Gość Rafaello666 Zgłoś #61 Napisano 17 Lipca 2007 Witam, W zasadzie wyszukiwarka powinna odpowiedzieć na Twoje wszystkie pytania. Moim zdaniem 130 koni zawsze jest lepsze od 100. Uwagę to trzeba na wszystko zwrócić. :-)Przy tych przebiegach, przy nieprawidłowym użytkowaniu może już turbo niedomagać, wentylator chłodnicy klimy bywa zużyty, wiadomo, że rozrząd i inne paski do wymiany (chyba, że masz absolutnie 100%, że był zrobiony). Jeśli chodzi o dymienie, spalanie i wrażenia z jazdy, to szkoda pisać - wszystko już tu było napisane! Pozdrawiam i powodzenia przy zakupie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asluka Zgłoś #62 Napisano 16 Września 2007 Czy w silnikach 1.9 TDI 81kw/110 koni z 98roku były już pompowtryskiwacze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Grzegorz76 Zgłoś #63 Napisano 16 Września 2007 Nie, nie było jest to silniki na zwykłej pompie i tradycyjnych wtryskiwaczach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #64 Napisano 16 Września 2007 Moim zdaniem brak pompowtrysków z uwagi na niską jakość polskiego paliwa jest zaletą. Oczywiście nie znaczy to, że całkowicie neguję tamte rozwiązania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość REAL P Zgłoś #65 Napisano 17 Września 2007 Ponawiam pytanie , Od jakich silników w Passacie diesel'u są zakładane koła zamachowe dwumasowe? Czy od serii PDI? Jesli tak to od jakiej mocy? Czy już TDI 110 KM z 1996 b4 to miał? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vax Zgłoś #66 Napisano 17 Września 2007 Czy już TDI 110 KM z 1996 b4 to miał? Tak, w paskach dwomasowki zaczely sie od afn z B4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość REAL P Zgłoś #67 Napisano 17 Września 2007 Czyli TDI 90KM jest ostatnim nie dwumasomym? Potwierdź proszę.... A jaki ci się sprawuje wóz? Chce na takie coś przejść i na rejestrację WPR też... Ile pali w trasie a ile w dojazdach do W-wy? Masz gdzieś w okolicy dobry warsztat? I rozsądny cenowo.... Ludzie w różnych miejscach narzekają na koła dwumasowe... Ale przeczytałem, że jak się szaleje takim wozem jakby to była wyścigówka to właśnie padają koła. Ta część nie lubi szczególnie: długiego kręcenia rozrusznikiem (zima...) i gwałtownych przyśpieszeń na zimnym silniku. W VW jest to "dość tanie". W Toyocie Avensis własnie niedawno staniało z 5800 na 2900 PLN za samą część... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bobik Zgłoś #68 Napisano 17 Grudnia 2007 Witam ponownie wszystkich właścicieli Passatów . Kiedyś już byłem członkiem szanownego forum ale po wyjeżdzie zagranice mnie "zdeletowano" (pretensji nie mam, taki regulamin ). Do niedawna byłem właścicielem (a w zasadzie moja kobieta, bo mnie nie było) B4-ki kombi z silniekiem 2,0 o mocy 115 KM którego kupiłem 2 lata temu z zainstalowaną instalacją gazową. Na święta wróciłem i niedawno pech chciał że ....wjechał we mnie wóz bojowy straży pożarnej który nota bene pędził do wypadku. Jak się okazało Passat mimo kompletnego rozbicia tyłu i przodu (siła uderzenia dobiła mnie do innego auta stojącego i czekającego tak jak ja na zmiane swiateł) okazał się na tyle twardym zawodnikiem, że wyszedłem praktycznie bez urazu (boli mnie tylko szyja). Żadnych złamań, nic . Teraz wyszukuję nowego Passka no i pomyślałem że będzie to B5-ka, najlepiej juz z gazem (wiadomo, takiego miałem i żadnych problemów nie było, więc...kwestia przyzwyczajenia ), a jesli się nie uda to benzynowiec. Jakoś nigdy nie mogłem się przekonać do diesla...poza tym jak sobie pomysle, że może mi walnąc którysz z pompowtryskiwaczy (co przy jakości naszej ropy wcale nie jest takie znowu mało prawdopodobne), to mnie kwoty wymiany przerażają. Pewnie opinie sa rózne (wiadomo z samochodami jak z kobietami, każdy lubi co innego ), ale powiedzmy że będzie to benzyniak. I tutaj pytanie. Uroiło mi się, że kupie sobię coś z silnikiem 1.8T lub 2.8. Takiego highline z silnikiem 2,8 VR6 nawet mam na oku. O ile jednak o spalaniu 1,8 T juz na forum poczytałem to na temat tego drugiego wiem niewiele. Może ktoś z kolegów posiadających passka o takiej jednostce wypowiedziałby się na ten temat i podpowiedział na co zwrócic uwage przy zakupie? Ogólnie rzecz ujmując kobieta jest troche wybredna i lubi miec spory standart a z tego co zdąrzyłem zauważyć samochody z silnikiem 2.8 sa fajnie wyposażone . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość matiix Zgłoś #69 Napisano 17 Grudnia 2007 polecam mojego 1.8t z gazem http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3914241 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość matiix Zgłoś #70 Napisano 17 Grudnia 2007 no i jak si e sprawuje 1.8 t ja mam takiego z gazem i powiem ze nawet polska instalacj a stag300 jest ok do tego samochodu tylko by byla zamontowana z glową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bobik Zgłoś #71 Napisano 17 Grudnia 2007 Samochodzik ładny ale ma jeden feler...nie jest to kombi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #72 Napisano 17 Grudnia 2007 Kto ma Diesla to poleca Diesla...kto ma benzyne to poleca benzyne...kto ma 110 KM to poleca........................itd............. itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bobik Zgłoś #73 Napisano 17 Grudnia 2007 Kto ma Diesla to poleca Diesla...kto ma benzyne to poleca benzyne...kto ma 110 KM to poleca........................itd............. itd Toteż własnie dlatego zwróciłem się do uzytkowników konkretnych dwóch modelów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość uki145 Zgłoś #74 Napisano 17 Grudnia 2007 Witam! a ja mam od nowości (162 tys km w tej chwili) i szczerze odradzam 1.8 T, to usterkowy i problematyczny silnik( wady konstrukcyjne głowicy) . chociaż spalanie, jak wyzej napisano, spokojnie mozna ograniczyc do 11 l w miescie ,nie bedąc wcale zawalidrogą.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bobik Zgłoś #75 Napisano 18 Grudnia 2007 Witam! a ja mam od nowości (162 tys km w tej chwili) i szczerze odradzam 1.8 T, to usterkowy i problematyczny silnik( wady konstrukcyjne głowicy) . chociaż spalanie, jak wyzej napisano, spokojnie mozna ograniczyc do 11 l w miescie ,nie bedąc wcale zawalidrogą.Pozdrawiam Dziękuję za opinię i z niecierpliwością czekam na inne (w szczególności od uzytkowników pojazdów z silnikiem 2,8 ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneke Zgłoś #76 Napisano 18 Grudnia 2007 Mój na benzynie w cyklu miejskim koło 15litrów, na trasie nie wiem bo nie jeździłem, poprzedni właściciel mówił coś ok 10l przy 120-130km/h. Na gazie coś więcej pali, myślę że z 17-18 litrów, w cyklu miejskim oczywiście. Silnik 2.8+4motion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #77 Napisano 18 Grudnia 2007 przesiadlem sie z dieselka na 2.8 4motion z automatem.mam go 2tyg ale jest bajka zrobilem nim z 1700km.spalanie trzeba se wytlumaczyc wygoda po miescie ok 15-16 litrow jak mniej korkow to 13-14l.trasa tak srednio przy 130-140km/h to 10l.ale potrafi duzo wiecej cichutki silnik i tak ladnie buczy przy duzych obrotach.raczej te silniki(bez gazu)maja malo przejachane i dobrze wyposazone.nie testowalem jeszcze 4x4 ale sam fakt ze jest daje bezpieczenswo na zakretach.takze wybor do ciebie pamietaj tiptronic+4x4=wieksze spalanie ale wiesz na co.pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bobik Zgłoś #78 Napisano 18 Grudnia 2007 Własnie mam możliwość przywiezienia sobie z Hollandii B5-kę z silnikiem 2,3 (benzyna + gaz), ładnie wyposażony. Jedyne co mnie trochę hamuje to fakt, że samochód posiada skrzynię typu tiptronic. Nie wiem czy ładować się w automat, każda naprawa takiej skrzyni to w końcu niemały problem... . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #79 Napisano 19 Grudnia 2007 Bobik, nie kupiłbym go za ten silnik a nie za skrzynię,silnik nie bardzo udany,dużo pali.lepszy 2.8 lub 1.8T po programie 180KM i mniej awaryjny i bardziej rozwojowy silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #80 Napisano 19 Grudnia 2007 Zaminiłem benzynę 1,8 na 1,9 diesla.Z poprzedniego bylem zadowolony i sceptycznie podchodziłem do diesla ale dzisiaj juz bym do benzyny nie wrócił. spalanie ok 3l mniejsze ,ciąg na każdym biegu niesamowity.Dobre sa rowniez silniki 2,8 ale wydaje mi się że passat to nie jest auto stworzone do sportu i przy takich aspiracjach celowal bym w inną markę.Warto szukać diesla tylko trzeba uwazać by nie nabyc zajechanego jak koń po westernie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach