Józefoo Zgłoś #61 Napisano 14 Stycznia 2013 No raczej nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #62 Napisano 14 Stycznia 2013 No właśnie .. wiec tak myślę jeśli nie będzie wypalony zawiozę im ta głowice i powiem grzecznie, że naciągnęli mi na podwójne koszty i zobaczymy co oni powiedzą mi na to wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #63 Napisano 15 Stycznia 2013 Witam sprawdziłem ciśnienie : 1: 11,7 2: 11,5 3: 12 4: 11,7 Wiec głowica jest sprawna zawory domykają się głowice zrobiona jest dobrze. Czytam o ustawieniu zapłonu i wyczytałem ze w moim silniku ABS trzeba podłączyć pod komputer żeby zablokować ECU może przez to są takie szopki, auto stało bez akumulatora 2 miesiące może się jakoś komputer ros programował. Zdjąłem kolejny raz pokrywkę od silnika i mówię może hydro popychacze ,chyba będzie to moja usterka . Wiozłem kołek i na 2 tłoku hydro popychacz da się wcisnąć i na 4 oczywiście wydechowy reszty nie wcisnę, jak by był dobry hydro popychacz za żadne skarby bym nie wcisną szklanki. Mam racje panowie ze hydro popychacze do wymiany??? Jakiej firmy kupić hydro popychacze ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #64 Napisano 15 Stycznia 2013 Zapłon ja w swoim zawszę na słuch ustawiam i na mac i jest dobrze 3 razy sprawdzałem u mechanika la lampie, a szklanki INA szukaj zmień i już jak takie parcie masz na klekot szklaneczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #65 Napisano 15 Stycznia 2013 Zapłon ja w swoim zawszę na słuch ustawiam i na mac i jest dobrze 3 razy sprawdzałem u mechanika la lampie, a szklanki INA szukaj zmień i już jak takie parcie masz na klekot szklaneczek. Nie rozumiem jak parcie przecież zawory sie nie domykają jak szklanki sa rozwalone.. Wiec to trzeba wymienić prawda... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #66 Napisano 15 Stycznia 2013 Zapłon ja w swoim zawszę na słuch ustawiam i na mac i jest dobrze 3 razy sprawdzałem u mechanika la lampie, a szklanki INA szukaj zmień i już jak takie parcie masz na klekot szklaneczek. a ja na oko ustawiałem i też jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #67 Napisano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Panowie czytam instrukcje i tam jest napisane Uwaga: po zamontowaniu nowych popychaczy nie należy uruchamiać silnika przed upływem 30 min (ze względu na niebezpieczeństwo miedzy tłokami i zaworami) Co to znaczy bo nie rozumiem ... Edytowane 15 Stycznia 2013 przez landryn87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #68 Napisano 15 Stycznia 2013 To znaczy że zakładasz i najlepiej po godzinie od założenie możesz odpalić bo zaworek w popychaczu musi się ułożyć czy cos w tym stylu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #69 Napisano 15 Stycznia 2013 TO jest nie logiczne bo w hydro nie ma oleju i tam nic się nie stanie nawet po 2 godzinach będzie taki sam jak po 1 min ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #70 Napisano 15 Stycznia 2013 Poszukaj budowy tego popychacza, tak pisze fabryka tak trzeba robic koniec tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #71 Napisano 15 Stycznia 2013 Patrze na budowę na zasadę działania i nie ma tam filozofii popychacz hydrauliczny skalda się z popychacza i cylinderka ."Ciśnienie wywierane przez sprężynę rozsuwa obie części tak aby osunąć luz. Zawór zwrotny zapewnia napełnienie i uszczelnienie komory wysokiego ciśnienia" .. Ne mam pojęcia naprawie po co czekać 30 min ale bardzo mnie to interesuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #72 Napisano 17 Stycznia 2013 Witam kupiłem nowe szklanki. Ku mojemu zdziwieniu w nowej szklance nie ugina się ten czepień w środku hydro popychacza rozumiem ze nic nie wyciskam tylko zakładam nowe szklanki czekam te 30 min nie wiem po co i odpalam tak??? Pytam bo nie chce nic zepsuć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #73 Napisano 17 Stycznia 2013 i lejesz olej na nie zanim przykrecisz wałek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #74 Napisano 17 Stycznia 2013 Zrobiłem tak jak powiedzieliście odczekałem po włożeniu szklanek 30 min założyłem wałek i resztę odczekałem 30 min nie wiem po co ale odczekałem, zapaliłem 1 więcej gazu i to samo znowu dudni w wydech tak samo jak przez wymiana hydro popychaczy już panowie mam dość tego .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #75 Napisano 17 Stycznia 2013 A jak zapłon?? Sprawdzany?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #76 Napisano 17 Stycznia 2013 A jak zapłon?? Sprawdzany?? Pewnie nie i popychacze dobre jak założyłeś jak założyłeś po remącie każdy tam gdzie był wcześniej, a zapłon jak ustawiłeś może faktycznie jest za wczesny i będzie tłukło w zawory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #77 Napisano 17 Stycznia 2013 Aparat zapłonowy ustawiony na ta kreskę na aparacie i środek palca na 1 cylinder . Odpalam silnik i na głos ustawiam żeby zaworów nie było słychać. i na wolnych obrotach jest okej tylko jak pod obciążeniem jedzie się słychać ten dziek w wydech ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #78 Napisano 17 Stycznia 2013 To ustaw zapłon jeszcze raz pewnie jak wciśniesz gaz mocniej to też dzwoni podjedź do mechanika niech ci ustawi na lampie stroboskopowej i daj spokój temu wydechowi popychaczom i czemu tam jeszcze te silniki są praktycznie niezniszczalne im mniej pchasz łapek tam tym dłużej jedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ATi Zgłoś #79 Napisano 9 Kwietnia 2013 witam wszystkich....nie mogłem znaleźć nic o kolekotrach wydechowych w b3 więc zapytam tutaj....mam b3 z silnikiem 1.8 8v rp i tutaj jest kolektor który łżczą z rurą obejmy z dużą uszczelką..znalazłem na allegro komplet wszystkich rur z 1.8 abs i tu jest mocowanie rury za kolektorem na śruby i moje pytanie jest takie czy kolektor w silnika 1.8 abs bedzie pasował do rp??chciałbym to wymienic bądź może ma ktoś jakiś pomysł jak to dobrze uszczelnić,bo po wymianie uszczelki w tym moim rp i tak uciekają bokami spaliny...dlatego wydaje mi się że gdyby pasował ten kolektor z abs to było by lepsze rozwiązanie i w końcu miałbym ciszej w samochodzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #80 Napisano 9 Kwietnia 2013 ja mam ABSa i połączenie pomiędzy kolektorem a rurą jest na "uchach" więc całkiem możliwe że kolektory są zamienne.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach