Skocz do zawartości
Nenio

Turbina po regeneracji brak mocy

Rekomendowane odpowiedzi

wrzuć logi to zobaczymy czy faktycznie jest OK szczególnie w dolnym zakresie,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i co kolego rozwiązałeś problem ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, z uwagi, że jestem nowym użytkownikiem tego forum to przyłączam się do wątku aczkolwiek nie wiem czy dobrze trafiłem. Mianowicie mam passata B5 FL 1.9 TDI 131 KM AVF i mam problem z mocą, a raczej z jej brakiem. Zregenerowałem turbo, wymieniłem EGR, przeczyszczony został kolektor i katalizator, wszystkie przewody ciśnieniowe wymienione a problem trwa nadal. Przeleciałem juz wszystkie fora na ten temat ale nikt nie miał podobnego problemu do mojego :/ objawy tej awarii to: stały brak mocy, dziwne drgania przechodzące na karoserię, nierówna praca silnika i zadrżenie całym autem w trakcie wyłączania silnika. Dodam jeszcze ze stan techniczny silnika był sprawdzany i jest b. dobry. Do wymiany zostały mi tylko zawory N75, N18 i przepływomierz. Czy wie ktoś może czy te elementy mogą być przyczyną tych objawów? Jeżeli nie to co to w takim razie może być? Proszę o pomoc! Z góry dzięki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dwu masa do sprawdzenia i jeszcze bym sprawdził sprężanie w silniku .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zrób logi, z fusów nikt nie będzie wróżył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zbych86 spróbuj poszukać na forum regionalnym kogoś z Twojej bliskiej okolicy kto ma program diagnostyczny VAG i zrób logi, jak kolega wyżej wspomniał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzięki za szybkie odp ;) postanowiłem, że jak wrócę do kraju to pojadę z nim do ASO i pewnie będę miał problem z głowy bo nie mam za bardzo czasu żeby w kółko jeździć po podwórkowych cudotwórcach. Oczywiście dam znać co było z nim nie tak. No i jak zrobią to pasek powinien być żyleta bo wymieniłem w nim już chyba pół silnika :P

Adam66655 to jest automat więc dwumasa odpada ale jeśli chodzi o stan skrzyni to też byłem sprawdzać i wszystko jest jak należy lącznie z konwerterem ale dzięki za podpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, pojechalem z paskiem do polecanego przez wszystkich elbląskiego elektryka i okazało się, że to był pompowtrysk... A mechanicy zapewniali mnie, że to na pewno nie to. Dodatkowo wstawił mi chipa na 160 KM i auto śmiga aż nie chce się z niego wysiadać :) poza tym mniej pali :) pozdrawiam wszystkich forumowiczów ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam nastepujacy problem a ze jestem nowy to nie moge nowego tematu dac a wiec od pewnego czasu moj pasek nie ma mocy zbytnio niewiem od czego to moze byc raz przyspiesza dobrze a raz gorzej nieraz np. 2200 obr\min nagle zlapie turbo i go ciagnie a nieraz wcale albo przy wyprzedzaniu i danie mu po garach ze to tak nazwe to w trakcie on slabnie prosze doradzcie mi cos do tego i na uboczu pytanie jeszcze ile +\- kosztuje rozrzad do b5 rok 98`

Edytowane przez djmisiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakie logi bo ja nie za bardzo rozumiem zbytnio na autach nie mam az tak pojecia :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no szkoda ze obecnie jestem za granica i nie mam jak pomiarów zrobić :/ wiem jedno ze z ostatniej kontroli pod lapkiem to wyskoczył błąd ze coś tam było złe ciśnienie ale co dokładnie to nie pamiętam postaram się jutro dowiedzieć co to dokładnie było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam ze sie dołacze Witam serdecznie . Mam maly problem z turbinka.Moj passat to 2001 awx 3 bg 1.9 130 koni .Wymienialem pare dni temu turbinke na regenerowana.Wymienil mi ja niezbyt dobry mechanik . Po wyjechaniu i przyspieszaniu turbo łapało dziure przy przyspieszaniu. Po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu autka wszystko wracalo do normy do ponownego gazowania.Nie chcialem juz isc do tego kolesia wiec podjechalem do znajomego z komputerem na kompie pokazało błąd 17964/p1556 .Nie wiem gdzie lezy przyczyna ale zostawilem auto koledze ktory nie jest mechanikiem ale po paru latach uzytkowania samochod byl bardzo brudny rury itp . Kolega mi wszystko poczyscil dokupil pare brakujacych uszczelek w rurach i mozna powiedziec ze sie poprawilo bo juz turbo sie nie wylacza . Niestety jest inny problem .otoz teraz turbinka mi sie zalacza dopiero przy około 2800/3000 obrotow . Dodam tylko ze auto nie kopci ale przy czyszczeniu wylotów itp kolega znalazłna wylocie turbiny opiłki metalu . Bardzo znikome ale zawsze cos . Podejrzewam ze to bylo ze starej turbiny bo miala powyszczerbiane łopatki . Poradzcie prosze co teraz ? Podpowiem ze blad juz zaden nie wyskakuje . Moge tez podjechac i zrobic logi tyljo nie za bardzo sie orientuje jakie logi wam koledzy potrzebne zebyscie mi mogli cos pomoc .Dziekuje z gory i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam i problem rozwiazany?? mam podobny problem i w sumie zmienilem turbo w silniku ahu na ta od AVG wtryski tez nowe podcisnienia i jak bylo zamulone do 2800obrotow tak jest nadal kat wtrysku ok doladowanie w porzadku przeplywka tez wymieniona. czy ktos ma jeszcze jakies pomysły??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a sprawdzal przewody cisnieniowe ?? u mnie byl padniety zaworek sterujacy gruszka i lopatkami i tez przeladowywalo i niezbyt dobrze mocy dawalo , to sprawdz moze :)

 

---------- Dodano o 23:40 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:39 ----------

 

djmisiek a sprawdzal przewody cisnieniowe ?? u mnie byl padniety zaworek sterujacy gruszka i lopatkami i tez przeladowywalo i niezbyt dobrze mocy dawalo , to sprawdz moze :)

 

---------- Dodano o 23:43 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:40 ----------

 

Slawomirku a sprawdzal przewody cisnieniowe ?? u mnie byl padniety zaworek sterujacy gruszka i lopatkami i tez przeladowywalo i niezbyt dobrze mocy dawalo , to sprawdz moze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie to na kompie wyszlo ze blad : cisnienie w kolektorze ssacym I TEZ MI MOWILI ZEBYM PRZEWODY CISNIENIO WE POSPRAWDZAL itp . :) musze sie dac do roboty z tym w koncu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok wracam znowu do sprawy z moca silnika a wiec teraz cieplo juz w miare jest i zauwazylem ze autko lepiej jedzie w sensie ze ma wiecej sily mysle ze przez to ze brak wilgoci kolega stawia na zaworek z turbiny bo niby cos slabo tyka czy jak to tam nazwac i powiem ze teraz na kompie nie wykrylo zadnych bledow sam nie wiem co mam robic i myslec o tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie nie mogę zakładać tematu więc napisze tutaj. Passat B5FL 130kM 2001r. Miałem problem z turbiną wyłączało mi podczas przyspieszania. Kolega podłączył pod komputer i mówił żebym wymienił bo mocne świsty i pewnie przez to no i żebym nie miał kłopotów, że coś pójdzie w silnik. Wymieniłem na regenerowaną turbinę i szedł jak burza wszystko ok ale może tydzień czasu. Potem zaczęło się dziać coś złego musiałem ze dwa razy puścić i dać gaz dopiero szło. Dzisiaj pojechałem sprawdzać nic nie dało założenie używanego zaworu tego przy grodzi odpowiedzialnego za doładowanie. Pojechałem kupiłem nowy zawór za 155 zł. dokładnie taki:

 

https://www.motointegrator.pl/produkty/196295-elektropneumatyczny-zawor-sterujacy-pierburg-702184010

 

Dalej jest źle. Nawet na luzie nie wchodzi na pełne obroty tylko na 2000-2500. Żeby przyspieszyć muszę ze 3 razy puścić i dać gazu. Podłączali pod kompa, że zawór nie dawał tych 80% to kupiłem nowy. Może gruszka jest zła chociaż sprawdzali ciśnienie niby ok. Nawet przed wymianą turbiny tego nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z przewodami i podcisnieniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności