Skocz do zawartości

Grzes

  • Liczba zawartości

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Grzes

  • Urodziny 15.05.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Szukam OCT ktos doradzi gdzie szukać i jaki kupić? Na "aledrogo" jest tego dużo, jaki się nadaje? Z gory dzęki. :respect
  2. Zatem odkopanie tematu kolejne :marecek Jak przeczyscic ten cholerny mikrostyk? Bo mam niestety brak reakcji z pilota. Otwieram tylko z kluczyka. Zatem ma ktos receptę na jego przeczyszczenie? Moze jakies focie? Pozdro i z gory danke. :papa
  3. No to już mam sprawcę... Jego numer katalogowy to: 1C0 941 531A :marecek:marecek
  4. Grzes

    Olej w odmie

    Turbo do regeneracji jak na mój gust
  5. Panowie gdzie do dobrego (!!!!) elektryka?? Mam problem z LED dziennymi... gasiły się kiedy włączałem mijania i pozycyjne a teraz... ni chuchu....i jest niezła choinka. (spalily mi sie pozycyjne i od tego się zaczęło coś pieprz....) Potrzebuję elektryka a nie "bajeranta", najchętniej okolice Osowy. Pzdr.
  6. Taaa!! no i koniecznie z PROCHOICE ) ATE przód i ATE tył oczywiście tarcze i klocki założone i pięknie hamulują
  7. To ja podbiję temat.... miałem tak podłaczone i nagle.... dzienne przestały mi gasnąć automatycznie po właczeniu pozycyjnych, czy mijania. Mam "choinkę" i nie wiem co może być przyczyną... czy ktoś może mi pomóc i naprowadzić co może się dziać? rzekaxnik dziennych świeci dioda na niebiesko czyli dochiodzi tam napięcie. Mam dzienne: Philips DAYLIGHT. Pzdr.
  8. Koledzy gdzie zrobie lakierkę w zakresie nadkoli przednich? Ile teraz kosztuje polakierowanie elementu w Trójmieście?
  9. Części zawsze kupuję od naszego Kolegi z Forum. :papa Zawsze pewne, zawsze na czas kurierem i zawsze taniej niż gdzie indziej. To się liczy.
  10. Jeśli wymienisz zielony na czerwony zatrzesz sobie maglownicę i może szlag trafić uszczelniacz. Naczytalem się też, że nie warto wymieniać oleju w układzie... on jest bezterminowy i jak nic na pompie nie wyje.. to nie ma sensu ingerować w układ. Tylko dolewki robić i tyle. Tego się będę trzymał. Bo jak mi się mechanior w to właduje to.... nie wierzę już im. :marecek
  11. Mam problem, jak sprawdzić jaki mam wlany.... Kurdę nie mogę określić jaki jest kolor.... korek zielony.... płyn może zielony a może nie... czarne to takie.... ale cholera na czerwone nie wygląda :chytrus... i co mam teraz zrobić.... ? Wkładam papierek i mam taki brązowawy kolor.... i nie wiem teraz czy czerwony dolać czy zielony... co radzicie? Ale tak szczerze, czy warto wymieniać płyn we wspomaganiu, czy tylko uzupełniać - jeżeli nic się nie dzieje. Jak sądzicie? Ryzykuję zielony Febi i na dolewkę tylko. :papa
  12. Z ciekawości zapytam - Ile chcą? Ja mam za 300-350 PLN wymianę zaproponowaną.
  13. Zatem organoleptycznie sprawdzę. Ale zdaje mi się, że jest zielony. Ale zgadywał nie będę. Serdeczne Dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności