Skocz do zawartości
Nenio

Turbina po regeneracji brak mocy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam ogromny problem a mianowicie. Pewien czas temu padła mi turbina. Poszedł olej więc trzeba było oddać ją do regeneracji. Po paru dniach przychodzi odbiór samochodu spodziewam się iż samochodzik bedzie latał a tu problem. Samochód jest zamulony. Wkręca się na obroty dopiero przy 3 tys predkośc maksymalna chyba oki nie mialem jak sprawdzić. Pierwsze co zrobiłem pojechalem podpiąć samochód po kompa i tu szok. Wszystko w normie. Doładowanie takie jak powinno być przepływka wzór. Kąt wtrysków dobry. Wszystko tak jak powinno być. Niestety tak nie jest. Sprawdzony został też katalizator. Niestety i to nic nie dało samochód jeźdz tak samo z odłączonym wydechem.

Poprostu brak słów. Dodam też że rozrząd sprawdzony i zapłon też oki.

Czy ktoś już sięspotkał z czymś takim.

Proszęo rady co robić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

żle wykonana regeneracja turbiny.Gdzie było regenerowane turbo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ciścnienie i inne dane wskazują na to że turbo jest dobrze zregenerowane, Regeneracja w zakładzie w Lubnie cieszące się bardzo dobrą opinią. Samochód pod kompa podpięty został w innym zakładzie. Wszystko po to by zakład nie bronił że z turbo wszystko tak jak trzeba zrobił.

Mechanik przy kompie stwierdził że turbo pracuje. Powiedziałó mi co mnie bardzo zdziwiło że na 4 biegu podczasd testu doładowanie na 2 tys jest dokładnie takie jak powinno być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze n75 spróbuj podmienic, mialem takie objawy jak miałem diesla i winny byl n75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale czy komp nie powinien pokazać błedu jeśli by cośbyło nie tak z n75 ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie pokaże, podmien n75 z n18 to zajmie ci chwile i wykluczy ewentualnie uszkodzenie n75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm pytanie tylko skąd ten zaworek podmienić to chyba nie bedzie takie proste. Są jakieś metody by go sprawdzić ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest proste :P a co do sprawdzenia to nie pamietam, mi koleś to jakoś sprawdzał, chodziło czy z którejś strony zasysał albo nie - nie wiem. Najlepiej podmienić, n75 masz w okolicach turbo bardziej przy wiatraku, a n18 to jak stoisz przodem do auta po prawej stronie silnika pod ta plastikową rurą od ic, gdzies w tych okolicach u mnie tak bylo tylko ze ja mialem AVF ale raczej miejsca beda te same. Dodam że jak podmieniałem narysowałem sobie schemat w razie czego gdzie poszczeólne przewody były podpiete co by sie nie pomylic :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

faktycznie mozna te dwa zaworki podmienić czemu nie warto sprobowac :)

Zaraz ruszam w poszukiwaniu tych zaworków i sprawdzę czy lepiej samochodzik śmga :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
faktycznie mozna te dwa zaworki podmienić czemu nie warto sprobowac :)

Zaraz ruszam w poszukiwaniu tych zaworków i sprawdzę czy lepiej samochodzik śmga :)

 

wygląda tak - link do aukcji niestety z lenistwa ;p http://allegro.pl/oryg-zawor-cisnienia-egr-n75-1j0906627a-audi-vw-i2507505369.html

 

2 jest taki sam ale chyba z czarnym "grzybkiem" :D

 

z n75 troszke trzeba sie nagimnastykowac ale mozna go wyciagnac bez wyciagania czegokolwiek

Edytowane przez irift

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:) właśnie podobne zdjęcie wydrukowałem by wiedzieć czego szukać :) wielkie dzięki za pomoc :)

http://forum.vw-passat.pl/threads/38058-Zaworek-N75-wymiana a tu znalazłem rysuneczke gdzie znajdują się zte zawory :)

Edytowane przez Nenio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:) właśnie podobne zdjęcie wydrukowałem by wiedzieć czego szukać :) wielkie dzięki za pomoc :)

 

spoko oby pomogło, bo koszt nie wielki jak coś =] a jak nie to szukamy dalej :D

P.S przy okazji sprawdz przewody podcisnieniowe czy nie przetarte i wszedzie podłączone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a więc tak zlokalizowałem te dwa zaworki ale nie wiem czy wyrobię się przed zmrokiem . Chyba sięjutro za to zabiorę . A jeszcze jedno pytanie czy n 75 trzyma się na jednej śrubie a n18 na 2 ? czy są jeszcze jakieś ukryte śrubki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie pamietam ale wiecej niz 2 na zawor nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak tak wiecej niz dwie nie ma zerknalem na rysunki i sa dwa elementy na zamocowanie. A jeszcze jedno pytanie czy przypadkiem zawor n75 nie jest odpowiedzialny za przyśpieszanie na wysokich obrotach. Bo jak tak to nie dotyczy mnie bo ja mam problem z mulem do okolo 2500 obrotow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeciez ci mowilem ze mialem taki sam problem i nie ma "nie dotyczy" u mnie bylo tak ze ciagnol dopiero tak od 2800 i winny byl n75.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oki oki fakt umknelo to mojej uwadze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to działaj kolego jeszcze jasno :D ja bym nie wytrzymał do jutra :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze po regeneraci turbiny zle wyregulowana zostala gruszka od sterowania turba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wierze w regeneracje i jak Mi padło turbo wymieniłem na nowa Garreta.

Kumpel wymienił na regenerowana i niestety też padła.

Wniosek i porownanie jakie mam z nim ??

Jego regenerowane turbiny przedrozyly Moja jedna turbinke oraz to,że jadąc na urlop jade spokojniej niz on :)

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności