Skocz do zawartości

    Rekomendowane odpowiedzi

    Samochód: B6 1.4 TSI 122KM
    Rok prod: 2008

    Koledzy,

    Pare tygodnii temu wymjenilem comfortline atrape na highline. Sensory ktore sie tam znajduja przelozylem w do nowej atrapy ale jest jeden problem. Przy najmniejszym deszczu albo wilgotnej pogodzie od razu reaguja. Jak je wytre do sucha jest w porzadku. W nowej atrapie sa bardzo w wrazliwe co nie bylo w tej starej. Nie mam pojecia czemu sie tak dzieje :swirus

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B8 2.0 TDI 150KM DSG6
    Rok prod: 2013

    podczas przekładania nie zapomniałeś o uszczelkach PDC każdy czujni-czek ma gumową uszczeleczkę pozdrawiam Michał

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 1.4 TSI 122KM
    Rok prod: 2008

    uszczelki tez przelorzylem ale uchwyt na sensor przykleilem stronna tasma /1mm gruba/ moze ona jest za gruba ???

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 1.4 TSI 122KM
    Rok prod: 2008

    dzieki Piotrek bede probowal !!!

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TFSI 200KM
    Rok prod: 2006

    To ja spytam nieco z innej beczki. Jak sprawdzić VCDSem, który czujnik mi nawala często powodując "karetkę"? Według VASa czujniki nie wykazują błędów, ale VASem nie jestem w stanie sprawdzić poszczególnych czujników, tylko cały system. A VCDSem podobno się da.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 1.4 TSI 122KM
    Rok prod: 2008

    76 park assist

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TFSI 200KM
    Rok prod: 2006

    Ok, dzięki. :) W sobotę pewnie obadam sprawę. :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2017

    o ile dobrze pamiętam w grupie 76 wybierasz adaptację i tam już możesz wybrać poszczególny czujnik i odczytać jego aktualne wskazania. ja posiłkowałem się płytą styropianu do symulacji przeszkody, ale druga osoba będzie wygodniejsza - mniej biegania. zresztą, po odczycie i tak widać ile pokazują, i ten co pokazuje najmniej, jak nic przed nim nie stoi jest na 99% uwalony. tak było w moim przypadku. pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
    Rok prod: 2009

    w blokach pomiarowych widać co ile i jak.

    Pozdr

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TFSI 200KM
    Rok prod: 2006

    No i bydlę mi zrobiło na złość. Już byłem przygotowany do wjazdu na halę, uzbroiłem się w naładowanego lapka z zainstalowanym VCDSem, czas sobie zarezerwowałem... A czujniki nagle zaczęły działać jak nigdy. :hyhy

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) 4x4
    Rok prod: 2010

    Założyłem nowe chromowane valeo w grill i jak popada to i tak czasem świrują. Czy macie pomysł na poprawę ich działania ? adaptacja czy coś ? A może idzie tylko te dwa wyłączyć, a reszta będzie działać ? Nie grzebałem jeszcze vcds'em w bloku 76...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 1.4 TSI 122KM
    Rok prod: 2009

    To jest awaria rodzaju - TTTM. Woda podchodzi pod "chrom" i czujnik głupieje. Ja zastanawiałem się, czy nie lepiej byłoby kupić czujniki pod lakierowanie, pomalować je na jakiś ładny srebrny kolor, dać do polerowania i założyć. Może byłoby to trwalsze niż ten chrom.

    Gdzieś jeszcze czytałem, że czasami pomaga poprawienie uszczelnienia pomiędzy zderzakiem, a czujnikiem tak aby tam się nie dostawała wilgoć ale ja się w to nie bawiłem u siebie, bo nie ma reguły kiedy się to dzieje.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) 4x4
    Rok prod: 2010

    Te uszczelnienia założyłem nowe. Razem z czujkami były 3 kolory do wyboru.

    Czy idzie wyłączyć te sensory ? bo jak odepnę to wywali błąd i zapewne odepnie cały system.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TSI 200KM
    Rok prod: 2008

    U mnie było to samo. Po umyciu albo pod deszczu czujnik świrował aż w końcu padł. Muszę w końcu go wymienić.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) 4x4
    Rok prod: 2010

    no właśnie moje też tak miały, więc kupiłem nowe Valeo po 175pln/szt, a nie jakieś germany po 70pln i też głupieją czasem...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 1.4 TSI 122KM
    Rok prod: 2009
    2 godziny temu, maniujr napisał:

    Te uszczelnienia założyłem nowe. Razem z czujkami były 3 kolory do wyboru.

    Czy idzie wyłączyć te sensory ? bo jak odepnę to wywali błąd i zapewne odepnie cały system.

    Wyłączyć pojedynczych się nie da. Możesz spróbować zmienić kodowanie na wersję z tylko tylnymi czujnikami, ale czy to zadziała nie wiem.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) 4x4
    Rok prod: 2010

    no właśnie... i pewnie też mi zdechnie od razu park assist...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 1.4 TSI 122KM
    Rok prod: 2009

    Przy jednym uszkodzonym/szalejącym też nie będzie działał.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
    Rok prod: 2006
    1 godzinę temu, radekrp90 napisał:

    Wyłączyć pojedynczych się nie da. Możesz spróbować zmienić kodowanie na wersję z tylko tylnymi czujnikami, ale czy to zadziała nie wiem.

    Nie zadziła, musiałby zmienić sterownik na 4k czyli obsługujacy sam tył i pozmieniać kilka kableków.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    ×

    Powiadomienie o plikach cookie

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności