MaZooR Zgłoś #1 Napisano 14 Lipca 2012 Wiec moj silniczek AJM przestał reagowac, reanimacja jest nieopłącalna wiec chce zamienic ten silnik na AWX przy czym turbo i kolektor mam. Co bedzie pasowac a co nie? CZy wtryski podejda od AWXa czy trzeba kompa przestroic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #2 Napisano 15 Lipca 2012 Jak znajdziesz zdrowego awx to jest 90% sukcesu. Pompki nie będą pasować chyba że ajm miał juz zmienione pompki ze 130ps. Osprzet pasuje z ajm. Osobiscie szukał bym jak najnowszej konstrukcji i raczej nie z passata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaZooR Zgłoś #3 Napisano 15 Lipca 2012 Pompki nie beda pasowac pod jakim wzgledem? bo ja chce kupic silnik zeby pompowtryski juz były:) i jeszcze jedno to z czego mam szukac tego silnika jak nie z passata:) moze AVF? albo ASZ? bo turbo mam z AWXa i czy bedzie pasowac:) napisz które bedzie najlepsze:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #4 Napisano 15 Lipca 2012 dawaj silnikz AVF + skrzynie DQS 6 biegową ze sprzęgłem 240mm i będzie grało .....a to turbo co masz z AWX pasuje także do AVF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #5 Napisano 15 Lipca 2012 Kolego, w jakie koszta chcesz pójść? Jak do 3 tysięcy, to zapomnij kategorycznie o zmianie silnika. Swap od 4 tysięcy wzwyż. Oczywiście sam silnik, bez skrzyni. Wiem, bo przerabiałem to kilka miesięcy temu. Jeśli zostawisz swoje wtryski, to zostaje też Twój komputer i jeśli masz wtryski faktycznie sprawne, to bym ich nie zmieniał. Jeśli zmienisz kolektor dolotowy, to musisz też zmienić rurę plastikową prowadzącą od Intercoolera aż przez EGR do kolektora dolotowego. Sam EGR też musisz zmienić. Zastanów się dobrze, czy chcesz pójść w takie koszta, bo 5 tysięcy może pęknąć, a już na pewno dużo taniej wyniesie Cię remont swojego AJM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #6 Napisano 16 Lipca 2012 Jak dobrze rozkminisz to się spokojnie w 3 zmieścisz . Ja proponowal bym BLT, ASZ. od 2004 w góre. Passaty żadko kiedy mają mniej niż 550-250kkm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaZooR Zgłoś #7 Napisano 16 Lipca 2012 Mam juz na oku i jade jutro pod Krakow po AWX'a z Anglika co maja go na czesci i z mil na km wychodzi ze ma 180tys km przejechany, byłem ogladac przedtem chodzi ładnie i daja gwarancje wiec jutro jade po niego zobaczymy co bedzie dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #8 Napisano 16 Lipca 2012 To niechci dozucą troche gratów do niego... kolektr, egr i najlepiej jeszcze sterownik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaZooR Zgłoś #9 Napisano 16 Lipca 2012 kolektor z AWX'a juz mam , turbo mam, EGR nie mam bo mam flansze wiec jest ok:) Podobno moj sterownik tez bedzie, a jak mapa nie spasuje to mam goscia co dłuzny jest mi zrobienie mapy za free:) Mam to ale bede od niego ciagnał co sie da:) Silnik z pompowtryskami AWX za 2500pln + turbo 1000 regenerowane itp. mam nadzieje ze wszystko teraz pojdzie z górki wiec prawie 4k wyjdzie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaZooR Zgłoś #10 Napisano 20 Lipca 2012 A wiec AWX włożony wrazenia ałkiem inne i miłe zaskoczenie Było troche pracy ale było warto i polecam innym Swapa na mocniejszy niz remont starego silnika jak jest bardziej uszkodzony. Dziekuje wszystkim za pomoc w przeszczepie Teraz Paska napedza serducho zwane AWX ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #11 Napisano 22 Lipca 2012 No i ile Cię to wyniosło? Chyba nie chcesz powiedzieć, że rozrząd i swap nic Cię nie kosztowały? A reszta gratów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaZooR Zgłoś #12 Napisano 6 Sierpnia 2012 Wszytko wyniosło mnie 4k :)turbo 1k silnik 2,5k reszta to inne graty jak olej filtry itp. Silnik wymieniałem sam wiec chociarz tyle:) ale smiga jak miło i narazie sobie go dostrajam:) chce uzyskac ok 160KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus504 Zgłoś #13 Napisano 13 Lutego 2014 Wszytko wyniosło mnie 4k :)turbo 1k silnik 2,5k reszta to inne graty jak olej filtry itp. Silnik wymieniałem sam wiec chociarz tyle:) ale smiga jak miło i narazie sobie go dostrajam:) chce uzyskac ok 160KM Witam, wiem że temat trochę stary ale możesz mi powiedzieć jak wyglądała praca silnika w parze pompowtryski, turbo awx - komputer ajm. Chodził normalnie czy trzeba było od razu na korektę softu śmigać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #14 Napisano 14 Lutego 2014 Zalezy jakie pompki w tym AWX... Ale generalnie trzeba robić korektę... Opisane masz wszystko na forum i to w tym dziale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek230290 Zgłoś #15 Napisano 14 Lutego 2014 Witam, wiem że temat trochę stary ale możesz mi powiedzieć jak wyglądała praca silnika w parze pompowtryski, turbo awx - komputer ajm. Chodził normalnie czy trzeba było od razu na korektę softu śmigać? Nic nie trzeba robic odrazu http://forum.vw-passat.pl/threads/117930-Wymiana-silnika-ATJ/page2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus504 Zgłoś #16 Napisano 14 Lutego 2014 Witam, w poniedziałek lub wtorek się zabieram zobaczymy jaki będzie finał tym bardziej że ajm był na "sterydach" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxio-1991 Zgłoś #17 Napisano 16 Lutego 2014 Ostatnio wymieniałem w audi A4B6 sam słupek z AWX na AVF i to 2 razy,silniki brane z litwy (20km ode mnie) wstawieniu pierwszego okazało się że jest pęknięta głowica, ale koleś mówił że jak coś nie tak to odmieni, więc odwiozłem go i koleś mi dał drugi tyle że poprzeczny od golfa chyba, ale to tylko michę przerzuciłem i wszystko cyka, nic nie trzeba zmieniać, przerabiać itp... wymiana to około dnia roboty, mi zeszło prawie 3 dni, bo musiałem ten trefny wyciągać , rozbierać spowrotem, odwozić i montować drugi ... jeżeli ktoś chce wymienić silnik wv/audi to mogę to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #18 Napisano 16 Lutego 2014 tylko michę przerzuciłem chyba razem ze smokiem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #19 Napisano 16 Lutego 2014 Czy w bloku silnika poprzecznego były otwory do przykręcenia łap z podłużnego? Na forum golfa czytałem, że niby bloki powinny być takie same ale czasami brakuje otworów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxio-1991 Zgłoś #20 Napisano 16 Lutego 2014 Przecież piszę, że tylko miska, żadnego smoka itp. nie trzeba przerabiać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach