Skocz do zawartości
RAMA

Spryskiwacze szyb

Rekomendowane odpowiedzi

Stavros, nie lubię elektryki i w domu i w aucie.... po prostu nie chce namieszać....

 

 

 

jaki nie urwiesz żadnego kabla to nic nie namieszasz, wtyczek nie da sie inaczej zamontować, sprawdź samą pompkę, tak jak piszą koledzy wyżej, albo miernikiem a jak nie posiadasz to zwykłą probówką samochodową. Nie rozwalaj narazie obudowy kierownicy bo to mzoe nie być to. Zacznij od 2 strony czyli od pompki. Możesz też podpiąć pod nia zasilanie z akumulatora na chwilkę jak sie odezwie tzn ze coś z wężykiem jest nie tak.

Edytowane przez under81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już po sprawdzeniu (zapłaciłem 15 PLN-szkoda się brudzić:bezzebow) trafiona jest pompka. Napięcie działa prawidłowo.

Także czas na nowy sliniczek-pompkę :bleble

Dzięki za sugestie i pozdrówka z 3City. :kciuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis auto bylo zamarzniete, temp cala noc -3 a rano -1 i spryski zimne :(

Widze ze albo sa niesprawne albo nie dzialaja automatycznie...

W weekend zdejme i pod prostownik je podepne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a czy ktoś już sam wymieniał tę pompkę? Może są jakieś focie? Czy muszę podnosić passka w góre czy dam radę zrobić to przy skeconych kołach i "na ziemi"? :fajny

Nadkole zdemontuję tylko boję się jak dojść do tej pompki.... żebym tam czegoś nie połamał :manga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zciagnij nadkole-blotnik(jakies 8-10 srobek) posniej orkrec 3 mocowania zbiornika i po problemie.

Mysle ze jak nie bedziesz fajek jaral w trakcie to w 30minut sie ogarniesz i jeszcze nowy plyn zalejesz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
posniej orkrec 3 mocowania zbiornika i po problemie

o czym Ty mówisz?? Stavros, odkręciłem 3 śruby z nadkola i dochodzę tam bez kłopotu. Nie muszę odkręcać mocowana zbiornika. O jakim Ty Passku piszesz? Bo mi chodzi o B5, może się Tobie fora pomyliły?

 

No ale co z tego, że zamontowałem nową.... prysnąłem 1 raz na szybę czołową i ..... skręciłem całość i NIE DZIAŁA ZNOWU :zeco:zeco

 

Rozkręciłem znowu.... i doopa..... nowa już nie działa.... :dupablada

 

Czy to może być jakieś przepięcie??!! :dolamam

Teraz to zgłupiałem! :dupablada

 

POMOCY!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o czym Ty mówisz?? Stavros, odkręciłem 3 śruby z nadkola i dochodzę tam bez kłopotu. Nie muszę odkręcać mocowana zbiornika. O jakim Ty Passku piszesz? Bo mi chodzi o B5, może się Tobie fora pomyliły?

 

No ale co z tego, że zamontowałem nową.... prysnąłem 1 raz na szybę czołową i ..... skręciłem całość i NIE DZIAŁA ZNOWU :zeco:zeco

 

Rozkręciłem znowu.... i doopa..... nowa już nie działa.... :dupablada

 

Czy to może być jakieś przepięcie??!! :dolamam

Teraz to zgłupiałem! :dupablada

 

POMOCY!!

no ja sciagalem nadkole i blotnik zeby caly zbiornik na stol wywalic bo robilem wezownice do podgrzewania plynu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa, bo silniczek działa jednak w obie strony..... sprawdziłem na krótko podłączając go do acu.

Bez zarzutu działa w dwie strony...

Więc co może być??!!

Myślę o stycznikach, czy aby jakiś nie odpowiada za tę usterkę??

Co powiecie?

 

CHyba nic, same MILCZKI. :bleble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na chlopski rozum trzeba szukac dalej, skoro pompka dziala, to zaczynaj rozbierac kolumne kierownicy, i do manetki :P (co tak naprawde lubisz ;))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomijam więc manetke.....

Panowie a może o wina modułu wycieraczek który znajduje się pod kolumna kierowniczą w skrzynce przekaźników??!!

Po prostu gdzieś mi się masa "chowa"... może więc MODUŁ? Czy one jest rowniez odpowiedzialny za sterowanie silnikiem spryskiwacza? :niekumam

 

To jest to:

http://allegro.pl/vw-golf-passat-audi-przekaznik-modol-wycieraczek-i1303787807.html

Edytowane przez Grzes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szCZEKAM czy dobrze myślę o tym module? Może "brodzić"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podlacz miernik albo zarowke do wtyku pompki i pryskaj, nastepnie podlacz do manetki i pryskaj...

bedziesz wiedzial czy to kabel czy manetka.Proste i okolo 40 minut dla chcacego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jest robione.. :debil

Tylko, że napięcie jest.. ale masy nie ma...... coś więc szwankuje..... nie mam masy, gdzieś "ucieka"...... :fajny

dlatego pytam czy to ten moduł może mącić?:debil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak jest robione.. :debil

Tylko, że napięcie jest.. ale masy nie ma...... coś więc szwankuje..... nie mam masy, gdzieś "ucieka"...... :fajny

dlatego pytam czy to ten moduł może mącić?:debil

no i masy nie bedzie....

W pasku wszystkie sterowania sa masa a 12v jest stale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolo zrobil mi na microswitach manetke.. i teraz dziala...... prawdopodobnie cos z manetka badz modulem (jakis zimny lut).

Teraz zrobil polaczyl i dziala ;-)

 

---------- Post added at 00:37 ---------- Previous post was at 00:28 ----------

 

Chyba w ten sposób nie nabruździł mi w instalacji? Ale żeby nie wiedział o tym co piszesz Stavros......

Kurdelebele........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie nie mogę znaleść odpowiedzi na mój problem, wiec zapytam tutaj, jeżeli to złe miejsce proszę o przeniesienie...

 

Brak spryskiwaczy - podczas przyciagania manetki nie działa ani pompka ani wycieraczki. Wycieraczki na innych pozycjach działają, pozatym po odłączeniu kostki od silniczka spryskiwaczy wycieraczki działaja nawet podczas przyciągania do siebie. Kupiłem nowy silniczek, podłączyłem go pod kostke i okazało się, że nie działa, sprawdziłem go następnie podłączając pod akumulator i działa. Kostkę również sprawdziłem, żaróweczkę podłączyłem pod styki i podczas przyciagania manetki do siebie żaróweczka się świeciła i wycieraczki tez się załączały.

Reasumując:

1. Silniczek jest dobry,

2. Manetka działa (po odłączeniu kostki od silniczka spryskiwaczy),

3. Prąd do silniczka dochodzi (podłączałem żaróweczkę pod tą kostke i świeciała)

 

Podejrzewam jedynie, że prąd który dochodzi do kostki może być za słaby, ale nie wiem jak to sprawdzić, pewnie jakiś przekaźnik ale też nie mam pojęcia który i czy to napewno będzie tego wina.

 

Prosze o jakies radu lub pomoc w tej sprawie, z góry DZIĘKUJE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja mam podobny problem ze spryskiwaczami przedniej szyby, tzn. prawa strona pryska za wysoko. Chyba gdzieś czytałem że reguluje się śrubokrętem przy spryskiwaczu ale mogę się mylić.

Z innej beczki czy ktoś dysponuje instrukcją obsługi do Passata B5 3BG w wersji elektronicznej i mógłby się podzielić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzebie temat.

 

Nie działają mi spryskiwacze, bezpiecznik numer 24 OK.

 

Nie słychać żeby pompka chodziła

 

Być może wężyki są poluzowane i płyn gdzieś ucieka/nie ma ciśnienia. Dyszę spryskiwacza najlepiej przeczyścić igłą i sprawdzić czy dyszaenie są zapchane. W razie czego to do silniczka/pompki przy zbiorniczku dostaniesz się po odkręceniu przedniej części zakola jest tam bardzo dobry dostęp.

 

 

 

a ma ktoś opis tych numerków do schematu który dał boommax

 

nr.6,4 26,28,29

 

Problem rozwiązany:

 

pompkę wymieniłem koszt 35 zł

Edytowane przez Mr_Nobody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest problem ze spryskiwaczem prawym przedniej szyby jak i reflektora (mam bi-xenon) nie wysuwa sie w ogole spryskiwacz, model po liftingu. Lewa strona spryskiwacza reflektora dziala normalnie, lecz na szybe dostaje sie zbyt malo plynu i krzywo spryskuje. Nie za bardzo wiem jak wyregulowac spryskiwacz oraz nie wiem w czym lezy problem. Bardzo bym prosil o pomoc.

 

Pozdrawiam :mlask

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności