fredek Zgłoś #41 Napisano 20 Stycznia 2013 Kolego ja mam diesla i myślałem że ja mam problem z dogrzewaniem auta, powymieniałem 3x termostat i inne bzdury , a teraz stwierdzam że ten typ tak ma, widzę że niedogrzane paski to w większości standard, ale ja myślę że jeżeli nie termostat to czujnik temperatury, może spróbuj odpowietrzyć układ ( a może pompa wody coś szwankuje) , u mnie przy silnych mrozach to muszę przejechać z 12 km aby złapał na blacie 90- pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekXXX Zgłoś #42 Napisano 20 Stycznia 2013 Kolego ja mam diesla i myślałem że ja mam problem z dogrzewaniem auta, powymieniałem 3x termostat i inne bzdury , a teraz stwierdzam że ten typ tak ma, widzę że niedogrzane paski to w większości standard, ale ja myślę że jeżeli nie termostat to czujnik temperatury, może spróbuj odpowietrzyć układ ( a może pompa wody coś szwankuje) , u mnie przy silnych mrozach to muszę przejechać z 12 km aby złapał na blacie 90- pozdrawiam a u ciebie czasem nie występują świece żarowe do podgrzania płynu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredek Zgłoś #43 Napisano 21 Stycznia 2013 a i owszem występują i są wymienione , ale co z tego i tak długo się nagrzewa, wymieniłem wszystko poza pompą wody więc właśnie ją obstawiam jako winowajczynie , ale mam 30 tysięcy przejechane na rozrządzie więc dałem sobie spokój bo nie mam ochoty rozbierać wszystkiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #44 Napisano 21 Stycznia 2013 no spalanie różnie... po miescie jezdze glownie wiec spore.. 12-14litrów gazu, zalezy jak cisne w gaz ostatnio zrobilem 300km trasy i 100km miasta na pelnym baku.. wyszlo ok 10,5 litra.. ale jazda spkojna max 100km/h na trasie.. Czy to możliwe zeby 4 z rzedu termostat tez byl zly ? wiem że różne dziwne rzeczy się zdarzają ale bez przesady .. Spalanie masz w normie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ffariat Zgłoś #45 Napisano 21 Stycznia 2013 to o co kaman? dzis nawet w miare zlapal temperature i trzymal caly dzien .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #46 Napisano 21 Stycznia 2013 ok, ale mechanik chce mi zalozyc inna przepustnice zeby sie przekonac czy bedzie dobrze. jak nie to niebedzie jej wymieniał. a o ceny pytam tak dla wlasnej ciekawosci .. O ile dobrze wiem to po odpięciu przepustnicy i ponownym jej podpięciu trzeba ją na nowo "zaadaptować" komputerem\\\\wtajemniczeni wiedzą o co chodzi na pewno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ffariat Zgłoś #47 Napisano 23 Stycznia 2013 byla adaptowana.. przepustnica jest ok, problem byl przez to ze sie mapka gazu rozjechala, ale wszystko jes juz ok. Tylko chodzi o dogrzewanie silnika... ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek21 Zgłoś #48 Napisano 26 Stycznia 2013 jakbyś się podłączył vagiem i zrobił pełnego loga od zapalenia auta na zimnym do zagrzania do 90 stopni to byś się wszystkiego dowiedział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ffariat Zgłoś #49 Napisano 26 Lutego 2013 (edytowane) witam. Czasu brak zeby oddac auto do mechanika ale co zauwazylem.. jak temperatura otoczenia jest powyzej zera to dogrzewa sie w miare szybko i temperature trzyma..problem jest tylko przy mrozach.. Tylko ostatnio zauwazylem ze cos za duzo oleju ubywa.. nie kopci podejrzanie wiec nie wiem gdzie znika.. edit: Zauwazylem tez ze jak sobie delikatnie jezdze to temperatura spada tak na 60-70 .. jak cisne na autostradzie to trzyma 90 ... Edytowane 3 Marca 2013 przez ffariat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ffariat Zgłoś #50 Napisano 15 Marca 2013 Pomierzone, posprawdzane wszystko i wg. VAGa jest ok, a temperatura dalej wariuje .. jak jest ponizej zera na dworze to nie idzie go dogrzac a jak juz zlapie temp. to za chwile moze ona spaść .. rece mi opadaja juz.. a olej uciekał przez simering miedzy skrzynią a silnikiem .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szlaku Zgłoś #51 Napisano 15 Marca 2013 pisales wczesniej ze wymieniles czujnik o ile sie orietuje sa dwa przy hlodnicy i na gorze co idzie na wskazniki podobny problem mialem u siebie wymienilem gorny (zielony)nowka sztuka poganialem dwa tygodnie i problem powrocil ,postanowilem go jeszcze ra wymienic na uzywke i do tej pory problemu nie ma winny byl czujnik jak masz mozliwosc zamien sie z kims czujnikami zobaczysz czy jest ok czy nie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #52 Napisano 16 Marca 2013 ...a olej uciekał przez simering miedzy skrzynią a silnikiem .. Jak się dopatrzyłeś? Z tą temperaturą to dziwna sprawa. Rozumiem, że jeśli jest nie dogrzany to masz wyraźnie chłodniej w aucie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ffariat Zgłoś #53 Napisano 16 Marca 2013 dokladnie.. jest chodniej, leci cieple ale nie gorące z nawiewu .. a dopatrzylem sie nie ja tylko mechanik .. mowi ze podwozie mam zakonserwowane olejem tak cieklo.. wlewalem litre oleju na 1000km .. ;/ a co do czujnika to jest orginał z aso .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olo165 Zgłoś #54 Napisano 19 Stycznia 2014 Witam. Tez mialem problem z temperatura i ogrzewaniem wina byl tarmostat. Wymienialem 4 razy az kupilem termostat WAHLER i wszystko wróciło do normy trzyma 90 stopni i nie drgnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stawek001 Zgłoś #55 Napisano 22 Kwietnia 2014 Witam, Przepraszam, że piszę tutaj, ale nie mogę zakłądać nowego tematu a mam podobny problem: Mam takie błędy: 18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal P1639 - 35-10 - - - Intermittent 17796 - Control Module Malfunction - DBW Throttle Monitoring P1388 - 35-10 - - - Intermittent 18038 - Accelerator Position Sensor (G79): Signal too Low P1630 - 35-10 - - - Intermittent w silniku oraz : 00526 - Brake Light Switch-F 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01314 - Engine Control Module 79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent w układzie ABS/hamulce. Po wykasowaniu i załączeniu silnika, krótkim gazowaniu i ponownym sprawdzeniu wszystko OK. Problem pojawił się po uszkdzonej sprężynie. Podczas najazdu na lawetę trochę przypaliło się bodajże sprzęgło. Po wymianie spręzyny i wyjazdu od mechanika z oparami paliwa wjechałem szybko na stację (czyt. pobliska, nie rekomendowana raczej przez nikogo..), zatankowałem i zrobiłem z 40km. Jadąc na nockę dusił się, rano odpalając pedał gazu nie reagował, kontrolka EPC i ABS się zaświeciła. Po zalaniu paliwa na orlenie, dojechałem na trybie awaryjnym do domu, zgasiłem, zapaliłem .. wszystko OK. Pojezdziłem 3 dni i wracając z nocki, gdy było trochę mroźnie na dworze pokazało się to samo.. W międzyczasie wymieniłem już świece/tarcze/klocki/filtry powietrza.. (jeszcze paliwa musze wymienic). Dzisiaj odapalając i dodając gazu słyszę taki szum powietrza, jak by sobie zabierał skądś .. Passat b5fl 2001r 2.0 benzyna - 116km. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morro.cre Zgłoś #56 Napisano 24 Kwietnia 2014 Witam,Przepraszam, że piszę tutaj, ale nie mogę zakłądać nowego tematu a mam podobny problem: Mam takie błędy: 18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal P1639 - 35-10 - - - Intermittent 17796 - Control Module Malfunction - DBW Throttle Monitoring P1388 - 35-10 - - - Intermittent 18038 - Accelerator Position Sensor (G79): Signal too Low P1630 - 35-10 - - - Intermittent w silniku oraz : 00526 - Brake Light Switch-F 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01314 - Engine Control Module 79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent w układzie ABS/hamulce. Po wykasowaniu i załączeniu silnika, krótkim gazowaniu i ponownym sprawdzeniu wszystko OK. Problem pojawił się po uszkdzonej sprężynie. Podczas najazdu na lawetę trochę przypaliło się bodajże sprzęgło. Po wymianie spręzyny i wyjazdu od mechanika z oparami paliwa wjechałem szybko na stację (czyt. pobliska, nie rekomendowana raczej przez nikogo..), zatankowałem i zrobiłem z 40km. Jadąc na nockę dusił się, rano odpalając pedał gazu nie reagował, kontrolka EPC i ABS się zaświeciła. Po zalaniu paliwa na orlenie, dojechałem na trybie awaryjnym do domu, zgasiłem, zapaliłem .. wszystko OK. Pojezdziłem 3 dni i wracając z nocki, gdy było trochę mroźnie na dworze pokazało się to samo.. W międzyczasie wymieniłem już świece/tarcze/klocki/filtry powietrza.. (jeszcze paliwa musze wymienic). Dzisiaj odapalając i dodając gazu słyszę taki szum powietrza, jak by sobie zabierał skądś .. Passat b5fl 2001r 2.0 benzyna - 116km. Pozdrawiam Uszkodzony czujnik położenia pedału gazu, przełącznik świateł hamulców - polecam sprawdzić drożność kanałów podszybia (pewnie zalewa komputer i pedały). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stawek001 Zgłoś #57 Napisano 26 Kwietnia 2014 Uszkodzony czujnik położenia pedału gazu, przełącznik świateł hamulców - polecam sprawdzić drożność kanałów podszybia (pewnie zalewa komputer i pedały). Sprawdzone - wszystko ok. Macie jeszcze jakieś sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #58 Napisano 3 Lipca 2014 Sprawdzone - wszystko ok. Macie jeszcze jakieś sugestie? Masz instalke LPG ? czy tylko benzyny używasz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
apaacze Zgłoś #59 Napisano 3 Stycznia 2015 Do ffariat-a: myślę że Twój problem z niedogrzewaniem silnika polega na nieprawisłowym zamontowaniu termostatu np. podwinięcie uszczelni, tremostat nie przylaga dokładnie do bloku silnika. Stąd w trasie (szczególnie w chłodne dni) temp. silnika spada, w mieście temp. może utrzymywac się w granicach 90. Podsumowująć - sprawdż poprawność zamontowania termostatu. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #60 Napisano 5 Stycznia 2015 Do ffariat-a: myślę że Twój problem z niedogrzewaniem silnika polega na nieprawisłowym zamontowaniu termostatu np. podwinięcie uszczelni, tremostat nie przylaga dokładnie do bloku silnika. Stąd w trasie (szczególnie w chłodne dni) temp. silnika spada, w mieście temp. może utrzymywac się w granicach 90. Podsumowująć - sprawdż poprawność zamontowania termostatu. pozdr Od ponad roku wszystko jest OK. Przyszła wiosna-lato dogrzewał się bez problemu potem znow zima i problemu nima Samo się naprawiło hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach