RS7 Zgłoś #1 Napisano 9 Grudnia 2012 Witam Mam problem. W Passacie 1.9 TDI AFN pękł wąż tzn takie kolanko co łączy sie z dwoma wezami i wyglada jak trójnik obok bagnetu i wyleciał cały płyn chlodniczy i przejechałem około 1 km do warsztatu. W warsztacie odłączyli filtr paliwa i całość trojnika z zacisków aby miec dojscie do wymiany owego kolanka. Zalozyli drugie kolanko, zamontowali filtr paliwa, wlali płyn chlodniczy. Auto kreci lecz nie odpala. Co jest przyczyną ? Kilka razy byl sygnal czerwona kontrolka oleju ale olej jest. Czujnik wpiety lepiej i nie pokazuje kontrolki. Auto kreci lecz dalej nie odpala. Cos jest zapowietrzone czy co ? Pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #2 Napisano 9 Grudnia 2012 Być może założyli filtr paliwa nie zalewając go paliwem przed montażem i jest zapowietrzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielciagala Zgłoś #3 Napisano 9 Grudnia 2012 Na pewno filtr nie zalany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trucio Zgłoś #4 Napisano 9 Grudnia 2012 Co to za warsztat? Diesla nigdy nie robili? Zapowietrzony układ wtryskowy, szkoda piłować rozrusznikiem, niech poluzują rurki na wtryskiwaczach, żeby odpowietrzyć. No i zalanie filtra paliwa to podstawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #5 Napisano 9 Grudnia 2012 Najlepszy sposób na odpowietrzanie to chyba odkrecenie rury dolotowej i takie dawkowanie plaka azeby silnik na nim pracował. Do łba durnego sobie plaka napsikaj. Skad Wy sie bierzecie! Koledzy juzmu napisali jak odpowietrzyc AFN'a i tyle starczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #6 Napisano 9 Grudnia 2012 (edytowane) Najlepszy sposób na odpowietrzanie to chyba odkrecenie rury dolotowej i takie dawkowanie plaka azeby silnik na nim pracował. Nie wiem o jakim "plaku" piszesz ale z tego co wiem to jest środek do pielęgnacji, konserwacji kokpitu, Przynajmniej Ja go do tego używam. Plak czy jakiś samostart nie jest sposobem na odpowietrzenie ropniaczka:hehe Edytowane 9 Grudnia 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechu Zgłoś #7 Napisano 9 Grudnia 2012 Najlepszy sposób na odpowietrzanie to chyba odkrecenie rury dolotowej i takie dawkowanie plaka azeby silnik na nim pracował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RS7 Zgłoś #8 Napisano 10 Grudnia 2012 Dzieki za rady. zauwazylem ze z pompy wtryskowej leje sie ropa. Dzis probowalem odpalac sobie na kable. kreci kreci i nic. potem patrze na pompe a na niej ropa. pewnie szlak ją trafil. pewnie regeneracja bedzie potrzebna tej pompie. Wczesniej elegancko chodzil a po wymianie rurki przestał ---------- Dodano o 14:42 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:41 ---------- Dzieki za rady. zauwazylem ze z pompy wtryskowej leje sie ropa. Dzis probowalem odpalac sobie na kable. kreci kreci i nic. potem patrze na pompe a na niej ropa. pewnie szlak ją trafil. pewnie regeneracja bedzie potrzebna tej pompie. Wczesniej elegancko chodzil a po wymianie rurki przestał palić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #9 Napisano 10 Grudnia 2012 Dzieki za rady. zauwazylem ze z pompy wtryskowej leje sie ropa. Dzis probowalem odpalac sobie na kable. kreci kreci i nic. potem patrze na pompe a na niej ropa. pewnie szlak ją trafil. pewnie regeneracja bedzie potrzebna tej pompie. Wczesniej elegancko chodzil a po wymianie rurki przestał palić zrob zdjecie skad leci to moze obejdzie sie bez. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RS7 Zgłoś #10 Napisano 11 Grudnia 2012 braciak sie zajął autem wiec bedzie dobrze sciagnal laweta auto z lipnego warsztatu na mławie ma zlokalizować skąd leci itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1212kris Zgłoś #11 Napisano 11 Grudnia 2012 Najlepszy sposób na odpowietrzanie to chyba odkrecenie rury dolotowej i takie dawkowanie plaka azeby silnik na nim pracował. jesteś mistrzem chciałbym to zobaczyć jak twó pasek chodzi na Plaku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #12 Napisano 9 Czerwca 2015 (edytowane) odświeżę temat. Czy ktoś montował wąż wodny o którym mowa (idący od pompy wody między innymi na filtr oleju) w AFN o numerze 028 121 053K? Mi sprzedali z końcówką K zamiast AA i różni się podejściem właśnie do filtra oleju (minimalnie inne zakrzywienie i brak pierscienia wogół gumowej rury). Wąż z końcówką K był montowany w AHU i AHH a ia mam AFN i zastanawiam się czy rozbierać sprzęt czy jednak wymieniać bo nic z tego nie wyjdzie. AA https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.ebay.de%2Fitm%2FVW-Passat-3B-Audi-A4-Kuehlwasserschlauch-028121053AA-AFN-AVG-Schlauch-Kuehlmittel-%2F271252888449&ei=Ip92VffMFMGTsgHH17eQBw&bvm=bv.95039771,d.bGg&psig=AFQjCNF469loolc1hWukLewRMKpPjIDS3A&ust=1433923731764714 K https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRw&url=http%3A%2F%2Fauto-asm.ru%2Fauto-parts%2F028121053K%2F&ei=T592VdiDNMG9swH98IGYDQ&bvm=bv.95039771,d.bGg&psig=AFQjCNFuZVz1xHKCy1ozLnY7L6MEhtZn5w&ust=1433923715470797 Edytowane 9 Czerwca 2015 przez killer_84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #13 Napisano 9 Czerwca 2015 Ja u siebie ten wąż z kolankiem zastąpiłem zwykłym wężem z metra. Dałem dłuży wąż aby mógł sam się swobodnie zgiąć bez załamania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach