Jump to content

nethome

  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About nethome

  • Birthday 03/05/1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Seba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok pewnie tak zrobię chociaż przy wymianie rozrządu jest w zestawie i zalecają jej wymianę bo nie wiadomo ile ona już tam siedzi ciężka decyzja ruszać czy nie ruszać Zawsze można skorzystać z zestawu naprawczego Helicoil 😀
  2. 🙂 ale mi chodzi o szpilkę która wykręca się z głowicy i wkręca nową a nie o nakrętkę którą przykręca się rolkę napinającą Jedyną informację znalazłem tutaj pod tym linkiem Link że z siłą 15nm ale chciałbym to potwierdzić ? - Śruby koła wałka rozrządu (20 Nm + 45°). - Nakrętka rolki napinającej (20 Nm + 45°). - Środkowa osłona paska zębatego (10 Nm). - Osłona paska zębatego dół (10 Nm). - Szpilka rolki napinającej (15 Nm). - Śruby koła pasowego (10 Nm + 90°).
  3. Witam Jeżeli zwór jest szczelny czyli tzw grzybek w egr jest domknięty to po dołączeniu przewodu podciśnienia już się nie podniesie czyli jest wyłączony/zamknięty.
  4. Hej 🙂 Przymierzam się do wymiany rozrządu i nie mogę znaleźć informacji na temat momentu dokręcenia szpilki rolki napinacza w 1.9 PD silnik ATJ nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji tylko o pękających szpilkach lub z uszkodzonym gwintem może ktoś by poratował mnie 🙂 z góry dziękuję Pzdr
  5. Dzień dobry, Przy okazji wymiany turbo zajrzałem do rozrządu i mam pytanie czy ta przerwa nie jest za duża powinna być 4mm +-1mm a u mnie jest z 8mm ? Poniżej fotka z wiertłem 5mm. W VCDS zauważyłem że strasznie skacze mi synchronizacja to może być powód Synchro. angle - -3..+3°Ck. *KW -1.7 -1.1 -1.1 -1.7 -1.1 -1.7 -1.1 -1.7 -1.1 -0.6 -0.6 -2.2 -1.1 -0.6 -1.7 -2.2 -1.7 -2.2 -0.6 -2.2 -0.6 -2.8 -0.6 -2.2 -0.6 Ps. Na jedno pytanie już znam odpowiedz 🙂 To już jestem mądrzejszy przerwa między napinaczem a rolką powiększa się w miarę rozciągania się paska ....ciekawe jaka jest graniczna wielkość gdzieś znalazłem że ktoś miał 1,5cm i to już była końcówka rozrządu. Co do synchra to nie znalazłem informacji na temat takiego rozrzutu od -0.6 do -2.8
  6. Witam, Mam podobny problem otóż co chwilę podczas jazdy resetują mi się ustawienie komputera w pozycjach 1,2 a w pewnym momencie zawiesza się nawet wyświetlacz tzn nie można przełączyć nic manetką i po chwili można ale wszystkie ustawienia są na zero. Wymienione zostało: - jakiś czas temu wyświetlacz - komplet manetek czyli lewa i prawa manetka Pytanie czy to wina licznika ... mam zamiar podmienić na inny o takim samym numerze ale czy to na pewno licznik odpowiada za wyświetlanie wartości na FISie czy moduł komfortu ? Coś nie łączy czy zwiera ? Dzwoniłem do rożnych serwisów i nie spotkali się z takim objawem Moduł komfortu nie był zalany i wygląda OK na VCDS brak błędów.
  7. Właśnie weryfikowałem to w ETCE i tam na rysunkach są 3 poduszki dwie płaskie i jedna ta której brak ale widzę że chyba były stosowane zamiennie. Chciałem tylko to potwierdzić czy czegoś nie brakuje w skrzyni
  8. Witam Potrzebuje waszej pomocy posiadam skrzynię 6 biegową ELN silnik 85kw ATJ i zauważyłem że nie posiadam tej poduszki 8D0399151Hi jak to możliwe ? Poduszka W skrzynia mam tylko te dwie poduszki po prawej i lewej stronie Poduszka_lewa_prawa
  9. Super dzięki Koledzy za info bede szukał bloku silnika AVF bo z ATJ w moim regione jest problem resztę osprzętu chcę zostawić .Mam tylko jeszcze pytanko orientowałem się też u mechanika który zajmuje sie wymianą silników i powiedział że kolektor wylotowy lub dolotowy od ATJ (zapomniałem) nie będzie pasował do AVF ktoś może to potwierdzić ?
  10. Witam Kolegów, Stała się rzecz straszna :-( padł mi silnik model ATJ (skrzynia 6 biegowa) niestety naprawa jest nie opłacalna czy moglibyście doradzić jakiego silnika mam szukać do swojego pasacika oprócz modelu ATJ czy jakiś z modeli 130 konnych będzie pasował ? Jakby ktoś miał do sprzedania w okolicach Trójmiasta to proszę na PW. Pozdrawiam
  11. poduszka została wymieniona wiec sprawdzę jeszcze połączenia :-) mam nadzieje ze to nic w skrzyni ... bede zdawal relacje dzieki za pomoc
  12. Witam Po drobnej kolizji gdzie uderzenie nastąpiło w koło (zerwało poduszke skrzyni) od kierowcy mam taki objaw że nie mogę włączyć biegu wstecznego wciskam drążek na wsteczny i załącza mi sie jednynka pozostałe biegi działają dobrze jaka może być tego przyczyna, czy czeka mnie naprawa skrzyni czy to może być coś innego: linki, kwestia ustawienia itp ? Pozdrawiam
  13. Witam Pytanie gdyby ten sterownik był uszkodzony to komputer by coś zgłaszał ? Bo rozumiem wszystkie funkcje tempomatu z manetki przekazują swoje ustawienia do komputera a on przekazuje parametry do tego sterownika tak ?
  14. Witam Ja mam podobny problem latem nie ma problemu odpala od pierwszego kopa ale jak tylko zrobi sie chlodniej to idzie mu to coraz gorzej a zima to juz wogole czasami krece go z 10 razy , jeszcze tego nie zwalczyłem mam kilka podejrzeń np. jak odpalam samochód z rana to lampka od świec zapala się dosłownie na 1-2s moze coś z czujnikiem temp silnika jest nie tak, chociaż rok temu oddałem go do ASO i powiedzieli mi ze to jakaś pompa paliwa (podobno są dwie) nie daje ciśnienia , koszt około 1200zł więc zrezygnowałem :-) aa i jeszcze mierzyli ciśnienie w cylindrach jest OK narazie walcze sam :-). W ten weekend podłączę VAG-a i posprawdzam czujniki wszelkich wskazan temperatur i dam znać :-) Może jakaś podpowiedź gdzie czego szukać w tym Vag-u ?
  15. witam Czy ktoś może potwierdzić te dane jw ? Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy