Skocz do zawartości

strus90

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O strus90

  • Urodziny 12.03.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Zbigniew
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nasielsk

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jakis czas temu auto odwiedzilo hamownie. 1.9TDI 110KM + turbo ASZ + wsad robiony w EDC15Suite.
  2. Mapy masz z 2.0 bo wiazka z kompem zostala. Najlepiej jechac zrobic prgram i pewnie wyjdzie ok 160-170 KM. U brata w Pasku B6, 1.9 ASZ po usunieciu DPF jedzie calkiem zwawo jak na 1600KG. Nie wiem jak jechalo z seria 2.0 BMP bo auto bylo kupine z uszkodzonym silnikiem, ale moze uda sie porownac z A4 B7 2.0TDI 140KM szwagra to dam znac. Jakis czas temu porownywalem, i mimo innych numerow katalogowych wygladaly tak samo.
  3. To bedzie oczewiscie poprawione chociaz ten n75 jezdzil w innym aucie tam tez byl taki spadek. Bardziej chodzilo mi o przeladowanie.
  4. Przeladowanie to 0,05 bar z 1,45 na 1,5 dlatego zastanawiam sie czy to ruszac. Do ilu zmniejszyc doladowanie w zakresie 4200 i w gore 1,2 bar?
  5. Mogl by ktos ocenic logi 4 bieg: http://vaglog.pl/log_232907.html 3 bieg : http://vaglog.pl/log_232908.html Czy jest sens martwic sie chwilowymi przeladowaniami? Bo wydaje mi sie ze jest to spowodowanie opuznieniem zaworka co widac po roznicy na 3 i 4 biegu. Oczewiscie ten spadek 2500-3000 bede staral sie zniwelowac. Jakie jest bezpieczne doladowanie dla turbo ASZ przy 4-4,5 tys bo obecnie dmucha cos ok 1,4 bara i wydaje mi sie ze to za duzo?
  6. strus90

    GTB2260VK w Passacie AFN

    Kolego nie osmieszaj sie. Na A4 zrobiles z siebie idiote snujac jakies teorie ktore nie mialy nic wspolnego z rzeczywistoscia. Jestes oczytany ale na teorii koncza sie Twoje sukcesy. Nie dlugo zbraknie Ci for do wyzalania sie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności