Bimbasz Zgłoś #21 Napisano 15 Listopada 2013 .Jeśli możesz to podaj namiary. Giełda Poznań, powinieneś coś tam znaleźć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter_g Zgłoś #22 Napisano 15 Listopada 2013 Pierwsze co to wymienić bornetz i dobrze a dobrze poczytać co i jak musisz zrobić aby mieć bixenon Dzięki, a z czym jeszcze wiąże się wymiana bornetz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #23 Napisano 15 Listopada 2013 Dzięki, a z czym jeszcze wiąże się wymiana bornetz? Bo kolego w 23bit bordnetz nie ma funkcji xenonów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #24 Napisano 15 Listopada 2013 Bo kolego w 23bit bordnetz nie ma funkcji xenonów. Jest ale jak w większości modułów jest wersja LOW, MEDIUM, HIGH. Wymiana bordneza wiąże się z wymianą i zakodowaniem. Przepięcie wtyczek można podciągnąć pod wymianę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter_g Zgłoś #25 Napisano 16 Listopada 2013 Ok, a jak sprawdzić wersję bordnetz? Ciekawi mnie również, że jeździ u nas wiele passatów z bixenonem, a bez przeciwmgielnych.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter_g Zgłoś #26 Napisano 16 Listopada 2013 Rozmawiałem dzisiaj z gościem, który oferuje na allegro przerabianie lamp, min. do passata b6. Twierdzi, że przerobione przez niego lampy są plug&play nie trzeba nic kodowac i wybieniac bordnetz'a. Dokłada jakiś "układ" w lampie pomiędzy pprzetwornica a instalacją auta, który oszukuje cpu samochodu... Koszt to 1500zł przy oddaniu swoich lamp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #27 Napisano 16 Listopada 2013 Rozmawiałem dzisiaj z gościem, który oferuje na allegro przerabianie lamp, min. do passata b6. Twierdzi, że przerobione przez niego lampy są plug&play nie trzeba nic kodowac i wybieniac bordnetz'a. Dokłada jakiś "układ" w lampie pomiędzy pprzetwornica a instalacją auta, który oszukuje cpu samochodu... Koszt to 1500zł przy oddaniu swoich lamp. Tak dokładnie nazywa się to H.I.D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter_g Zgłoś #28 Napisano 16 Listopada 2013 Tak dokładnie nazywa się to H.I.D. Nie do końca, za 1500zł dostajemy oryginalne lampy bi-xenon z przerobionymi wtyczkami i dodanym układem oszukującym kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #29 Napisano 16 Listopada 2013 Ale za to wszystkie mają ogrzewanie tylnej szyby a mimo wszystko nie widzę tu analogii. Piszesz jakby było pewne że jak ma halogeny to ma dsg. Guzik, ale ma włącznik halogenów (czyt. przeciwmgłowych) i to jest pewnik. Analogia jest taka że bordnetz bez xenonów "generalnie" nie ma też halogenów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #30 Napisano 16 Listopada 2013 Nie do końca, za 1500zł dostajemy oryginalne lampy bi-xenon z przerobionymi wtyczkami i dodanym układem oszukującym kompa. Chcesz powiedzieć iż średnia cena na alledrogo za parę kompletnych lamp waha się około 1800zł a Ty masz Bolka który nie dość że przystosuje lampy na p&p to jeszcze za pare woła 1500zł. To absolutna rewelacja!!! Zadaj sobie jedno pytanie po co mu twoje stare lampy? Bo chyba nie jest to materiał wyjściowy do przeróbki. Oryginalny bixenon oprócz zwykłego świecenia ma coś naprawdę fajnego jak kierowanie światła i dodatkową żarówkę do doświetlania. O ile sterowanie przesłoną (drogowe/mijania) można uzyskać z zasilania drugiej żarówki to już do skręcania czy poziomowania potrzebna jest magistrala CAN. Pomijam fakt iż wtyczka w reflektorach jest różna. Bez CAN w reflektorach nie uzyskasz efektu zbliżonego do oczekiwanego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #31 Napisano 16 Listopada 2013 przykładowo mam lampy pod H7 zamontuje bixenony i będzie działać ? w B5 3BG nie musiałem nic gmerać tylko zmiana lamp i działa to w B6 chyba tak samo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #32 Napisano 17 Listopada 2013 (edytowane) Twierdzi, że przerobione przez niego lampy są plug&play nie trzeba nic kodowac i wybieniac bordnetz'aAle to i tak nie załatwia sprawy spryskiwaczy i poziomowania. Więc na pierwszym przeglądzie wylecisz z hukiem, o ile wcześniej nie trafisz na dociekliwego policjanta.yNie do końca, za 1500zł dostajemy oryginalne lampy bi-xenon z przerobionymi wtyczkami i dodanym układem oszukującym kompa.Czyli HID za 150, trochę rzeźby i 1500 wpada. Edytowane 17 Listopada 2013 przez mkpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter_g Zgłoś #33 Napisano 17 Listopada 2013 (edytowane) Ale to i tak nie załatwia sprawy spryskiwaczy i poziomowania. Spryskiwacze są seryjne, a poziomowanie zawsze mogę dołożyć. Ponadto dowiedziałem się ze auto ma brand w wersji high. Przeglądy w DK trochę różnią się od tych w PL... Mam jeszcze mondeo mk4 z dołożonymi bixenonami, i nigdy nie było problemu z przeglądem. Najważniejsze są dla nich spryskiwacze, poziomowanie wystarcza z kabiny. Edytowane 17 Listopada 2013 przez peter_g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter_g Zgłoś #34 Napisano 10 Grudnia 2013 Witajcie Auto jest już moje, dlatego lampy zostały również wymienione. Zgram zdjęcia z końcem tygodnia to zobaczycie jak wygląda ta lampa i efekt końcowy. Obudowa lampy jest standardowa, od spodu wklejone są nowe przetwornice Automotive Lighting, żarniki Osram, oraz soczewki Valeo takie jak w Audi A4 B8. Doprogramowane zostało również doświetlanie zakrętów. Lampy nie są skrętne, ale świecą bardzo szeroko i w zasadzie nie jest to potrzebne. Brak tez jakichkolwiek błędów po podłączeniu lamp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zigi86 Zgłoś #35 Napisano 10 Grudnia 2013 Chętnie spojrzę jak to rozwiązałeś, czekam na fotki ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #36 Napisano 10 Grudnia 2013 czekamy, chętnie luknę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #37 Napisano 18 Kwietnia 2014 (edytowane) no ja tez chcialem bi xenony ale po przeczytaniu mi sie odechcialo choc znalazlem lampy na ebayu za 500 funa pare ale to dopiero poczatek.tak wogole to jeszcze nie wiem co kupie moze cc jak sie taki znajdzie albo zwzkly passek a ten co mial te foty wrzucic to chyba zajarzyl ze zostal wyj..ny i dlatego od grudnia ich nie wrzucil ha ha ..... czy takie cos podeszloby w czasie wymianay na bixenon w b6 z 2010r http://www.ebay.co.uk/itm/Xenon-Bi-X...-/200749006931 wiem ze jeszcze inne rzeczy tez musze miec . czy ktos moglby podac nr bortnez bo chcialbym sobie +- koszty policzyc . znalazlem passata z 2010r bez xenon i navi. navi rns510 ori uzywki sa po 400 f ,bixenony z balastem po 500 f.Nie wiem po ile zderzaki i spryski i zbiorniczek i chyba instlacja jak to co wkleilem by nie podeszlo ... Edytowane 19 Kwietnia 2014 przez fcbsoci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szarman Zgłoś #38 Napisano 31 Lipca 2018 (edytowane) Witam. Moze komus sie przyda Kolory kabli: GE- Żółty; SW- Czarny; GR- Szary; RO- Czerwony; GN- Zielony; WS- Biały; BL- Niebieski; BR- Brązowy; G76- Czujnik osiowosci pojazdu tylni lewy; G78- czujnik osiowosci pojazdu przedni lewy; G474- Czujnik polozenia reflektora lewego; G475- Czujnik polozenia reflektora prawego; J343- Jednostka sterujaca zarowki ksenonowej reflektora lewego; J344- Jednostka sterujaca żarowki ksenonowej reflektora prawego; J519- Bordnetz; J533- Interfejs diagnostyki danych bus; J667- Modul intensywnosci swiecenia reflektora lewego; J668- Modul intensywnosci swiecenia reflektora prawego; J745- Jednostka sterujaca swiatel kierunkowych, L13- Żarowka ksenonowa reflektora lewego; L14- Żarowka ksenonowa reflektora prawego M1- Żarowka swiatla pozycyjnego przedniego lewego; M3- Żarowka swiatla pozycyjnego przedniego prawego; V48- Urzadzenie ustawcze lewe regulacji wysokosci swiatel; V49; Urzadzenie ustawcze prawe regulacji wysokosci swiatel; V294- Silniczek maski reflektora ksenonowego lewego; V295- Silniczek maski reflektora ksenonowego prawego; V318- Silnik swiatla dynamicznego reflektora lewego; V319- Silnik swiatla dynamicznego reflektora prawego SC5- bezpiecznik w skrzynce po stronie kierowcy; SD5 i SD7- bezpieczniki w skrzynce po stronie pasazera Edytowane 3 Sierpnia 2018 przez Szarman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario2454 Zgłoś #39 Napisano 15 Listopada 2020 W dniu 15.11.2013 o 17:01, Bimbasz napisał: Krótko i na temat. Jak nie masz przeciwmgielnych to bordnetz jest w wersji low i nie ma opcji na bixenon. Pierwsze co to wymienić bornetz i dobrze a dobrze poczytać co i jak musisz zrobić aby mieć bixenon Cześć Bimbasz. Potrzebuje twojej pomocy. Podaj mi swój numer kom będzie szybciej i łatwiej. Passat b6 z przeciwmgnielnymi Miałem lampy halogenowe , kupiłem biksenony skrętne Do tego adaptery z zwykłych na biksenony. Podłączyłem wszystko cacy. Odpalam furę nie świecą. Potrzebuje instrukcji co należy zrobić dalej. Proszę o pomoc. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #40 Napisano 16 Listopada 2020 @Mario2454 Trzeba jeszcze zakodowac gateway i bordnetz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach