 2013 a jeździsz z odkręconym korkiem i wyciągniętym bagnetem czy jak ... ja słyszę takie teorie rodem z PRL-u to włos się na głowie jeży ... na filtrze powietrza nie będziesz miał oleju bo jak - sprawdź dolot + IC+ EGR+Kolektor ( przy okazji czyszczenie) sprawdź wylot za turbo jak wygląda w środku "plecionki". Sprawdź czy gdzieś z silnika nie ma wycieków. Jakie są jeszcze objawy rano mocno kopci potem przestaje czy cały czas kopci. Bo jak tylko rano to pierścionkami tego oleju dużo nie łyknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szermaciej Zgłoś #137 Napisano 2 Kwietnia 2013 No nie wpadłem na pomysł żeby jeździc z odkręconym korkiem. Przed domem stałem w miejscu odpaliłem auto i wtedy odkręciłem korek i czułem podmuchy na postoju nie ruszając samochodu. A o bagnecie nic nie pisałem, Kopcenia jakiegoś większego nie zauważyłem, wg mnie jest cały czas takie samo i w normie. Egr jakiś mesiąc temu ściągałem i czyściłem, ale nie był micno zabrudzony. Turbo mi sprawdzał też około mieśiąca temu mechanik i mówił że jest ok. ( egr, turbo było sprawdzane bo włączał mi sie tryb awaryjny. a powodem był zawór N75) ---------- Dodano o 19:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:25 ---------- A jeszcze co do tego dmuchania z wlewu od oleju. odpaliłem ojca auto i sprawdzałem tak samo ( na postoju ! ) i u niego nie było nic czuć czyli nie dmuchało nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #138 Napisano 2 Kwietnia 2013 (edytowane) Mój AFN również łyka olej i to na 1000km ok 400-500ml w odmie jakieś tam ilości są oraz zauważyłem, że dość sporo zaolejona jest rura gumowa idąca do IC olej na jakim jeżdżę to Mobil 1 10W40. Lecz zakupiłem od kolegi z forum Motula zobaczymy może 100 ml będzie mniej brał Edytowane 2 Kwietnia 2013 przez PersoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #139 Napisano 2 Kwietnia 2013 Mój AFN również łyka olej i to na 1000km ok 400-500ml w odmie jakieś tam ilości są oraz zauważyłem, że dość sporo zaolejona jest rura gumowa idąca do IC olej na jakim jeżdżę to Mobil 1 10W40. Lecz zakupiłem od kolegi z forum Motula zobaczymy może 100 ml będzie mniej brał Ja właśnie wcześniej latałem na Mobilu i przy wymianie zlatywała gęsta smoła wręcz kisiel i do tego brał mi troche oleju, po przejściu na Motul odrazu widać różnice przy zmianie oleju, olej leci ładnie żadki i do tego nie bierze oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #140 Napisano 2 Kwietnia 2013 No nie wpadłem na pomysł żeby jeździc z odkręconym korkiem. Przed domem stałem w miejscu odpaliłem auto i wtedy odkręciłem korek i czułem podmuchy na postoju nie ruszając samochodu. A o bagnecie nic nie pisałem, Kopcenia jakiegoś większego nie zauważyłem, wg mnie jest cały czas takie samo i w normie. Egr jakiś mesiąc temu ściągałem i czyściłem, ale nie był micno zabrudzony. Turbo mi sprawdzał też około mieśiąca temu mechanik i mówił że jest ok. ( egr, turbo było sprawdzane bo włączał mi sie tryb awaryjny. a powodem był zawór N75) ---------- Dodano o 19:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:25 ---------- A jeszcze co do tego dmuchania z wlewu od oleju. odpaliłem ojca auto i sprawdzałem tak samo ( na postoju ! ) i u niego nie było nic czuć czyli nie dmuchało nic. mój dmucha tu i tu , oleju litr miedzy wymianami , trasy mieszane i jakoś mi to nie przeszkadza ( olej mobil) teraz mam wymianę zaleje motula zobaczę czy coś to zmieni. Wg. jednych mechaników mój silnik to już jest kaplica bo wg. nich dmucha tu i tu - a ja szczerze mam w głębokim poważaniu takie opinie naprawiaczy fiatów, deeuu i innych wynalazków , lepiej idąc tropem mechaników to czasami człowiek wymieni pół auta a usterka zostanie więc. Producent przewiduje że może brać , auta nie są z fabryki nowe ale są po sporych przebiegach w większości zatem ma prawo brać. Inne marki przy takich przebiegach z rzędu 250-300++ ciekawe jak wypadają na tym tle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach