Nenio Zgłoś #1 Napisano 30 Lipca 2012 Witam Mam ogromny problem a mianowicie. Pewien czas temu padła mi turbina. Poszedł olej więc trzeba było oddać ją do regeneracji. Po paru dniach przychodzi odbiór samochodu spodziewam się iż samochodzik bedzie latał a tu problem. Samochód jest zamulony. Wkręca się na obroty dopiero przy 3 tys predkośc maksymalna chyba oki nie mialem jak sprawdzić. Pierwsze co zrobiłem pojechalem podpiąć samochód po kompa i tu szok. Wszystko w normie. Doładowanie takie jak powinno być przepływka wzór. Kąt wtrysków dobry. Wszystko tak jak powinno być. Niestety tak nie jest. Sprawdzony został też katalizator. Niestety i to nic nie dało samochód jeźdz tak samo z odłączonym wydechem. Poprostu brak słów. Dodam też że rozrząd sprawdzony i zapłon też oki. Czy ktoś już sięspotkał z czymś takim. Proszęo rady co robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #2 Napisano 30 Lipca 2012 żle wykonana regeneracja turbiny.Gdzie było regenerowane turbo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #3 Napisano 30 Lipca 2012 Ale ciścnienie i inne dane wskazują na to że turbo jest dobrze zregenerowane, Regeneracja w zakładzie w Lubnie cieszące się bardzo dobrą opinią. Samochód pod kompa podpięty został w innym zakładzie. Wszystko po to by zakład nie bronił że z turbo wszystko tak jak trzeba zrobił. Mechanik przy kompie stwierdził że turbo pracuje. Powiedziałó mi co mnie bardzo zdziwiło że na 4 biegu podczasd testu doładowanie na 2 tys jest dokładnie takie jak powinno być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #4 Napisano 30 Lipca 2012 moze n75 spróbuj podmienic, mialem takie objawy jak miałem diesla i winny byl n75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #5 Napisano 30 Lipca 2012 ale czy komp nie powinien pokazać błedu jeśli by cośbyło nie tak z n75 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #6 Napisano 30 Lipca 2012 nie pokaże, podmien n75 z n18 to zajmie ci chwile i wykluczy ewentualnie uszkodzenie n75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #7 Napisano 30 Lipca 2012 hmm pytanie tylko skąd ten zaworek podmienić to chyba nie bedzie takie proste. Są jakieś metody by go sprawdzić ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #8 Napisano 30 Lipca 2012 to jest proste a co do sprawdzenia to nie pamietam, mi koleś to jakoś sprawdzał, chodziło czy z którejś strony zasysał albo nie - nie wiem. Najlepiej podmienić, n75 masz w okolicach turbo bardziej przy wiatraku, a n18 to jak stoisz przodem do auta po prawej stronie silnika pod ta plastikową rurą od ic, gdzies w tych okolicach u mnie tak bylo tylko ze ja mialem AVF ale raczej miejsca beda te same. Dodam że jak podmieniałem narysowałem sobie schemat w razie czego gdzie poszczeólne przewody były podpiete co by sie nie pomylic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #9 Napisano 30 Lipca 2012 faktycznie mozna te dwa zaworki podmienić czemu nie warto sprobowac Zaraz ruszam w poszukiwaniu tych zaworków i sprawdzę czy lepiej samochodzik śmga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #10 Napisano 30 Lipca 2012 (edytowane) faktycznie mozna te dwa zaworki podmienić czemu nie warto sprobowac Zaraz ruszam w poszukiwaniu tych zaworków i sprawdzę czy lepiej samochodzik śmga wygląda tak - link do aukcji niestety z lenistwa ;p http://allegro.pl/oryg-zawor-cisnienia-egr-n75-1j0906627a-audi-vw-i2507505369.html 2 jest taki sam ale chyba z czarnym "grzybkiem" z n75 troszke trzeba sie nagimnastykowac ale mozna go wyciagnac bez wyciagania czegokolwiek Edytowane 30 Lipca 2012 przez irift Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #11 Napisano 30 Lipca 2012 (edytowane) właśnie podobne zdjęcie wydrukowałem by wiedzieć czego szukać wielkie dzięki za pomoc http://forum.vw-passat.pl/threads/38058-Zaworek-N75-wymiana a tu znalazłem rysuneczke gdzie znajdują się zte zawory Edytowane 30 Lipca 2012 przez Nenio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #12 Napisano 30 Lipca 2012 właśnie podobne zdjęcie wydrukowałem by wiedzieć czego szukać wielkie dzięki za pomoc spoko oby pomogło, bo koszt nie wielki jak coś =] a jak nie to szukamy dalej P.S przy okazji sprawdz przewody podcisnieniowe czy nie przetarte i wszedzie podłączone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #13 Napisano 30 Lipca 2012 a więc tak zlokalizowałem te dwa zaworki ale nie wiem czy wyrobię się przed zmrokiem . Chyba sięjutro za to zabiorę . A jeszcze jedno pytanie czy n 75 trzyma się na jednej śrubie a n18 na 2 ? czy są jeszcze jakieś ukryte śrubki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #14 Napisano 30 Lipca 2012 nie pamietam ale wiecej niz 2 na zawor nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #15 Napisano 30 Lipca 2012 tak tak wiecej niz dwie nie ma zerknalem na rysunki i sa dwa elementy na zamocowanie. A jeszcze jedno pytanie czy przypadkiem zawor n75 nie jest odpowiedzialny za przyśpieszanie na wysokich obrotach. Bo jak tak to nie dotyczy mnie bo ja mam problem z mulem do okolo 2500 obrotow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #16 Napisano 30 Lipca 2012 przeciez ci mowilem ze mialem taki sam problem i nie ma "nie dotyczy" u mnie bylo tak ze ciagnol dopiero tak od 2800 i winny byl n75. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #17 Napisano 30 Lipca 2012 oki oki fakt umknelo to mojej uwadze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #18 Napisano 30 Lipca 2012 no to działaj kolego jeszcze jasno ja bym nie wytrzymał do jutra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DARA. Zgłoś #19 Napisano 30 Lipca 2012 a moze po regeneraci turbiny zle wyregulowana zostala gruszka od sterowania turba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeVy 83 Zgłoś #20 Napisano 31 Lipca 2012 Ja nie wierze w regeneracje i jak Mi padło turbo wymieniłem na nowa Garreta. Kumpel wymienił na regenerowana i niestety też padła. Wniosek i porownanie jakie mam z nim ?? Jego regenerowane turbiny przedrozyly Moja jedna turbinke oraz to,że jadąc na urlop jade spokojniej niz on Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach