Jump to content

nethome

  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About nethome

  • Birthday 03/05/1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Seba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam, Mam podobny problem otóż co chwilę podczas jazdy resetują mi się ustawienie komputera w pozycjach 1,2 a w pewnym momencie zawiesza się nawet wyświetlacz tzn nie można przełączyć nic manetką i po chwili można ale wszystkie ustawienia są na zero. Wymienione zostało: - jakiś czas temu wyświetlacz - komplet manetek czyli lewa i prawa manetka Pytanie czy to wina licznika ... mam zamiar podmienić na inny o takim samym numerze ale czy to na pewno licznik odpowiada za wyświetlanie wartości na FISie czy moduł komfortu ? Coś nie łączy czy zwiera ? Dzwoniłem do rożnych serwisów i nie spotkali się z takim objawem Moduł komfortu nie był zalany i wygląda OK na VCDS brak błędów.
  2. Właśnie weryfikowałem to w ETCE i tam na rysunkach są 3 poduszki dwie płaskie i jedna ta której brak ale widzę że chyba były stosowane zamiennie. Chciałem tylko to potwierdzić czy czegoś nie brakuje w skrzyni
  3. Witam Potrzebuje waszej pomocy posiadam skrzynię 6 biegową ELN silnik 85kw ATJ i zauważyłem że nie posiadam tej poduszki 8D0399151Hi jak to możliwe ? Poduszka W skrzynia mam tylko te dwie poduszki po prawej i lewej stronie Poduszka_lewa_prawa
  4. Super dzięki Koledzy za info bede szukał bloku silnika AVF bo z ATJ w moim regione jest problem resztę osprzętu chcę zostawić .Mam tylko jeszcze pytanko orientowałem się też u mechanika który zajmuje sie wymianą silników i powiedział że kolektor wylotowy lub dolotowy od ATJ (zapomniałem) nie będzie pasował do AVF ktoś może to potwierdzić ?
  5. Witam Kolegów, Stała się rzecz straszna :-( padł mi silnik model ATJ (skrzynia 6 biegowa) niestety naprawa jest nie opłacalna czy moglibyście doradzić jakiego silnika mam szukać do swojego pasacika oprócz modelu ATJ czy jakiś z modeli 130 konnych będzie pasował ? Jakby ktoś miał do sprzedania w okolicach Trójmiasta to proszę na PW. Pozdrawiam
  6. poduszka została wymieniona wiec sprawdzę jeszcze połączenia :-) mam nadzieje ze to nic w skrzyni ... bede zdawal relacje dzieki za pomoc
  7. Witam Po drobnej kolizji gdzie uderzenie nastąpiło w koło (zerwało poduszke skrzyni) od kierowcy mam taki objaw że nie mogę włączyć biegu wstecznego wciskam drążek na wsteczny i załącza mi sie jednynka pozostałe biegi działają dobrze jaka może być tego przyczyna, czy czeka mnie naprawa skrzyni czy to może być coś innego: linki, kwestia ustawienia itp ? Pozdrawiam
  8. Witam Pytanie gdyby ten sterownik był uszkodzony to komputer by coś zgłaszał ? Bo rozumiem wszystkie funkcje tempomatu z manetki przekazują swoje ustawienia do komputera a on przekazuje parametry do tego sterownika tak ?
  9. Witam Ja mam podobny problem latem nie ma problemu odpala od pierwszego kopa ale jak tylko zrobi sie chlodniej to idzie mu to coraz gorzej a zima to juz wogole czasami krece go z 10 razy , jeszcze tego nie zwalczyłem mam kilka podejrzeń np. jak odpalam samochód z rana to lampka od świec zapala się dosłownie na 1-2s moze coś z czujnikiem temp silnika jest nie tak, chociaż rok temu oddałem go do ASO i powiedzieli mi ze to jakaś pompa paliwa (podobno są dwie) nie daje ciśnienia , koszt około 1200zł więc zrezygnowałem :-) aa i jeszcze mierzyli ciśnienie w cylindrach jest OK narazie walcze sam :-). W ten weekend podłączę VAG-a i posprawdzam czujniki wszelkich wskazan temperatur i dam znać :-) Może jakaś podpowiedź gdzie czego szukać w tym Vag-u ?
  10. witam Czy ktoś może potwierdzić te dane jw ? Pozdrawiam
  11. Sprawdzone SET działa i inne przełączniki też , w tym bloku mam takie dziwne wskazania jak 7 i 144 czy one są prawidłowe ? (załączone foto)
  12. Witam A gdzie znajduje sie ten sterownik może z nim coś jest nie tak i jak sprawdzić czy przycisk SET działa bo może tu leży przyczyna ? Pozdrawiam
  13. Witam Aktywacje zrobiłem , wczoraj usunąłem błąd 1044 ale to nie ma zapewnie nic wspólnego z tempomatem tylko ze złym zakodowaniem 00004 na 00006. Normalnie skończyły mi sie koncepcje :-) A może z innej beczki co jest odpowiedzialne w silniku za utrzymanie stałej prędkości , jakie czujniki ?? Pozdrawiam
  14. Pedały wydaje mi sie reagują prawidłowo tak pokazuje VAG w stanie wyłączonym wszędzie są "0" po włączeniu tempomatu pokazuje sie jedynka a tam gdzie są trzy zera odpowiednio pokazują sie "1" w zależności jaki pedał wcisnę , przy gazie w jednym z okienek wzrasta wartość odpowiednio do wciśniętego pedału gazu. Tak logicznie wnioskując wygląda ze reakcje są prawidłowe. Pytanie jak to dalej jest sterowane ?
  15. Witam :-) Wykonywałem aktywację tym kodem, może spróbować go dezaktywować i zobaczyć czy się dezaktywuje i potem ponownie go zaktywować tak żeby sprawdzić czy jest jakakolwiek reakcja tylko nie wiem jaki jest kod dezaktywacji ?. Mam jeszcze na szynie CAN błąd 1044 ale to chyba nie ma nic z tym wspólnego z tego co wyczytałem to roczniki 1999-2000 maja z tym problem.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy