landryn87 Zgłoś #21 Napisano 28 Listopada 2012 Pęknięty lub wyślizgany od kamienia cylinder... Po czym to stwierdziłeś? Raczej woda.....Ale plastik, hmmm? Miękki czy twardy...? Witam zawiodłem głowice na sprawdzenie czy jest szczelna 60zł jutro będę wiedział co i jak . Szklanki nie sa porysowane nie pęknięte przynajmniej nie ma śladów które by wskazywały na nieszczelność. Regeneracja głowicy 240zł wiec jak będzie szczelna zregeneruję.Tylko pozostaje sprawa brania wody , i tu moje pytanie którędy??? Co mnie zdziwiło pokaże na zdjęciu to nie moja głowica tylko chciałbym pokazać o co chodzi , jest tam taka guma jest w opłakanym stanie i widać ze leciało tam uszczelka tez jest w tym miejscu przerwana ale jedynie woda na zewnątrz by wydostawała sie a nie do silnika a nie zauważyłem żeby kapało z pod silnika ..Kawałki plastików w misce olejowej sa twarde to nie uszczelka tylko tak jakby ten plastik od uszczelniacza zaworów albo sie mule.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #22 Napisano 28 Listopada 2012 Ja jak robiłem niedawno głowicę to tez miałem z tym problem tamta guma rozlazła sie w palcach ale skończyło sie na silikonie ponad miesiąc jeżdżę i nic się nie dzieje czyli trzyma:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #23 Napisano 28 Listopada 2012 Ta guma-uszczelka jest wsadzana razem z uszczelka od kolektora ssącego i to jest połaczone ze sobą, że płyn chlodniczy idzie przez kolektor ssący, jak byl przeciek to moglo i do cylindra wodę brać lub po silniku z tyłu leciała strużka i nawet nie widziałes jak to ubywa bo to odparowywało po zagrzaniu silnika. Ciężkie do wychwycenia bo to od strony grodziowej. Ten plastik w misce to jest mocno czerwony czy może bardziej pomaranczowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #24 Napisano 28 Listopada 2012 Będą jaja jak poszła chłodniczka oleju a ty motornie rozebrałeś mój PF przerobiony na PB ma obecnie coś koło 330 tkm nie bierze oleju chodzi cichutko a katowany jest do odcinki ) 240 tkm to dopiero dotarty ale do wiosny mam nadzieję że zniknie z pod maski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #25 Napisano 28 Listopada 2012 (edytowane) Witam plastik jest bardziej pomarańczowy niż czerwony ... Dzwoniłem do miejsca gdzie sprawdzali głowice . Głowica jest całą nie pęknięta wiec na poniedziałek będzie regenerowana J wymienię jeszcze pierścienie bo może przez nie olej brał i złoże do kupy o ile uda mi się . A jeśli chodzi o pierścienie macie pomysł jak je najlepiej włożyć do tłoka żeby nie pękły a potem do cylindra ?? Edytowane 29 Listopada 2012 przez landryn87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #26 Napisano 30 Listopada 2012 Ten plastik to może pozostałość po plastikowej części bagnetu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #27 Napisano 30 Listopada 2012 wymienię jeszcze pierścienie bo może przez nie olej brał i złoże do kupy o ile uda mi się . A jeśli chodzi o pierścienie macie pomysł jak je najlepiej włożyć do tłoka żeby nie pękły a potem do cylindra ?? opaska do pierscieni a jezeli nie to musisz ze dwa piwa wypić w puszcze i poprzez puszke z czuciem wciskac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #28 Napisano 1 Grudnia 2012 Ten plastik to może pozostałość po plastikowej części bagnetu? kolega wlasnie odczytal moje przypuszenia, to jest plastik od bagnetu lub tej rurki co sei w niego wsuwa;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mas7621 Zgłoś #29 Napisano 1 Grudnia 2012 (edytowane) wymienię jeszcze pierścienie bo może przez nie olej brał i złoże do kupy o ile uda mi się . A jeśli chodzi o pierścienie macie pomysł jak je najlepiej włożyć do tłoka żeby nie pękły a potem do cylindra ?? Tutaj jest dobrze opisane jak to zrobić. Powodzenia "]http://www.pierscienietlokowe.com.pl/opierscieniach.php Edytowane 1 Grudnia 2012 przez mas7621 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #30 Napisano 1 Grudnia 2012 wymienię jeszcze pierścienie Obyś gorszych nie założył, progi są? jakie szczeliny na zamkach? hony widać? olałeś mój post o chłodnicy oleju sprawdziłeś ją? śmiem twierdzić że zmiana uszczelniaczy wystarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #31 Napisano 2 Grudnia 2012 śmiem twierdzić że zmiana uszczelniaczy wystarczy Podzielam to zdanie zrobisz pierścienie nie wiem po co bo pewnie progu nie ma dotrzesz a w między czasie pójdzie dół i wtedy remącik zrób głowice i zakładaj ciesz sie jazdą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #32 Napisano 2 Grudnia 2012 remącik :kijemgo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #33 Napisano 2 Grudnia 2012 Właśnie zrobi głowicę to pójdzie dołem, czytaj pierścieniami, przerabiałem temat, kwestia czasu. Robota żadna jak ma rozebrany motor, jedynie koszt duży bo za pierścienie zapłaciłem prawie 400 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek071890 Zgłoś #34 Napisano 3 Grudnia 2012 Witam, zapytam tutaj, bo nie mogę założyć nowego tematu, albo nie wiem gdzie Mam passata b3 z silnikiem 1.8RP dzisiaj zorientowałem się, że po odkręceniu korka od oleju na pokrywie zaworów, dmucha powietrze, dmucha dosyć mocno na wolnych obrotach, ale po dodaniu gazu przestaje całkowicie dmuchać, dodam, że silnik pracuje prawidłowo nie falują obroty i nie dławi się, co to może być? wydawało by się ze pierścienie, ale sądzę ze po dodaniu gazu jeszcze mocniej by dmuchało. Jestem tu dosyć nowy i z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #35 Napisano 3 Grudnia 2012 To normalne jest w silniku jest powietrze też i elementy (np:wał korbowy) ruchome po to jest odma jak spaliny nie lecą to wszystko jest w porządku każdy silnik tak ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek071890 Zgłoś #36 Napisano 3 Grudnia 2012 To normalne jest w silniku jest powietrze też i elementy (np:wał korbowy) ruchome po to jest odma jak spaliny nie lecą to wszystko jest w porządku każdy silnik tak ma. Ale u mnie to dmucha mocno, aż słychać, takie furczenie powietrza taki wylatujący-niejednostajny podmuch, wydaje mi się ze wcześniej tak nie było, i dziwi mnie też ten fakt, ze jeżeli obroty się zwiększą to całkowicie przestaje dmuchać. Po otworzeniu korka wylatuje chmurka, ale mała ciężko nawet określić kolor, więc nie wiem, czy to jakoś z oleju, czy być może spaliny, bo wylatujący zapach jest taki jak z tylnej klapy malucha, albo silnika PKS-u lub innego dużego samochodu;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #37 Napisano 3 Grudnia 2012 le u mnie to dmucha mocno, aż słychać, takie furczenie powietrza taki wylatujący-niejednostajny podmuch, wydaje mi się ze wcześniej tak nie było, i dziwi mnie też ten fakt, ze jeżeli obroty się zwiększą to całkowicie przestaje dmuchać. Po otworzeniu korka wylatuje chmurka, ale mała ciężko nawet określić kolor, więc nie wiem, czy to jakoś z oleju, czy być może spaliny, bo wylatujący zapach jest taki jak z tylnej klapy malucha, albo silnika PKS-u lub innego dużego samochodu Nie masz się czym przejmwać jak zamkniesz korek to odma spełnia swoje zadanie a jak otworzysz wszystko leci korkiem mały dymek to nic groźnego, nie przejmuj się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek071890 Zgłoś #38 Napisano 3 Grudnia 2012 Wielkie dzięki za pomoc Józefoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #39 Napisano 4 Grudnia 2012 Witam być może to jest plastik od bagnetu bo jak kupiłem auto musiałem wymienić bagnet bo był popękany .Ten link do wymiany pierścieni nie działa. Mam zregenerowaną głowice kosztowało mnie ze sprawdzeniem szczelności 300zł . Teraz muszę uszczelki kupić i pierscienie znacie jakaś firmę czy firmy której kupić zęby nie był to szajs z tego co mówił mi sprzedawca komplet uszczelek 260zł pierscienie 140zł w necie szukam i za bardzo znaleźć nie mogę do mojego 1.8 ABS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #40 Napisano 5 Grudnia 2012 olałeś mój post o chłodnicy oleju sprawdziłeś ją? Albo takowej w tym silniku nie stwierdzil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach