Leba Zgłoś #41 Napisano 16 Lipca 2013 (edytowane) No właśnie ostatnio robiłem loga ale jak już raz złapał tryb awaryjny to później ciężko samemu było go z logować bo albo wyskakiwał błąd sterownika albo turbo nie chciało się odłączyć Pamiętam tylko że do puki nie wpadł w tryb awaryjny to wszystko ładnie wyglądało na obrazku , a jak wpadł w tryb awaryjny to "góry lasy i sokoły" Edytowane 16 Lipca 2013 przez Leba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #42 Napisano 16 Lipca 2013 No właśnie ostatnio robiłem loga ale jak już raz złapał tryb awaryjny to później ciężko samemu było go z logować bo albo wyskakiwał błąd sterownika albo turbo nie chciało się odłączyć Pamiętam tylko że do puki nie wpadł w tryb awaryjny to wszystko ładnie wyglądało na obrazku , a jak wpadł w tryb awaryjny to "góry lasy i sokoły" Zrób logi i załóż nowy temat. Wszystko co trzeba zrobić już napisałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #43 Napisano 5 Kwietnia 2014 Logi porobione do Duyy. BS to nie jest BS, a dynamiczne się robi w Measure Blocks. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #44 Napisano 6 Kwietnia 2014 Zrób prawidłowe logi dynamiczne na 3 biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leba Zgłoś #45 Napisano 6 Kwietnia 2014 Sorry Ale robiłem według instrukcji jednego z forumowiczów no dobra to dzisiaj do poprawki grupa 10 i 11. Dzięki za zainteresowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matezzzz Zgłoś #46 Napisano 11 Maja 2014 Wita chłopaki mam pytanie gdzie mogę dostać oprócz środka do czyszczenia klimy ten wężyk z rozpylaczem ?? ma ktoś jakiś pomysł bo chciałbym przeczyść turbinkę. Może ktoś ma inny patent na ten wężyk ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #47 Napisano 11 Maja 2014 mam pytanie gdzie mogę dostać oprócz środka do czyszczenia klimy ten wężyk z rozpylaczem ?? W środkach do konserwacji profili zamkniętych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #48 Napisano 11 Maja 2014 Można kupić w aptece największą igłę i ją podgiąć 5mm na końcu o 90stopni, lekko spłaszczyć sam koniec igły (płaski strumień). Tylko wtedy trzeba obracać strzykawką, aby wszystko zostało zwilżone naftą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matezzzz Zgłoś #49 Napisano 11 Maja 2014 Bardzo dziękuję koledzy za informację Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #50 Napisano 21 Lipca 2014 witam , czy reka da sie ruszyc sztange po popsikaniu nafta kierownic , czy trzeba gruszke demontowac bo zawleczki zadnej nie widzialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #51 Napisano 21 Lipca 2014 Ręką sztangi nie ruszysz, gruszka stawia za duży opór. Jak nie chcesz demontować gruszki to kombinerkami albo żabą dasz radę poruszać sztangą. Takie rozruszanie pomogło u mnie na kolka tysięcy kilometrów i znowu to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #52 Napisano 29 Lipca 2014 witam , turbo przeczyszczone jak bylo napisane w 1 poscie ale auto dostalo turbo dziure wyczuwalna jak sie zmienia biegi i jakby bylo slabsze , czy cos moglem zle zrobic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #53 Napisano 29 Lipca 2014 czy cos moglem zle zrobic ? Ja w takiej sytuacji zabieg powtórzyłem i pomogło. Inaczej nie dało się jeździć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #54 Napisano 11 Sierpnia 2014 powtorzylem i jest troche lepiej ale to nie to co przed czyszczeniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek Zw Zgłoś #55 Napisano 27 Września 2014 (edytowane) W moim przypadku kierownica była ostro zapieczona gdzieś w środkowej pozycji. Silnik czasem łapał notlaufa przy ostrym przyspieszaniu. Dostałem się do kierownicy bez demontażu turbosprężarki, finalnie kierownica pracuje leciutko, silnik nie do poznania. Przede wszystkim pracuje ciszej, nie dymi przy ostrym bucie, ładnie i równo przyspiesza. Znikła też sowa z wydechu. Wcześniej tak do 3 tys obr. pracował tak jakby się męczył. Podczas czyszczenia podałem silny środek na zapieczenia itp, rozruszałem, zostawiłem na jeden dzień i poskładałem. Po czyszczeniu klapy gaszącej ustały stuki przy gaszeniu (miał być dwumas lub luz na wałku na skrzyni) a teraz znikło dymienie (niby turbo leje). Wszystko samodzielnie i dzięki poradom z forum - Koszt - 0 zł. Pytanie na jak długo wystarczy takie czyszczenie. Teraz montaż separatora oleju - jest go dość dużo z odmy. Oblepiaklapę gaszącą i pewnie ma też wpływ na stan kierownicy turbo. Edytowane 27 Września 2014 przez Darek Zw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stefan805 Zgłoś #56 Napisano 5 Października 2014 Witam. Mam silnik 90km ALH, egr nie jets bardzo mocno brudny, ale wypadalo by go wyczyscic - Czy wystarczy kupic ten specjalny srodek do czyszczenia lub nafta i po prostu zdjac przewod, ktory idzie do egr, odpalic silnik i psikac w srodek egr ? To wystarczy na przeczyszczenie takze kolektora i turbinki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #57 Napisano 5 Października 2014 Czy wystarczy kupic ten specjalny srodek do czyszczenia lub nafta i po prostu zdjac przewod, ktory idzie do egr, odpalic silnik i psikac w srodek egr ? To wystarczy na przeczyszczenie takze kolektora i turbinki ? Wydaje mi się, że lepszym sposobem jest jednak wyjęcie EGR-a i solidne wyczyszczenie. Ja skrobałem ten syf w środku przez dobre 30 min. aby wyglądał jak nowy i nie wydaje mi się, żeby smo psikanie pomogło. Zobacz mojego posta na ten temat : http://forum.vw-passat.pl/threads/118593-Czyszczenie-EGR-a-i-przepustnicy-2-0-TDI?p=2152352#post2152352 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Uloo Zgłoś #58 Napisano 12 Października 2014 (edytowane) Witam moj problem zaczal sie jakis czas temu ewidentnie auto zeslablo a zaczelo wiecej palic jak bylem u znajomego to powiedzial ze kirownica w turbo sie wiesza i teraz pytanie do was jak zrobic logi zeby sie upewnic ze to wlasnie ona winna ze auto jest slabsze? Dodam jeszcze ze 2 tygodnie temu wymienilem wszystkie popychacze zaworow i 10 zaworow glowica zostala splanowana myslalme ze to jest powodem ze auto jest slabsze poniewz popychacze na zaworach mialy luzy a niektore byly popekane. Pomozcie bo naprawde niewiem juz co dalej robic Edytowane 13 Października 2014 przez Uloo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianekk Zgłoś #59 Napisano 16 Lutego 2015 Bardzo dobrze myślisz kolego.Naftę wstrzykujesz od strony gorącej, najlepiej aby dyszą rozpylacza przejść pomiędzy łopatkami wirnika do wyczucia oporu. Wówczas rozpylacz znajdzie się w częsci zmiennej geometrii i rozpuści syf, który tam siedzi. Przed aplikacją najlepiej zdjąć zawleczkę od cięgna gruszki o zsunąć cięgno, aby można było palcami swobodnie ruszać samą dźwigienką przy turbinie. Można również odkręcić całą gruszkę przykręconą 2 śrubami M6. Po rozpięciu najlepiej da się wyczuć, kiedy zacznie pracować bez zacięć. Moja rada - jak już dźwigienka zacznie pracować płynnie, tak że pstrykając w nią palcem osiągnie swoje przeciwne położenie końcowe, wówczas można jeszcze raz zaaplikować porcję nafty i poświęcić dodatkowe 5 minut ruszając dźwigienką. Chodzi o to,żeby nie przerwać zbyt szybko tej operacji, bo za chwilę znów będzie problem... Bez rozpinania gruszki od dźwigienki nie da się stwierdzić, wyczuć, małych oporów, które jeszcze mogą występować. witam jestem tutaj nowy od niedawna mam passata b5fl nie znam się za bardzo na mechanice a też zacina mi się turbina potrzebuje małej pomocy żeby to naprawić mechanik mi powiedział żeby wyciągnąć turbo i oddać do czyszczenia gdzieś w Krakowie ale to są już koszta a chwilowo jestem spłukany powiedz mi kolego skąd jesteś może zrobił byś mi to czyszczenie oczywiście nie za darmo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #60 Napisano 17 Lutego 2015 W moim profilu znajdziesz wszystkie informacje. Zabieg jest na tyle prosty że sam to zrobisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach