Skocz do zawartości

apaacze

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O apaacze

  • Urodziny 01.01.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Whitesok

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.6 102KM (ALZ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. witaj ponownie, z załączonego foto wynika, że regulowali Ci tylko zbierzność kół przednich...napisałeś, że wyminiałeś tuleje tylnej belki, więc belka była luzowana...ustawijący geometrię powinien ją więc poluzować i jeśli się da (pomimo ori lakieru poprzedni uzytkownik samochodu mógł mieć spotkanie z krawęznikiem) wyregulować ponownie.
  2. Raczej tego sam nie ustawisz, podzwoń i popytaj mechników jaki zakład który robi geometrię pojazdów polecą w Twoim miescie. Jak juz wytypujesz zakład zadzon i zapytaj czy regulują prócz zbierznosci w passacie b5: 1. kąty pochyleniani kół (regulacja sankami) - gdy te kąty mają wartość samochód jest bardzo podatny na podmuchy boczne wiatru, 2. WSZ (też poprzez naciagniecie sanek, ale w małym zakresie), 3. belkę tylnią (też się da, bo otwory tulei tylnej belki wychodzace na karoserię maja owalny kształt). Mechanik który wie o co chodzi, zamin dotknie się do jakiejkolwiek śruby zawieszenia, z 40 min poswięci na przegląd takich rzeczy jak: końcówki drążka kieroniczego, sprawdzi drążek kierowniczy, oczywiście wahacze, gumy stabilizatora i jego końcowki, zawieszenie skrzyni i silnika(też ma znaczenie), tuleje sanek, tuleje tylnej belki, luz na maglownicy oraz jej zamocowanie itd. .....trochę tego jest... W Białymstoku jest jeden zakład który warto polecić (ustawiałem tam swojego paska), reszta w mniejszym lub wiekszym stopniu nie wie o co do końca chodzi, np. w ASO dilera VW w facet od geometrii twierdził: "Panie tu nic sie nie ustawia, tylko zbierzność" pozdr
  3. Zgadzam się z przedmówcami co do wymiany belki, masz za mocno pochylone lewe tylne koło i ogólnie brak zbieżności tylnich kół (nie wnikając co jest tego przyczyną). Zwróć też uwagę na kąt wyprzedzenia sworzni zwrotnicy kół przenich (WSZ), nie powinno być takich rozbieżności pomiędzy wartościami. Pamiętaj dodatkowo, że w B5 i BFL jest możliwość regulowania kąta pochylenia kół przednich sankami (tuleje na sankach mają jajowate otwory), oraz jest możliwość (lecz minimalna) regulacji sankami WSZ... pozdrawiam apaacze
  4. Do ffariat-a: myślę że Twój problem z niedogrzewaniem silnika polega na nieprawisłowym zamontowaniu termostatu np. podwinięcie uszczelni, tremostat nie przylaga dokładnie do bloku silnika. Stąd w trasie (szczególnie w chłodne dni) temp. silnika spada, w mieście temp. może utrzymywac się w granicach 90. Podsumowująć - sprawdż poprawność zamontowania termostatu. pozdr
  5. witam matador1979 czy wiesz już jakie jest popawne podpięcie wezyków podciśnienia? mam taki sam silnik (ALZ) i tez nie wiem czy wężyki są dobrze podpięte.. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności