nethome Zgłoś #1 Napisano 1 Kwietnia 2012 Witam Kolegów, Stała się rzecz straszna :-( padł mi silnik model ATJ (skrzynia 6 biegowa) niestety naprawa jest nie opłacalna czy moglibyście doradzić jakiego silnika mam szukać do swojego pasacika oprócz modelu ATJ czy jakiś z modeli 130 konnych będzie pasował ? Jakby ktoś miał do sprzedania w okolicach Trójmiasta to proszę na PW. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #2 Napisano 1 Kwietnia 2012 Co to znaczy pasował? Możesz szukać AJM też 115. A ja bym szukał AVF ale trzeba będzie też sterownik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FiFi_ino Zgłoś #3 Napisano 1 Kwietnia 2012 Ze sterownikiem to zalezy co zrobisz Jesli wymienisz blok silnika tylko, a pompki zostawisz te same to nic nei bedziesz musial robic ze sterownikiem. Ja bym szukal AVF na Twoim miejscu. Jesli wymienisz z pompkami to albo do tunera zeby zrobil odpowiedni program do avf i pod odpowiednie pompkii albo sterownik od AVF - sterowniki są te same roznią sie tylko programem ("wsadem"). wszystko zalezy co się stało z Twoim silnikiem i co konkretnie chcesz wymieniać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #4 Napisano 1 Kwietnia 2012 Pompki z ATJ do słupka awx/avf raczej nie podejdą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FiFi_ino Zgłoś #5 Napisano 1 Kwietnia 2012 Hmm dziwne, bo kumpel mial AJM, a ma teraz slupek od AVF pompki od AJM i wszystko ladnie hula Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #6 Napisano 1 Kwietnia 2012 Jeśli sam słupek bez pompek, to obojętnie co wsadzisz. AWX, AVB, AVF, AJM, ATJ. Sam włożyłem ATD z golfa w miejsce AWX i gdyby nie pompki, bo ATD to 101-ka to wszystko by było OK, a tak mapę trzeba było robić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nethome Zgłoś #7 Napisano 3 Kwietnia 2012 Super dzięki Koledzy za info bede szukał bloku silnika AVF bo z ATJ w moim regione jest problem resztę osprzętu chcę zostawić .Mam tylko jeszcze pytanko orientowałem się też u mechanika który zajmuje sie wymianą silników i powiedział że kolektor wylotowy lub dolotowy od ATJ (zapomniałem) nie będzie pasował do AVF ktoś może to potwierdzić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #8 Napisano 3 Kwietnia 2012 Kolektory w tych silnikach się różnią, ale głowice są takie same, więc wszystko pasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #9 Napisano 5 Września 2013 będzie pasowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo286 Zgłoś #10 Napisano 6 Września 2013 Ja kupiłem rok temu słupek BLT z Ibizy 2007 i wsadziłem w miejsce AJM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciuch1075 Zgłoś #11 Napisano 8 Września 2013 Ja kupiłem rok temu słupek BLT z Ibizy 2007 i wsadziłem w miejsce AJM Pompki przełożyłeś od ajm-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo286 Zgłoś #12 Napisano 9 Września 2013 Pompki przełożyłeś od ajm-a Wszystko założyłem od AJM oprócz obudowy filtra oleju bo ta w silniku BLT jest nieco inaczej zamontowana (pod innym kątem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
madein77 Zgłoś #13 Napisano 19 Grudnia 2013 Witam.Koledzy potrzebuje informacji odnośnie silnika 2.0 TDI BMM i czym się różni od BMP.Chodzi o to czy moge go bez problemu wsadzić do passata b6 2005 i wszystko będzie pasować,czy będe musiał jeszcze co zmieniać i kompinować ze sterownikiem.. Chyba że ktoś ma wiedzę jaki można włożyć bez przeróbki zamiast BMP.dziękuje i pozdrawiam.Madein77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciuch1075 Zgłoś #14 Napisano 11 Stycznia 2014 Witam Mogę kupić silnik 130 km Passat b5 fl goły słupek lub z pd i turbo w miejsce ATJ Jeżeli kupię sam słupek to wiadomo przekładam wszystko od atj , a jeżeli kupię z pd i turbina na co jeszcze muszę się przygotować tj co jeszcze dodatkowo będę musiał zrobić lub wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #15 Napisano 11 Stycznia 2014 ile ten motór ma kosztowac? dziwie sie ze nie decydujesz sie wymienic pierscieni w swoim starym silniku bo jezeli tubine naprawiles to jedynie przez pierscienie lub uszczelniacze na zaworach moze zrec olej to wszystko idzie za 1 zamachem zrobic bez problemu a jak znam zycie kupisz niewiadomo co ,dokupic bedzie trzeba jakies *******ki i wyjdzie drozej a okaze sie ze bedzie bral oliwe a tak bys zrobil swoj silnik i wiesz czym jedziesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciuch1075 Zgłoś #16 Napisano 11 Stycznia 2014 A remontowałeś taki motor ? Bo może okazać się, że wymiana pierścieni i uszczelniaczy nic nie pomoże bo blok będzie też zajechał Myślisz, że koszty będą mniejsze jak uszczelnie i nadal będzie brał olej Kolega tak miał co ty na to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciuch1075 Zgłoś #17 Napisano 11 Stycznia 2014 (edytowane) Ładnie pali i nie klekocze A mój dopóki się nie rozgrzeje to ciężko rusza z miejsca i klekocze Kiedyś tak nie było Poza tym bierze olej od zmiany do zmiany ok 5 l Pali na trasie skrzynia 6 biegów nie przekraczając 120 km/h 8 l ON Edytowane 11 Stycznia 2014 przez maciuch1075 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #18 Napisano 11 Stycznia 2014 to przez te pierscienie to wszystko poprostu nie trzyma kompresji a PD zawsze wiecej pala od VP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciuch1075 Zgłoś #19 Napisano 13 Stycznia 2014 (edytowane) Moje pytanie brzmi jak założę silnik powiedzmy awx lub avf z wtryskami i turbiną od niego to wystarczy jechać do tunera czy jeszcze muszę dokupić jakiś osprzęt Oczywiście w miejsce ATJ Edytowane 13 Stycznia 2014 przez maciuch1075 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo286 Zgłoś #20 Napisano 13 Stycznia 2014 Trzeba tuleje redukcyjna na wylot z turbo do IC, takie coś: http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-inne-tdi-i3863617038.html i jechać do tunera żeby dopasował program pod nowe pompki (i zrobił moda co by się turbo i pompki nie marnowały) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach