Skocz do zawartości

misiomis

  • Liczba zawartości

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O misiomis

  • Urodziny 31.07.1970

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kolin

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. jak masz kontrolkę w drzwiach to masz alarm fabryczny który odłącza zasilanie na tablicę wtedy żadne kontrolki nie świecą , lecz powinny mrugać kierunkowskazy . Alarm ten jest przy wyjściu nawiewu powietrza po lewej stronie kierowcy . Dokładnie nie wiem jakie przewody za to są odpowiedzialne . Moduł ten występuje z centralnym zamkiem ---------- Post added at 19:14 ---------- Previous post was at 18:19 ---------- odezwij się na maila [email protected] prześlę ci schemat modułu
  2. na śrubie prądowej zasilającej silnik rozrusznika będzie oporność do masy wynikająca z połączeń cewek.
  3. to jest przewód od alternatora do komputera silnika dlatego przy teście wyszedł ci błąd alternatora
  4. wina leży po stronie zasilania komputera silnika .jest przekaźnik na którym mogą być zimne luty albo z elektryką sprawdź też wtyczkę do komputera silnika może być luźna
  5. masz zimne luty w module silnika szyby . aby do płytki się dostać trzeba przeciąć obudowę potem należy dobrze uszczelnić bo będą cyrki z szybami i centralnym zamkiem.
  6. sprawdziłem na swoim pasku jak przekaźnik 109 nie załączy zasilania to kontrolka świec żarowych się pali . więc należy albo wymienić albo go rozebrać i poprawić luty na płytce
  7. sprężarka pracuje przy temperaturze powyżej 5 stopni ---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:53 ---------- po odpaleniu silnika po paru sekundach sprężarka się włącza . w panelach climatronik gdy jest przycisk econ to nim można wyłączyć sprężarkę
  8. sprawdź szczotki albo masz walnięty wirnik . plus idzie przez żarówkę i zamyka się w alternatorze przez wirnik do masy . Jak nie świeci się lampka ładowania to obwód nie zamyka się do masy
  9. sprawdź poziom oleju jak zwalniasz i na zakrętach to go brakuje w misce
  10. w B4 są dwa cienkie przewody jeden jest do kontrolki ładowania a drugi do komputera silnika . A czemu myślisz że nie masz ładowania
  11. wymieniałem z przodu i z tyły i z tego co pamiętam to niema żadnej różnicy . Do tyłu kupiłem z inną końcówką to polutowałem przewody i prawie dwa lata śmiga
  12. Świecenie kontrolki świec żarowych informuje o tym że komputer nie pozwala odpalić silnika . podłącz pod vag i sprawdź błędy na kompie albo zrób diagnostykę . w tym celu znajdz gniazdo diagnostyczne . wygląda podobnie do gniazda euro i partząc od góry z lewej strony masz pin 7 to jest przewód danych a 4 i 5 to masa i postępuj z instrukcja nizej zapisaną - włącz zapłon - Przewód danych na 5 sekund zewrzeć do masy. - Kody migowe odczytywać za pomocą testera LED lub kontrolki usterek w zestawie wskaźników. Kasowanie usterek - Zapłon wyłączyć. - Przewód danych podłączyć do masy. - Zapłon włączyć. - Przewód danych odłączyć. Odczyt - Kod startowy: pojedyńcze mignięcie lampki 0,5 sekundy - Cyfra 1: 0,5 sekundy lampka świeci 0,5 sekundy przerwy - Pausa : 2,5 sekundy bez świecenia lampki - Cyfra 2: 0,5 sekundy lampka świeci 0,5 sekundy przerwy - Pausa : 2,5 sekundy bez świecenia lampki - Cyfra 3: 0,5 sekundy lampka świeci 0,5 sekundy przerwy - Pausa :2,5 sekundy bez świecenia lampki - Cyfra 4: 0,5 sekundy lampka świeci 0,5 sekundy przerwy - Pausa : 2,5 sekundy bez świecenia lampki - Dany kod jest powtarzany dopuki przewód danych nie zostanie zwarty do masy na 5 sekund , wtedy zostanie wygenerowany następny kod - Gdy zostanie wygenerowany ostatni kod lampka powtarza cykl 2,5 sekundy świeci 2,5 sekundy przerwy. 1111 - Defekt sterownika 1231 - Czujnik szybkościomierza 1232 - Silnik biegu jałowego 2111 - Obrotomierz 2112 - Czujnik położenia wałka rozrządu 2113 - Czujnik halla 2114 - Czujnik punktu zapłonu 2121 - Włącznik biegu jałowego 2122 - Brak sygnału obrotów 2123 - Włącznik pełnego obciążenia 2124 - Czujnik ustawienia klapy przepustnicy 2132 - Brak połączenia sterownika wtrysku i zapłonu 2141 - Czujnik stukowy 1 - zły sygnał 2142 - Czujnik stukowy 1 - brak sygnału 2143 - Czujnik stukowy 2 - zły sygnał 2144 - Czujnik stukowy 2 - brak sygnału 2212 - Czujnik ustawienia klapy przepustnicy 2214 - Przekroczone obroty maksymalne 2221 - Błędny sygnał podciśnienia 2222 - Czujnik podciśnienia w komputerze 2223 - Czujnik ciśnienia powietrza 2224 - Za wysokie ciśnienie doładowania 2231 - Regulacja biegu jałowego 2232 - Miernik masy powietrza 2233 - Napięcie referencyjne miernika masy powietrza 2234 - Napięcie zasilające 2242 - Potencjometr CO 2312 - Czujnik temperatury płynu 2314 - Przesyłanie danych 2322 - Czujnik temperatury powietrza 2323 - Miernik masy powietrza 2324 - Miernik masy powietrza 2341 - Mieszanka paliwowa poza tolerancją 2342 - Sonda lambda 2343 - Spaliny za ubogie 2344 - Spaliny za bogate 2411 - Recyrkulacja spalin 2412 - Czujnik temperatury powietrza 2413 - Spaliny za ubogie 4332 - 4343 - Zawór zbiornika węgla aktywnego 4411 - Zawór wtryskowy 1 4412 - Zawór wtryskowy 2 4413 - Zawór wtryskowy 3 4414 - Zawór wtryskowy 4 4421 - Zawór wtryskowy 5 4422 - Zawór wtryskowy 6 4431 - Zawór regulacji biegu jałowego 4432 - Silnik regulacji biegu jałowego 4442 - Zawór regulacji ciśnienia doładowania 4443 - Zawór zbiornika węgla aktywnego 4444 - Brak błędów
  13. w vw w zamku drzwi są styki do zamykania i otwierania centralnego . jest to sterowane plusem i w te przewody się podłącz . Oczywiście nie w drzwiach tylko sprawdz kolory przewodów i podłącz się w części samochodowej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności