Skocz do zawartości

dj_

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dj_

  • Urodziny 04.05.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    cezar
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    polska

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Mam ponownie prośbę odnośnie map w sterowniku ALH edc15, MAF linearization, Program Vagedcsuite rozpoznaje w różnych sterownikach dwie różne mapy, poniżej screeny: Ponadto obie mapy są zawarte w sterowniku. Może mi ktoś powiedzieć czym one się różnią? Pozdrawiam Dj_
  2. Witajcie Czy możecie mi wytłumaczyć jak działa mapa N75 w edc15 silnik ALH? Mam zmienioną turbinę na hybrydę i prawdopodobnie za bardzo wysunięta sztanga bo bardzo późno wstaje, 1 bar przy 2700obr a regulator na 44%. Jak działa dokładnie ta mapa, czytałem że jest to tylko odnośnik, a główną rolę odgrywa PID, który tak reguluje aby osiągnąć to docelowe ciśnienie tylko dlaczego np. w moim przypadku gdzie jest rozstrojona gruszka, przy 2700obr zadane ciśnienie jest 1,5bara, aktualne osiąga na 1 bar, a zawór wysterowany jest na 44% gdzie w mapie przy tych obrotach i dawce powinno być 65% . Dlaczego PID nie stara się osiągnąć tego ciśnienia? Czy są może jeszcze jakieś widełki w których przy aktualnym i zadanym ciśnieniu zawór n75 reguluje? Pozdrawiam Dj_
  3. Witam Dzięki uprzejmości i wyrozumiałości kolegi Sagon, stałem się posiadaczem modzonej pompy 11 z reni. Przeszczep wykonany bezproblemowo, teraz wiem, że moja 10 była strasznie wyjechana, nawet miała wyczuwalny minimalny luz poprzeczny na tłokorozdzielaczu. Pozdrawiam Dj_
  4. Witaj. Czyli jak przeskaluję deskryptor osi mapy napięcia pompy (mowa o VP) na powiedzmy 70mg to przeskalowanie również innych map ponad 51mg (smoke limit, SOI itp) to sterownik będzie poprawnie interpretował ponad 51mg, jedynie w diagnostyce będzie do 51, a widać to w grupie 001 na roznącym napięciu pompy? Dobrze myślę? Pozdrawiam
  5. Panowie i Panie mam pytanie. Silnik ALH, sterownik widzi maksymalnie 51mg dawki, nie wiem jak go odblokować. Wrzucam wtryski 216, pompe 11, na mapie n146 ustawiam maksymalnie ok.4,6v przy 51mg/4000obr. czyli fizycznie może być ok. 69mg (ale to nie ważne) czy aby mapa Smoke Limiter poprawnie przeliczała dawki to najpierw ekstrapoluje wszystko do wartości 69mg, poszerzam deskryptor osi Airflow a później z każdej komórki odejmuję różnicę 69-51 czyli ok.18mg. i dopiero taką mapę wgrywam? Czyli wartości w smoke limiterze będą maksymalnie do np. 51mg ale faktycznie to będzie przeliczone do 69mg. Czy poprawnie to będzie działało.
  6. Witaj Jest coś takiego jak SOI limiter temperature, miałem to samo pozdrawiam
  7. Witajcie Poszukuję mapy MAF linearization (code 2) ponieważ zmieniłem dolot w moim ALH z ARL i nie mogę jej znaleźć, mój komputer to EDC15 - 038906018DQ a wsad ori [h=2]Seat toledo 1.9TDI ALH 90HP 038906018DQ 0281001864 356835[/h]Poprawiam link pliku http://www.chiptuners.org/forums/viewtopic.php?f=6&t=1607&start=0&hilit=toledo+alh Dziękuję za pomoc Pozdrawiam Dj_
  8. dj_

    wtryskiwacze od t4 0,216mm

    A jak cenowo, jakieś papiery? Pozdrawiam Dj_
  9. Dzięki za odpowiedź , trochę mi to rozjaśniło, Pozdrawiam Dj_
  10. Witajcie W najbliższym czasie będę wymieniał w moim 1,9 TDI ALH z seryjnego turbo na turbo z ARL. Proszę powiedzcie mi, napewno muszę jeszcze wymienić MAPsensor od ARLa a czy przepływkę też podmieniam? Pozdrawiam Dj_.
  11. Witam Mam pytanie odnośnie mapy napięcia pompy N146, przy VP. Jeśli założę większe wtryski, przeskaluję napięcia w tej mapie trochę w dół aby był wiarygodny pomiar paliwa w mg., a co się dzieje z mapami np SOI, Boost target, skąd program bierze wartości paliwa dla tych map, czyżby te wartości też są przeskalowane z mapy N146? Pozdrawiam Dj_
  12. Witam ale czy ta dawka jest już mniej więcej 1 do 1 jak przy starych wtryskach?
  13. Dzięki śliczne. Mam jeszcze jedno pytanie, może głupie ale nie znam konkretnej odpowiedzi. Przy zamianie wtrysków z ALH .185 na ASV .205 jest lane więcej paliwa, ale jeśli przestawimy nastawnik na pompie tak aby było ok 3,6mg, to czy przestawia się cały zakres pompy i w całym zakresie jest lane mniej paliwa tyle co na ori wtryskach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności