bartekpion Zgłoś #321 Napisano 30 Kwietnia 2017 I to może być prawda, patrząc co się dzieje wokół. kupujący idzie do handlarza z bajerą, kupuje na umowe "na niemca", ma przebieg nieraz trudny do zweryfikowania, często grubo ponad 500kkm, a na liczniku poniżej 200kkm, często bez historii, ale za to taniej niż inne oferty. Mało tego, handlarz podatku nie odprowadza. Zaniza ceny i psuje rynek. I nikt się za to nie bierze w tym kraju... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #322 Napisano 30 Kwietnia 2017 Kolega z roboty 4mc sprzedawał Golfa VI , naprawdę pięknego bo go ogladałem, niestety jedno co raziło to przebieg 340tyś , w końcu ktoś mu doradził by skorygował licznik na poniżej 200tyś i auto poszło w ciagu tygodnia.Taki morał sprzedawania aut. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #323 Napisano 30 Kwietnia 2017 ja już się bujam ponad miesiąc. nie skoryguję licznika, bo jest w stacji diagnostycznej notowany (8 lat użytkuję) - jak ktoś się zaweźmie to mogę zostać oszustem - na to są paragrafy. taki handlarz co "na niemca" ma umowy nie ma takich problemów - "ustala przebieg" jak chce lub jaka jest potrzeba rynku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #324 Napisano 30 Kwietnia 2017 na stacji diagnostycznej ty podajesz stan licznika , więc ty dyktujesz ilość km w aucie:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #325 Napisano 30 Kwietnia 2017 widać jestem za uczciwy. tacy jak później muszą mieć twardą dupę. takie czasy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #326 Napisano 30 Kwietnia 2017 ano, dlatego takich jak ty handlarze wykorzystują przy kupnie i sprzedazy.Kiedyś też taki byłem ,ale ludzie mnie nauczyli że w handlu nie ma prawdomówności. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #327 Napisano 1 Maja 2017 Tu się chyba rozrząd kończy albo nikt nie zmieniał popychacza pompy paliwa. Jak popychacz to w najgorszym wypadku do wymiany jest pompa i wałek rozrządu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #328 Napisano 1 Maja 2017 na stacji diagnostycznej ty podajesz stan licznika , więc ty dyktujesz ilość km w aucie:) zależy od stacji u mnie diagnosta wsiada do auta i spisuje licznik, ale......gdyby korygować licznik przed wjazdem na przegląd, to tak, Ja dykuje ilość km w aucie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #329 Napisano 1 Maja 2017 (edytowane) Tu się chyba rozrząd kończy albo nikt nie zmieniał popychacza pompy paliwa. Jak popychacz to w najgorszym wypadku do wymiany jest pompa i wałek rozrządu. Rozrząd wymieniany był właśnie. Zastanawiałem się właśnie nad pompą paliwa i jej popychaczem. Pytanie, jakie spustoszenie zeobil brak jej wymiany... wałek rozrządu to jaki koszt? 3k się zmieszczę? Jak z braniem oleju? 02-0.3l na 1000km to 2-3l na wymiane. Da radę zrobić jakiś remoncik czy to norma w tych silnikach? Myślałem, ze branie oleju dotyczy tych po 2007 do 2010r. Kurczę pasaat naprawdę zadbany, sprawdziłem książkę, vin, gov historia, itp. a tu takie kwiatki. 160 tys przebiegu i juan takie rzeczy.. szukałem 3.2 bo tak mniej problemów, ale nie da się sedana znaleźć. Wiec zacząłem trafi szukać - w sunie 7 samochodów. Każdy coś ma z silnikiem. Nie ważne czy 22 czy 28 tysięcy za 2006r. Jak myślicie, ryzykować z tym samochodem? autem jedzie się jak nowym, cicho przy 180kmh, żadnym szumów, zgrzytów, cały lakier oryginalny, bo sprawdzałem czujnikiem. Tylko ten felerny silnik .. Edytowane 1 Maja 2017 przez ideally Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krejzRudy Zgłoś #330 Napisano 2 Maja 2017 na stacji diagnostycznej ty podajesz stan licznika , więc ty dyktujesz ilość km w aucie Nie wszędzie.Ale to dla firmowców żaden problem - co roku przed przeglądem robi się korekty. Teraz to dopiero mają bum na zmiany przebiegów, klientów rośnie. Kasa sama pcha się do portfela Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
disciples Zgłoś #331 Napisano 2 Maja 2017 (edytowane) Nie wszędzie.Ale to dla firmowców żaden problem - co roku przed przeglądem robi się korekty. Teraz to dopiero mają bum na zmiany przebiegów, klientów rośnie. Kasa sama pcha się do portfela Trochę to wszystko smutne, że nasz rynek jest jaki jest. A dodatkowo, niektórzy stają się parszywi jak Ci handlarze. Swoją drogą nasz rynek motoryzacji to jakiś paradox, sprzedawałem audi a6 c6 2005r. z przebiegiem 160k. Pierwszy właściciel w PL, auto sprowadzone z Niemiec serwisowane potem w Polsce już u znajomych mechaników itd. Panowie, jak ciężko jest ludziom przetłumaczyć wiarygodność przebiegu. Ludzie nawet auta nie zobaczą a już wyjadą z tekstem, że kręcony itd... No cóz... Ogólnie miałem pewną zasadę, że aut z komisu/handlarza są na 99% kręcony licznik w odróżnieniu od właścicieli prywatnych, którzy użytkują auto parę lat. Wszystko się zmienia, aktualnie mam b6 z przebiegiem 84k i też pewnie będzie ciężko sprzedać... EDIT: Najlepiej, aby były wysokie kary dla krętaczy. Dodatkowo, system kontroli aut sprowadzonych tak jak w USA. Gdzie można sprawdzić jaki status ma auto importowane (np. wrak). Gdyby coś takiego wprowadzili w EU, zredukowało by to na pewno gnioty i inne ścierwa składane z 3 samochodów. Edytowane 2 Maja 2017 przez disciples Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fudi Zgłoś #332 Napisano 6 Maja 2017 Koledzy, ile powinien kosztować zadbany polift 2.8 LPG w automacie? Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krejzRudy Zgłoś #333 Napisano 6 Maja 2017 8-20k zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fudi Zgłoś #334 Napisano 7 Maja 2017 8-20k zł https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-4motion-highline-pelna-opcja-stan-idealny-ID6yTaTf.html a taki model jest przeszacowany? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #335 Napisano 8 Maja 2017 https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-4motion-highline-pelna-opcja-stan-idealny-ID6yTaTf.html a taki model jest przeszacowany? "Skrzynia biegów TIPTRONIC przeszła generalny remont w sierpniu ub. roku. Koszt ok 3000zł " po generalnym remoncie za 3000 zł to jadąc oglądać to auto należy dokładnie przetestować tą skrzynie. Chociaż z tego co obserwuje to pewnie za niedługi czas pojawi się ogłoszenie sprzedam ze skrzynią w trybie awaryjnym lub pojawi się post w wątku przeróbka automatu na manual. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fudi Zgłoś #336 Napisano 8 Maja 2017 "Skrzynia biegów TIPTRONIC przeszła generalny remont w sierpniu ub. roku. Koszt ok 3000zł "po generalnym remoncie za 3000 zł to jadąc oglądać to auto należy dokładnie przetestować tą skrzynie. Chociaż z tego co obserwuje to pewnie za niedługi czas pojawi się ogłoszenie sprzedam ze skrzynią w trybie awaryjnym lub pojawi się post w wątku przeróbka automatu na manual. Dzięki za opinie. 3,000 pln to mało za naprawę tipa? Myślałem, że skrzynia po remoncie to zaleta w tym przypadku Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #337 Napisano 9 Maja 2017 Dzięki za opinie. 3,000 pln to mało za naprawę tipa? Myślałem, że skrzynia po remoncie to zaleta w tym przypadku Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka za naprawę (wymianę uszkodzonego elementu) to spox, ale za generalny remont to mało. Kumpel w ciągu 1,5 roku mial dww takie "remonty" za trzecim razem się podał i puścił auto za bezcen. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #338 Napisano 9 Maja 2017 25 tysi rok temu zapłacone - auto na zamówienie sprowadzane. Doinwestowane, kilka tysi w skrzynie i sprzedaje za 18 z hakiem ? Dla mnie temat mocno śliski patrząc z boku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fudi Zgłoś #339 Napisano 9 Maja 2017 (edytowane) 25 tysi rok temu zapłacone - auto na zamówienie sprowadzane.Doinwestowane, kilka tysi w skrzynie i sprzedaje za 18 z hakiem ? Dla mnie temat mocno śliski patrząc z boku. Dzieki chlopaki za ostudzenie, oczywiscie macie racje - jest to podejrzane. Mimo to wydawalo mi sie ze prawie 19k to mozna sie spodziewac zadbanej sztuki patrzac po cenach srednich dla podobnych modeli (11-14k) i po cenach na mobile.de kolo 4k euro. Chyba czeka mnie dluzsze szukanie sensownego 2.8q tip Edytowane 10 Maja 2017 przez fudi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #340 Napisano 10 Maja 2017 Wiesz, może być tak, że gość trochę przesadził w ogłoszeniu i chce podbić cenę pokazując, że sporo zapłacił za auto i nie żałował grosza na naprawy. Jak nie masz daleko to podjedź i obejrzyj, ale b. dokładnie samo auto, papiery i co było naprawiane. A z drugiej strony to za podobne pieniądze kupisz dobre b6 2005 albo 2006 rok. Jeśli trafisz na silnik bmp z wtryskami boscha to byle miał wymienioną pompe oleju. Przy innych sprawdź pompe i czy wtryski siemensa wymienione na bosche. I masz auto o generacje nowsze. Kupować auto 4 generacje w tył versus najnowsze, 13 letnie za prawwie 20 tysi - no dla mnie średni interes. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach