kornel91 Zgłoś #41 Napisano 14 Lutego 2015 Niby podciśnienie ok mierzyli na gruszce i na przewodach. Gdzieś uciekało przy zaworze doładowania to wymienili dwa krótki kawałki przewodu. Wszystkich przewodów nie wyjmowali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #42 Napisano 15 Lutego 2015 najlepiej jakbyś pokazał logi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #43 Napisano 15 Lutego 2015 nic nie dało założenie używanego zaworu tego przy grodzi odpowiedzialnego za doładowanie. A czasem od sterowania turbiną nie jest n75 ten przy chłodnicy? Z tego co piszesz to wymieniłeś n18 a on chyba nie ma nic wspólnego z turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kornel91 Zgłoś #44 Napisano 15 Lutego 2015 Stronę wcześniej pokazałem ten zawór. Znajduję się na dole przy przy turbinie i ten wymieniłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #45 Napisano 15 Lutego 2015 Stronę wcześniej pokazałem ten zawór. n75 i n18 sa identyczne... różnią sielokalizacją Znajduję się na dole przy przy turbinie i ten wymieniłem Więc dobry:ok zmylił mnie ten wpis zaworu tego przy grodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cichu098 Zgłoś #46 Napisano 22 Października 2016 Panowie. Samochód niby chodzi idealnie ale wydaje mi się ze brakuje mu mocy w wysokich obrotach. Od początku ciągnie bardzo dobrze. Brak też v-maxa. 170kmh i ani kilometra więcej. Passat b6 2.0tdi 2006. Co może być? być wyskakuje błąd p0101 przepływka została podmieniona i to samo. Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #47 Napisano 22 Października 2016 nie ten dzial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cichu098 Zgłoś #48 Napisano 22 Października 2016 Miło że chociaż ktoś odpisal Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #49 Napisano 24 Października 2016 pewnie N75 walniety to samo mialem w AHU tylko tam troszke inaczej ten czujnik wyglada u mnie akurat turbina dmuchala 1,4bar (mam zrobiony wskaznik doladowania) i silnik przechodzil w stan awaryjny po wymianie na nowy wszystko wrocilo do prawidlowych wskazan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach