sivasec Zgłoś #41 Napisano 23 Listopada 2007 Przedni czujnik jest przeciez bez kabla tzn jest od odpinany. Przewodu nie zmienialem, zostal tylko podpiety nowy czujnik i ABS dziala bez zarzutu. Jestem juz po wymianie wszystkich czujnikow. Poprzednich juz nie posiadam wiec nie sprawdze ich miernikiem. Pozostal tylko ten jeden z ostatniej wymiany. Teraz ABS dziala bez zarzutu. Z ciekawosci podpielem czujnik, ktory wczoraj mierzylem i kontrolka zapalila sie ponownie. Po powrocie na nowy czujnik zgasla. Potwierdzam w ten sposob ze mierzenie rezystancji miernikiem nie musi byc calkowita diagnoza. Nie wiem czemu ale VAG robi ta diagnoze pewniej. Kabel jest OK. Blad takze wykasowalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz314 Zgłoś #42 Napisano 23 Listopada 2007 Mój abs też działa ten czujnik z allegro zakupiony jest oki tylko jak sprawdzalismy czujniki to z przodu elektryk nie wpiął mi kostek do wtyczek bo na ślepo wkładał i jak opony zmieniałem na zimowe to zauwarzyłem wiszące sobie kostki wiec je wyszuszyłem i włożyłem i teraz jest już oki bo abs działa zaoszczędziłem 180zł bo orginalny kosztuje 220zł a na allegro z inna wtyczka 40zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivasec Zgłoś #43 Napisano 23 Listopada 2007 Mi za oryginalny tylny czujnik ATE z okragla wtyczka zawolali w sklepie (nie w ASO) 290 zl Podziekowalem i kupilem na Allegro za 45 z plaska wtyczka po czym je podmienilem i gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #44 Napisano 23 Grudnia 2007 po zmierzeniu oporu na wtyczce do sterownika abs-u wyszło takie coś na stykach 30-48/1002 omów 29-47/1012 28-46/1010 27-45/983 czyli tu jest problem ale powiedzcie mi który to jest czujnik ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #45 Napisano 26 Grudnia 2007 27-45 right hand/983 omów czyli tu jest problem ale powiedzcie mi który to jest czujnik ?? czy jest to tylny prawy, po przekątnej od kierowcy?? ps. nie każdy musi znać angielski !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #46 Napisano 26 Grudnia 2007 right hand "prawa ręka" Czym Ty to sprawdzałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #47 Napisano 26 Grudnia 2007 na 4 stronie są twoje skany tyle tylko mogłem z nich wyczytać więc powiedz mi łaskawie styk 27-45 któremu czujnikowi odpowiada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiomis Zgłoś #48 Napisano 26 Grudnia 2007 jest to prawy tył jednak z moich danych wynika ze oporność ma być w przedziale 800 do 1200 om Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #49 Napisano 26 Grudnia 2007 na 4 stronie są twoje skany 27-45 Tył prawy W pierwszym skanie "front" to przód "left" - lewa, "right" - prawa, "rear" - tył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #50 Napisano 26 Grudnia 2007 27-45 Tył prawy W pierwszym skanie "front" to przód "left" - lewa, "right" - prawa, "rear" - tył i wesołych świąt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #51 Napisano 26 Grudnia 2007 jeszcze dla pewności się zapytam taki czujnik będzie dobry ?, oczywiście jak przylutuje stara wtyczkę bo mam okrągłą czujnik abs-u tył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #52 Napisano 29 Grudnia 2007 dobra przyznać mi sie który z kolegów wymieniał tylny prawy czujnik abs-u i udzielić mi podpowiedzi a więc czujnik zakupiłem 35zl ,dziś zabrałem sie za wymianę i niestety musiałem skapitulować nie mogłem odkręcić ani nawet dobrze założyć klucza ampulowego na śrubę ażeby odkręcić czujnik albo przeszkadzał amortyzator albo duł zbiornika paliwa, nawet nie było dośc miejsca ażeby nabić klucz w śrubę, a jak wiadomo obrobić wewnętrzny sześciokąt w śrubie to nie problem problemem potem staje sie odkręcenie probowałem z rożnymi długościami kluczy jak i również z rożnymi końcówkami i nić musiałem sie poddać , a i do wybicia pewnie trzeba ściągać tarcze hamulcową z łożyska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #53 Napisano 29 Grudnia 2007 Pisałem o tym tutaj http://www.forum.vw-passat.pl/topics14/-hamulce-dziwny-abs-vt26271.htm Problem z odkręceniem śruby wymaga porządnego odrdzewiacza (coli) kluczy klasy crv twardość s2, może być grzechotka 1/2 z nasadką na 10 i imbus do tego. Niestety do takiej roboty potrzebny dobry klucz lopden, honiton itp. Chińszczyzną nie dasz rady. A i dobrym sprzętem nie masz pewności że śruba się nie ukręci. Ale wtedy wiertara i gwintownik. Może masz kogoś z dobrymi kluczami a jak nie to wal do warsztatu bo szkoda zdrowia. Jeżeli ręce ci się nie trzęsą przy lutowaniu to poczytaj jeszcze link powyżej, powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #54 Napisano 29 Grudnia 2007 hotair dzięki , pewnie pojadę niestety do warsztatu, ale podejrzewam że lepszy jest dostęp do opisywanego lewego czujnika niźli do prawego, fakt dobre narzędzia to podstawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djdziadek Zgłoś #55 Napisano 12 Kwietnia 2008 Mi za oryginalny tylny czujnik ATE z okragla wtyczka zawolali w sklepie (nie w ASO) 290 zl Podziekowalem i kupilem na Allegro za 45 z plaska wtyczka po czym je podmienilem i gra. witam mam ten sam czujnik OKRĄGŁY, czujnik prędkości koła LEWY TYŁ,prosze o porade -kosztuje 22opln,jak podmieniłeś ten z płaska wtyczka? pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #56 Napisano 13 Kwietnia 2008 Obciąć wtyczkę ze starego (uszkodzonego), obciąć wtyczkę z nowego i w to miejsce wlutować nową... Żadnej filozofii... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #57 Napisano 20 Kwietnia 2009 Niestety, muszę odgrzać kotlecika Kuczlaw podawał schematy czy tabele, ale teraz nie są one już widoczne. Potrzebuje rozpisanie oznaczeń na kostce przy module ABSu pod kanapą. U mnie nie ma oznaczeń o numerach 5, 23, 7, 25 itd. Są tylko ponumerowane 4 kable (1,2,3,4). Na 2, 3 i 4 opór wynosi 1050-1100, na 1 brak reakcji. Czyli chyba padnięty czujnik, ew. kabel. VAG pokazał błąd czujnika lewy przód, a ktoś pisał że nr 1 odpowiada za prawy przód. Chcę się upewnić. Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach