barman.m Zgłoś #21 Napisano 12 Grudnia 2009 tak właśnie jutro zrobię, tylko gdzie dokładnie jest ta kostka od pompki spryskiwacza (tutaj koło zbiornika na płyn do wspomagania może pod nim, a może gdzie indziej. Zobacz sama kostke przy pompce od sprsykiwaczy!! Moze niechcacy ja wypiales.. Pompka jest oczywscie przy zbironiku spryskiwaczy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid Zgłoś #22 Napisano 16 Stycznia 2010 Problem rozwiązany!!! Wczoraj wyjąłem pompkę spryskiwaczy ze zbiorniczka, podłączyłem pod akumulator, a tu nic - zepsuta. No to dzisiaj rano buch w samochód po nową. Kupiłem, założyłem i chodzi i to jak super rozpyla, nie to co wcześniej, przy okazji wymieniłem filtr kabinowy. Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #23 Napisano 21 Października 2010 No to ja się też podłączę :bleble Wczoraj działał dzisiaj już nie - tylna szyba chodzi dobrze i spryskiwacz działa. Słyszalne burczenie pompki. Kiedy zrobię na przednią szybę, wycieraczki chodzą, nie słyszę pompki, spryskiwacz nie działa. Analizuję: 1. bezpiecznik bez zarzutu 2. nic nie zamarzło - auto w garage 3. nie ma wycieków z przewodów Wniosek: chyba MANETKA.... bo nie włącza się pompka na przód..... Czy ktoś wymieniał tę manetkę? Może podsuniecie mi jakies sugestie? Co tam mogło się uszkodzić? Może jakieś styki? Pozdrawiam i pilnie czekam na pomoc :manga Bez spryskiwacza szyby przedniej nie da się już teraz jeździć. No to czekam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #24 Napisano 21 Października 2010 ja nie wiem co wy za passaty macie ale z tego co mi wiadomo to dysze maja prostokatne otwory i reguluje sie je w 3 sekundy lapiac palcami lopatke do regulacji i przestawia gora-dol ---------- Post added at 22:34 ---------- Previous post was at 22:33 ---------- a szpilka to sie ustawia tylny sprysk w kombi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #25 Napisano 21 Października 2010 ja nie wim co wy za passaty macie ale z tego co mi wiadomo to dysze maja prostokatne otwory i reguluje sie je w 3 sekundy lapiac palcami lopatke do regulacji i przestawia gora-dol Nie ma to jak odpowiedzieć na posta z przed 5-ciu lat, Następnym razem cytuj komu odpowiadasz, bo nie wiadomo o co chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #26 Napisano 21 Października 2010 chodzilo o odpowiedz ogolna do wszystkich wontkow-a tych nie wiele w temacie.... ---------- Post added at 22:44 ---------- Previous post was at 22:41 ---------- A swoja droga gural, jak dodasz gazu na wcisnietym sprzegle i odpuscisz po osiagnieciu 4 tys to w trakcie zwalniania silnika slyszysz jakis dzwiek jakby rezonans czy gluche zasysanie powietrza lub prace egr? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #27 Napisano 21 Października 2010 Stavros nie "nabijaj" postów. :fajny Czytaj jakie daty mają posty. Mój jest z dzisiaj poprzednie są już cholernie stare. Mnie biega nie o dyszki a o coś zupełnie innego i czekam na info. Nie śmieć proszę. :kawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #28 Napisano 21 Października 2010 Kiedy zrobię na przednią szybę, wycieraczki chodzą, nie słyszę pompki, spryskiwacz nie działa. moze sama pompka jest do wymiany? bo jak chcesz prysnac szybke, to dajesz manetka do siebie, i wtedy z automatu poruszaja sie wycieraczki i pompka, u ciebie to drugie nie dryga, wiec sprawdz napiecie na wtyczce zeby sie upewnic czy cos sie pokazuje, i bedziesz wiedzial w przyblizeniu gdzie czego szukac.przynajmniej tak mi sie wydaje pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #29 Napisano 21 Października 2010 moze sama pompka jest do wymiany? bo jak chcesz prysnac szybke, to dajesz manetka do siebie, i wtedy z automatu poruszaja sie wycieraczki i pompka, u ciebie to drugie nie dryga, wiec sprawdz napiecie na wtyczce zeby sie upewnic czy cos sie pokazuje, i bedziesz wiedzial w przyblizeniu gdzie czego szukac. Pompka jest dobra, bo działa spryskiwacz na tylną szybę Hmmm..... Jakaś inne propozycja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #30 Napisano 21 Października 2010 Hmmm..... Jakaś inne propozycja? ja bym odkrecil nadkole, i zdjal wezyk ktory podaje wode na spryski na przednia szybe i zobaczysz czy pompka daje na szybe i wiesz dalej gdzie szukac, skoro mowiesz ze pompka jest :okzawsze mozna poprobowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #31 Napisano 22 Października 2010 i zobaczysz czy pompka daje na szybe i wiesz dalej gdzie szukac Widzisz, pompka chodzi tylko jak włączę ja na tylna szybę.... kiedy robię na przód....w ogóle nie działa....nie słychać jej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #32 Napisano 22 Października 2010 Pomożecie coś? ;-/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #33 Napisano 22 Października 2010 Stavros nie "nabijaj" postów. :fajnyCzytaj jakie daty mają posty. Mój jest z dzisiaj poprzednie są już cholernie stare. Mnie biega nie o dyszki a o coś zupełnie innego i czekam na info. Nie śmieć proszę. :kawka nie mam potrzeby nabijania postow napisalem bo mnie temat zaciekawil, a ze odgrzany temat...dlugo dlugo nic i wczoraj cos nowego hahahha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #34 Napisano 22 Października 2010 Kurna Kolegi pomocy..... doradzi mi ktoś na mój problem??!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #35 Napisano 22 Października 2010 Kurna Kolegi pomocy..... doradzi mi ktoś na mój problem??!! jezeli pompka dziala tylko na tyl to wez miernik, wluz we wtyczke na ktora podewane jest sterowanie po wcisnieciu przedniego sprysku i sprawdz czy dociera sygnal. Jezeli nie to idz wyzej, sprawdz czy dygnal wychodzi z manetki i czy kabel ma przejscie z jednego konca na drogi. Jak nic z manetki nie wychodzi to oczysc w niej styki i wtedy sprawdz. Jedyna opcja to szukanie po sznureczku od pompki w strone manetki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #36 Napisano 22 Października 2010 Oka, tylko jak zdemontować obudowę kolumny kierownicy aby dojść do manetki??!! Może ktoś mi zasugeruje.... odkręcam dwie śrubki typu "krzyżak" potem poniżej na środku od dołu również jest imbus, też odkręcam...... ściągam bez problematycznie górną obudowę ale dolna nie chce puścić za cholerę. Nie chcę nic n siłę bo połamię..... Więc może ktoś podpowie? :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #37 Napisano 22 Października 2010 tylko jak zdemontować obudowę kolumny kierownicy aby dojść do manetki??!!Może ktoś mi zasugeruje.... odkręcam dwie śrubki typu "krzyżak" potem poniżej na środku od dołu również jest imbus, też odkręcam...... ściągam bez problematycznie górną obudowę ale dolna nie chce puścić za cholerę. Nie chcę nic n siłę bo połamię..... Więc może ktoś podpowie? Opis z tego http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=52106 tematu powinien Ci podpowiedzieć co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #38 Napisano 22 Października 2010 To już widzę, że muszę podjechać do elektryka....... nie lubię się zabawiać kabelkami.... mam z tym złe doświadczenia..... nie chcę ryzykować zwarci jakiegoś...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #39 Napisano 23 Października 2010 To już widzę, że muszę podjechać do elektryka....... nie lubię się zabawiać kabelkami.... mam z tym złe doświadczenia..... nie chcę ryzykować zwarci jakiegoś...... ale to wszystko robisz na odpietym aku, jedyne co sprawdzasz to przejscie jezeli ono jest to i sygnal jest . Taka moja sugestia, nie wiem jak bardzo kochasz 200zl, ale ja wolalbym je zatrzymac. To okolo 6 godzin roboty i mysle ze mnie to cie nie skasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #40 Napisano 23 Października 2010 Stavros, nie lubię elektryki i w domu i w aucie.... po prostu nie chce namieszać.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach