hacaj Zgłoś #1 Napisano 22 Listopada 2012 Ostatnio wydaje mi się, że słyszę jakiś dziwny dźwięk z silnika. Jak silnik jest zimny tego odgłosu nie słychać, zaczyna być słyszalny jak silnik się rozgrzeje. Możecie posłuchać na tym filmiku co to może być? [video=youtube_share;lKUt2sTKHaY] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t nowak Zgłoś #2 Napisano 22 Listopada 2012 dwumasa!?moj ma juz 192 tys i od czasu do czasu sobie tak rzezi auto do dzis serwisowane pelny przeglad zrobiony miesiac temu i VW stwierdzilo ze jeszcze do wymiany przy nieagresywnej jezdzie troche pochula Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarkII Zgłoś #3 Napisano 23 Listopada 2012 Zdecydowanie słychać dwumasę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #4 Napisano 23 Listopada 2012 Dwumasa za jakiś czas powie ci całkiem papa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #5 Napisano 23 Listopada 2012 Ostatnio wydaje mi się, że słyszę jakiś dziwny dźwięk z silnika.Jak silnik jest zimny tego odgłosu nie słychać, zaczyna być słyszalny jak silnik się rozgrzeje. Możecie posłuchać na tym filmiku co to może być? Jaki masz przebieg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hacaj Zgłoś #6 Napisano 23 Listopada 2012 Jaki masz przebieg? 111tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #7 Napisano 23 Listopada 2012 ja wymieniałem u siebie przy 120 tyś także szykuj dobre pare złotych ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t nowak Zgłoś #8 Napisano 23 Listopada 2012 Chlopaki piszecie 111-120 tys ja na swoim nakrecilem juz ponad 190 tys i dwumasa jak narazie sie jeszcze trzyma (czasami ja slysze,ale nic poza tym) od czasu do czasu robie trasy jednorazowe po 1500 km.Powiedzcie mi prosze w czym taka rozbieznosc: czesci,styl jazdy,warunki w jakich jezdzimy czy moze jeszcze cos innego?hacaj na Twoim miejscu bym nie goraczkowal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pientol Zgłoś #9 Napisano 23 Listopada 2012 od czasu do czasu robie trasy jednorazowe po 1500 km jeśli robisz takie trasy to auto dostaje stanowczo mniej po d**** niż takie co po mieście jeździ, i spokojnie jeszcze pojeździsz pare tys. km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #10 Napisano 23 Listopada 2012 ja Ci moge pokazać filmik mojej dwumasy po 120 k km ;P złom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #11 Napisano 23 Listopada 2012 Hacaj, na wciśniętym sprzęgle dźwięk się zmienia lub ustaje, czy jest taki sam?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hacaj Zgłoś #12 Napisano 29 Listopada 2012 Hacaj, na wciśniętym sprzęgle dźwięk się zmienia lub ustaje, czy jest taki sam?? Po wciśnięciu sprzęgła nic się zmienia, dźwięk jest ten sam. Tak jak pisałem jak silnik jest zimny, nie słychać go, dopiero jak się rozgrzeje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #13 Napisano 29 Listopada 2012 (edytowane) Po wciśnięciu sprzęgła nic się zmienia, dźwięk jest ten sam.Tak jak pisałem jak silnik jest zimny, nie słychać go, dopiero jak się rozgrzeje. Jesteś z Łodzi to podjedź do Jarka Szczęsnego na ul Bulwarowej. Polecany jest na regionalnym. Sam do niego jeżdżę i nie narzekam. Koleś jest naprawdę dobry. Tak będziesz pytał, kombinował aż Ci się coś rozsypie. Za diagnozę prawdopodobnie nie zapłacisz ani złotówki. Edytowane 29 Listopada 2012 przez skrzypek1975 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1987 Zgłoś #14 Napisano 26 Października 2015 (edytowane) Hej, jestem posiadaczem Passata b6 od jakiegoś tygodnia. Do tej pory wszystko było ok aż tu nagle stanąłem na światłach i po chwili usłyszałem stuki spod maski. Dodałem lekko gazu i po ok 3 sekundach wszystko się unormowalo i ucichlo. Jak myślicie, czego to może być wina? Jest możliwość, że przez chwilę nie było smarowania góry silnika? Dodam, że kontrolka od ciśnienia oleju nie zaswiecila się. Edytowane 26 Października 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zygi Zgłoś #15 Napisano 26 Października 2015 Pompa wody.Mam to samo po zmianie rozrządu. - - - - - aktualizacja - - - - - Sory,ale myślałem o wcześniejszych wątkach.W twoim przypadku to dwumas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1987 Zgłoś #16 Napisano 26 Października 2015 Admin przeniósł mi posta do tego wątku nie wiadomo po co! Wiem jaki odgłos ma dwumas. Tu dźwięk był taki sam jak przy wytartej szklance i walku rozrządu. Możliwe żeby hydropopychacz nie dostał przez chwilę oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CeliN Zgłoś #17 Napisano 31 Października 2015 Koledzy mam podobny problem z cichym stukaniem na zimnym silniku, jak silnik złapie temperaturę to stukanie znika choć nie zawsze. Na zimnym silniku jak zapnę bieg to stukanie też znika. Pacjent ze skrzynią DSG. Jak przerzucam z P na D lub R to czasem czuć delikatne szarpniecie. Moje podejrzenie pada na dwumas ale nie jestem pewien czy może skrzynia zaczyna zdychać. 218k km najechane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #18 Napisano 22 Września 2016 panowie może ktoś spotkał się z takim dźwiękiem https://www.youtube.com/watch?v=M5beGmjVRzo co to może być?? Na pewno coś z osprzętu, po ściągnięciu paska dźwięku brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stosik Zgłoś #19 Napisano 19 Lutego 2017 Witam odświeżę temat, mianowicie w moim passacie B6 2009 rok silnik CBAB pojawiła się znana wszystkim awaria napinacza paska wielorowkowego oraz sprzęgiełka alternatora. Prace nad wymiana napinacza, ściągnięcia paska, odkręcenia alternatora przebiegły bezproblemowo. Niestety pojawił się problem przy wyciągnięciu samego alternatora ehhh. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć luki aby udało mi się go wyciągnąć. Czy konieczny będzie demontaż chłodnic??( od czego się bronie rękoma i nogami:)) Na forum jest pełno opisów ale niestety dotyczą pasków B5 ehh przy B6 udało mi się znaleźć tylko tyle ze operacja wymiany łożyska trwa góra 40 min:) z chęcią bym ją poznał bo pomysłów na wyjęcie juz mi brakuje;) Jeżeli ktoś to robił (a jestem pewny, że któryś z klubowiczów przerabiał taką naprawę) proszę o cenne wskazówki:) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #20 Napisano 19 Lutego 2017 Tak na czuja, to chłodnice zamiast zdejmować można odsunąć w przód - "ustawienie przedniego pasa w pozycję serwisową" - odpina się tylko rury od intercoolera. Znów na czuja - sprężarkę od klimy też można odkręcić i odłożyć na bok bez rozłączania węzy - jeżeli to będzie potrzebne. Nie pamiętam, co jest pierwsze - alternator, czy sprężarka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach