Skocz do zawartości

Stosik

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Stosik

  • Urodziny 24.11.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2009
  1. Dzięki za instrukcje... alternator wyjęty ale pracy naprawdę dużo... Pozdrawiam
  2. Witam podepnę się do tematu mianowicie czy jest możliwość wyjęcia alternatora z passata b6 silnik cbab 2.0 Tdi CR bez rozbierania calego przodu?? Kiedys ktoś pisał, że można ustawić chłodnice pozycje serwisową i niby się da ehh czy ktoś się orientuje jak to zrobić?? Z góry dziękuję za pomoc.
  3. Stosik

    Hak holowniczy

    okk udało mi się znaleźć schemat podłączenia na stronie westfalii jeszcze poszukam kompletu w dobrej cenie;) narazie najtaniej 530 ale walcze dalej:) najgorzej, że czas goni bo 2 czerwca jade w góry i chciałem zabrać rowery grrrr
  4. Stosik

    Hak holowniczy

    Jeszcze nie zmieniłem przyzwyczajeń Dotychczas miałem same hondy i tam cokolwiek dokładałem wiązki i wtyczki na mnie czekaly:) Co do modułu westfalia to nr 300005057758 Poszukam w necie tą instrukcję może uda się coś zrobić. W necie taka wiązka Westfalii sprzedawana jest w komplecie razem z gniazdem haka i kosztuje ok 600 zł ;(
  5. Stosik

    Hak holowniczy

    Witam podłącze się pod tematykę haka. W ubiegłym tygodniu zakupiłem używany hak westfalia razem z wiązką i modułem. Cały montaż haka przebiegł książkowo zgodnie z instrukcją jednak pojawił się problem z podłączeniem elektryki. Mój passat nie posiada żadnej wiązki CAN do haka i nie mogę się wpiąć w moduł. Patrzyłem u znajomego w passacie ten sam rocznik i u niej w lewym tyle pojazdu takowa wtyczka jest. Czy jest możliwość dołożenia tej instalacji, może ktoś z forumowiczów posiada coś takiego na zbyciu. Szukam w necie ale nie mogę nic znaleźć może kwestia złego nazewnictwa.
  6. może się przyda - miałem tak samo jak Ty montując kamerę cofania w tbl rejestracyjną i po podłączeniu zgodnie z opisem obraz mialem przez 5 sek a później zaczął szatkować aż w końcu się wyłączał. W necie doczytałem i podłączyłem zasilanie kamery z gniazda zapalniczki bagażnika a sygnał normalnie kablem do radia. Problem ustał, kamera i światło cofania działa bez zarzutu.
  7. Dzięki za podpowiedź - z ciekawości jak wygląda ustawienie chłodnicy w pozycji serwisowej? nie ogarnąłem tego he ale udało mi się sprzęgło wymienić i wcisnąć te tuleje mocujące alternator nie wyciągając go:) Pasacior już złożony a pod maska cisza i spokoj:) pozdrawiam
  8. Witam odświeżę temat, mianowicie w moim passacie B6 2009 rok silnik CBAB pojawiła się znana wszystkim awaria napinacza paska wielorowkowego oraz sprzęgiełka alternatora. Prace nad wymiana napinacza, ściągnięcia paska, odkręcenia alternatora przebiegły bezproblemowo. Niestety pojawił się problem przy wyciągnięciu samego alternatora ehhh. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć luki aby udało mi się go wyciągnąć. Czy konieczny będzie demontaż chłodnic??( od czego się bronie rękoma i nogami:)) Na forum jest pełno opisów ale niestety dotyczą pasków B5 ehh przy B6 udało mi się znaleźć tylko tyle ze operacja wymiany łożyska trwa góra 40 min:) z chęcią bym ją poznał bo pomysłów na wyjęcie juz mi brakuje;) Jeżeli ktoś to robił (a jestem pewny, że któryś z klubowiczów przerabiał taką naprawę) proszę o cenne wskazówki:) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności