Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego sbstg, i jak tam sytuacja:)?

 

chwilowo zastój w tym projekcie, uszkodzone turbo, lada dzień wróci, zamontujemy i walczymy. Ogólnie korzystam z zewnętrznego czujnika doładowania, będę mógł na bieżąco konfrontować wskazania. Uzbroić się musisz w cierpliwość, mam trochę pracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki Bogu nie odpala, bo po tym modzie to nic dobrego nie wyniknie...

 

Dziękuję za wiadomość. Ale myślę, że zły mod nie jest przyczyną tego, że nie odpala. Plik wgrywałem mpps i galleto i nie wiem czemu tak się dzieje. Rozumiem, że mod do poprawy ale jak poprawie to i tak nie będzie śmigał...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób doświadczenie, zmodyfikuj tylko jedną mapę, załóżmy egr, zapisz, wgraj i sprawdz czy odpali. Jeżeli nie - masz kłopot ze sprzętem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chwilowo zastój w tym projekcie, uszkodzone turbo, lada dzień wróci, zamontujemy i walczymy. Ogólnie korzystam z zewnętrznego czujnika doładowania, będę mógł na bieżąco konfrontować wskazania. Uzbroić się musisz w cierpliwość, mam trochę pracy.

 

Czekam z niecierpliwością:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Siemka. Mam dosyć głupi aczkolwiek wredny problem.... Turbo CAHA, MAP sensor wymieniony na 051C, zrobiona linearyzacja, podniesiony boost do 1.7 bara i zaczyna się problem... Zarówno zadane jak i osiągnięte wartości boosta są równiutkie 2601.... Wg. w/w programu wszystkie limitery są podniesione... Ma ktoś jakiś pomysł? W załączniku sofcik...

[ATTACH]135915[/ATTACH]

 

Już wiem, prawie... Diagnostic limiter. Wie ktoś gdzie to ruszyć w sofcie?

 

Zrobione ->http://www11.zippyshare.com/v/ia2QwXuG/file.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogl by ktos ocenic logi

 

4 bieg:

http://vaglog.pl/log_232907.html

 

3 bieg :

http://vaglog.pl/log_232908.html

 

Czy jest sens martwic sie chwilowymi przeladowaniami? Bo wydaje mi sie ze jest to spowodowanie opuznieniem zaworka co widac po roznicy na 3 i 4 biegu.

 

Oczewiscie ten spadek 2500-3000 bede staral sie zniwelowac.

 

Jakie jest bezpieczne doladowanie dla turbo ASZ przy 4-4,5 tys bo obecnie dmucha cos ok 1,4 bara i wydaje mi sie ze to za duzo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było jednak skorygować mapę n75 bo wg mnie jest za duża różnica pomiędzy actual a tym co chce ecu. A może winne są vnt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Proszę doradźcie mi na ile mogę bezpiecznie zwiększyć doładowanie turbiny przy zmianie wtrysków ori na fabryczne ASV? Mam seata z silnikiem 1,9 TDI ALH 90km, turbo VNT, gdzie standardowe max. doładowanie wynosi 1950mbar. Dodam, że już zmieniłem dawkę paliwa na nastawniku na ok. 3,6.

Pozdrawiam Dj_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej coś ok. 2180mbar. Więcej chyba nie warto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobrze by było jednak skorygować mapę n75 bo wg mnie jest za duża różnica pomiędzy actual a tym co chce ecu. A może winne są vnt.

 

Przeladowanie to 0,05 bar z 1,45 na 1,5 dlatego zastanawiam sie czy to ruszac.

 

Do ilu zmniejszyc doladowanie w zakresie 4200 i w gore 1,2 bar?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mówię bardziej o niedoładowaniu tak samo na 3 jak i 4 biegu w podobnym przedziale obrotów:

5.55 2352 2397.0 2468.4 72.9

5.95 2415 2397.0 2458.2 73.7

6.35 2478 2397.0 2427.6 73.7

6.75 2520 2397.0 2366.4 72.1

7.13 2583 2397.0 2315.4 69.7

7.53 2646 2407.2 2284.8 67.7

7.93 2688 2407.2 2233.8 63.4

8.33 2751 2417.4 2203.2 60.2

8.73 2814 2427.6 2244.0 60.2

9.12 2856 2427.6 2305.2 60.2

9.52 2919 2437.8 2356.2 60.2

 

 

Do ilu zmniejszyc doladowanie w zakresie 4200 i w gore 1,2 bar?

Ja miałem na turbo asz przy 4000rpm 1,3b przy 4200 można dać z 1,25b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Raczej coś ok. 2180mbar. Więcej chyba nie warto.

 

Dzięki za odpowiedź.

Powiedz mi jeszcze czy ruszać mapę SOI, czy np. skopiować całą z silnika ASV 110?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz przerzucić mapę z ASV tam będą raczej niewielkie różnice, ale otworki większe w końcówkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mówię bardziej o niedoładowaniu tak samo na 3 jak i 4 biegu w podobnym przedziale obrotów:

5.55 2352 2397.0 2468.4 72.9

5.95 2415 2397.0 2458.2 73.7

6.35 2478 2397.0 2427.6 73.7

6.75 2520 2397.0 2366.4 72.1

7.13 2583 2397.0 2315.4 69.7

7.53 2646 2407.2 2284.8 67.7

7.93 2688 2407.2 2233.8 63.4

8.33 2751 2417.4 2203.2 60.2

8.73 2814 2427.6 2244.0 60.2

9.12 2856 2427.6 2305.2 60.2

9.52 2919 2437.8 2356.2 60.2

 

 

 

Ja miałem na turbo asz przy 4000rpm 1,3b przy 4200 można dać z 1,25b

 

To bedzie oczewiscie poprawione chociaz ten n75 jezdzil w innym aucie tam tez byl taki spadek. Bardziej chodzilo mi o przeladowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przeczytałem wszystkie posty ale nie znalazłęm jednoznacznej odpowiedzi.

Może ktoś mi podpowie co da mi przełączenie MAF/MAP switch na 0, aktualnie na ori sofcie mam 257 czyli pomiar po MAP sensor, komputer 038 906 018 DQ, silnik VP 90km, ALH, 99rok.

Pozdrawiam Dj_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na MAF sterownik dobiera paliwo na podstawie ilości zassanego powietrza (dane z przepływomierza), a na MAP na podstawie ciśnienia. MAF nie równa się MAP, możesz mieć 1500mbar doładowania, ale powietrza mniej niż 720 (480*1,5bar) np. przez zacięty EGR, ciśnienie jest, ale powietrze jest zanieczyszczone spalinami i w efekcie Passat dymi na czarno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daron jak zwykle wykazał się profesjonalizmem i pomógł mi w sprawie wskazań ciśnienia doładowania!!!! Jeszcze raz wielkie dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na MAF sterownik dobiera paliwo na podstawie ilości zassanego powietrza (dane z przepływomierza), a na MAP na podstawie ciśnienia. MAF nie równa się MAP, możesz mieć 1500mbar doładowania, ale powietrza mniej niż 720 (480*1,5bar) np. przez zacięty EGR, ciśnienie jest, ale powietrze jest zanieczyszczone spalinami i w efekcie Passat dymi na czarno.

 

Dzięki śliczne.

 

Mam jeszcze jedno pytanie, może głupie ale nie znam konkretnej odpowiedzi.

Przy zamianie wtrysków z ALH .185 na ASV .205 jest lane więcej paliwa, ale jeśli przestawimy nastawnik na pompie tak aby było ok 3,6mg, to czy przestawia się cały zakres pompy i w całym zakresie jest lane mniej paliwa tyle co na ori wtryskach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki śliczne.

 

Mam jeszcze jedno pytanie, może głupie ale nie znam konkretnej odpowiedzi.

Przy zamianie wtrysków z ALH .185 na ASV .205 jest lane więcej paliwa, ale jeśli przestawimy nastawnik na pompie tak aby było ok 3,6mg, to czy przestawia się cały zakres pompy i w całym zakresie jest lane mniej paliwa tyle co na ori wtryskach?

 

Oczywiście że jak przedstawiasz nastawnik przesówając go zmieniasz dawkę w całym zakresie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności