Skocz do zawartości

mas7621

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mas7621

  • Urodziny 10.05.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Torrijos

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam i wielkie dzieki bo w moim przypadku tez to pomoglo i wkoncu cisza przy przyspieszaniu .
  2. Tak to b3,ten sam co mam w opisie. Staram sie robic wszystko na bieżąco,wiec za bardzo nie miałem w nim co przygotowywac.Jedynie w Polsce wymieniłem sprężyny i amorki z tyłu,bo nieświadomy jezdziłem z połamana spreżyną.
  3. Hiszpania -Polska ,po Polsce i powrót w sumie 9000 km.
  4. Tutaj jest dobrze opisane jak to zrobić. Powodzenia "]http://www.pierscienietlokowe.com.pl/opierscieniach.php
  5. Wrzuć zdięcia ,ciekawi mnie jak to zrobisz.Nie zapomnij sprawdzić jego wytrzymałość, zanim wyjedziesz na drogę.Bo inaczej to:zeco
  6. Nie wiem czy warto rozbierać silnik .Lepiej spróbuj z suwmiarką.
  7. Ja jak nie moge gdzieś wsadzić głowę wkładam telefon kom i robię zdjęcia. Może w ten sposób odczytasz te numery.
  8. Jeśli to prawda to tylko różnica na wale może zmienic skok tłoka .
  9. http://forum.vw-passat.pl/threads/1980-Ponownie-pojemnosc-zbiornka-paliwa-w-sedan-B3
  10. To wygląda bardziej ciekawie i ma zabezpieczenie. Wydaje mi sie że przed nagrzewnicą było by dobrze, mógł bys w ten sposób nagrzać wnetrze przed jazdą.
  11. Wyciągałeś wotel? Jesli nie to go wyciągnij i zobacz czy coś nie jest połamane.
  12. Kto pamieta te wtyczki z przed 20 lat? Ja pamiętam że się wiecznie z nich dymiło i trzeba było je wymieniać często.Jeśli są wykonane w ten sam sposób? Szkoda auta.
  13. Pomylił sie tak jak ja, nie zauważył że post ma 4 lata i 3 strony
  14. To co napisałem wczesniej to napisałem do pierwszej strony ,nie zwróciłem uwagi że są trzy,nie zacytowałem pytania.Tam pisali o silniku 1,8 RP.Dobrze że nie napisałeś że posiadasz rownież passata B3 1.8 Ksiazka chciałem się podzielić nie pochwalic.
  15. J resetuje kompa w ten sposób odkrecam mase od akumulatora i dotykam kleme plusa\lub odwrotnie jak kto woli\ na 1-2 seki ,w tedy wraca wszystko do normy.To działa na 100% . posiadam istrukcie Sam Naprawiam VW Passat B3-B4 PL,jesli by cie interesowala. jest tam napisane w jaki sposób sprawdzic monowtrysk zaplon i tak dalej.Instrukcje moge wyslac na imeil.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności