misiomis
-
Liczba zawartości
64 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O misiomis
- Urodziny 31.07.1970
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
kolin
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1994
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
misiomis obserwuje zawartość → Świeci mi się kontrolka świec żarowych., 1Z tdi gaśnie, brak kontrolek, nie odpala, automat rozrusznika i oraz 7 innych
-
1Z tdi gaśnie, brak kontrolek, nie odpala
misiomis odpowiedział ichas → na temat → Silnik, skrzynia biegów
jak masz kontrolkę w drzwiach to masz alarm fabryczny który odłącza zasilanie na tablicę wtedy żadne kontrolki nie świecą , lecz powinny mrugać kierunkowskazy . Alarm ten jest przy wyjściu nawiewu powietrza po lewej stronie kierowcy . Dokładnie nie wiem jakie przewody za to są odpowiedzialne . Moduł ten występuje z centralnym zamkiem ---------- Post added at 19:14 ---------- Previous post was at 18:19 ---------- odezwij się na maila [email protected] prześlę ci schemat modułu -
na śrubie prądowej zasilającej silnik rozrusznika będzie oporność do masy wynikająca z połączeń cewek.
-
to jest przewód od alternatora do komputera silnika dlatego przy teście wyszedł ci błąd alternatora
-
wina leży po stronie zasilania komputera silnika .jest przekaźnik na którym mogą być zimne luty albo z elektryką sprawdź też wtyczkę do komputera silnika może być luźna
-
elektryczne szyby dziwna przypadłość
misiomis odpowiedział stbsm → na temat → Elektryka, oświetlenie
masz zimne luty w module silnika szyby . aby do płytki się dostać trzeba przeciąć obudowę potem należy dobrze uszczelnić bo będą cyrki z szybami i centralnym zamkiem. -
sprawdziłem na swoim pasku jak przekaźnik 109 nie załączy zasilania to kontrolka świec żarowych się pali . więc należy albo wymienić albo go rozebrać i poprawić luty na płytce
-
działanie climatronic czy sprężarka się sama wyłałcza podczas pracy?
misiomis odpowiedział 1robert → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
sprężarka pracuje przy temperaturze powyżej 5 stopni ---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:53 ---------- po odpaleniu silnika po paru sekundach sprężarka się włącza . w panelach climatronik gdy jest przycisk econ to nim można wyłączyć sprężarkę -
sprawdź szczotki albo masz walnięty wirnik . plus idzie przez żarówkę i zamyka się w alternatorze przez wirnik do masy . Jak nie świeci się lampka ładowania to obwód nie zamyka się do masy
-
sprawdź poziom oleju jak zwalniasz i na zakrętach to go brakuje w misce
-
w B4 są dwa cienkie przewody jeden jest do kontrolki ładowania a drugi do komputera silnika . A czemu myślisz że nie masz ładowania
-
wymieniałem z przodu i z tyły i z tego co pamiętam to niema żadnej różnicy . Do tyłu kupiłem z inną końcówką to polutowałem przewody i prawie dwa lata śmiga
-
napisz na maila [email protected] to prześle ci schemat
-
Świecenie kontrolki świec żarowych informuje o tym że komputer nie pozwala odpalić silnika . podłącz pod vag i sprawdź błędy na kompie albo zrób diagnostykę . w tym celu znajdz gniazdo diagnostyczne . wygląda podobnie do gniazda euro i partząc od góry z lewej strony masz pin 7 to jest przewód danych a 4 i 5 to masa i postępuj z instrukcja nizej zapisaną - włącz zapłon - Przewód danych na 5 sekund zewrzeć do masy. - Kody migowe odczytywać za pomocą testera LED lub kontrolki usterek w zestawie wskaźników. Kasowanie usterek - Zapłon wyłączyć. - Przewód danych podłączyć do masy. - Zapłon włączyć. - Przewód danych odłączyć. Odczyt - Kod startowy: pojedyńcze mignięcie lampki 0,5 sekundy - Cyfra 1: 0,5 sekundy lampka świeci 0,5 sekundy przerwy - Pausa : 2,5 sekundy bez świecenia lampki - Cyfra 2: 0,5 sekundy lampka świeci 0,5 sekundy przerwy - Pausa : 2,5 sekundy bez świecenia lampki - Cyfra 3: 0,5 sekundy lampka świeci 0,5 sekundy przerwy - Pausa :2,5 sekundy bez świecenia lampki - Cyfra 4: 0,5 sekundy lampka świeci 0,5 sekundy przerwy - Pausa : 2,5 sekundy bez świecenia lampki - Dany kod jest powtarzany dopuki przewód danych nie zostanie zwarty do masy na 5 sekund , wtedy zostanie wygenerowany następny kod - Gdy zostanie wygenerowany ostatni kod lampka powtarza cykl 2,5 sekundy świeci 2,5 sekundy przerwy. 1111 - Defekt sterownika 1231 - Czujnik szybkościomierza 1232 - Silnik biegu jałowego 2111 - Obrotomierz 2112 - Czujnik położenia wałka rozrządu 2113 - Czujnik halla 2114 - Czujnik punktu zapłonu 2121 - Włącznik biegu jałowego 2122 - Brak sygnału obrotów 2123 - Włącznik pełnego obciążenia 2124 - Czujnik ustawienia klapy przepustnicy 2132 - Brak połączenia sterownika wtrysku i zapłonu 2141 - Czujnik stukowy 1 - zły sygnał 2142 - Czujnik stukowy 1 - brak sygnału 2143 - Czujnik stukowy 2 - zły sygnał 2144 - Czujnik stukowy 2 - brak sygnału 2212 - Czujnik ustawienia klapy przepustnicy 2214 - Przekroczone obroty maksymalne 2221 - Błędny sygnał podciśnienia 2222 - Czujnik podciśnienia w komputerze 2223 - Czujnik ciśnienia powietrza 2224 - Za wysokie ciśnienie doładowania 2231 - Regulacja biegu jałowego 2232 - Miernik masy powietrza 2233 - Napięcie referencyjne miernika masy powietrza 2234 - Napięcie zasilające 2242 - Potencjometr CO 2312 - Czujnik temperatury płynu 2314 - Przesyłanie danych 2322 - Czujnik temperatury powietrza 2323 - Miernik masy powietrza 2324 - Miernik masy powietrza 2341 - Mieszanka paliwowa poza tolerancją 2342 - Sonda lambda 2343 - Spaliny za ubogie 2344 - Spaliny za bogate 2411 - Recyrkulacja spalin 2412 - Czujnik temperatury powietrza 2413 - Spaliny za ubogie 4332 - 4343 - Zawór zbiornika węgla aktywnego 4411 - Zawór wtryskowy 1 4412 - Zawór wtryskowy 2 4413 - Zawór wtryskowy 3 4414 - Zawór wtryskowy 4 4421 - Zawór wtryskowy 5 4422 - Zawór wtryskowy 6 4431 - Zawór regulacji biegu jałowego 4432 - Silnik regulacji biegu jałowego 4442 - Zawór regulacji ciśnienia doładowania 4443 - Zawór zbiornika węgla aktywnego 4444 - Brak błędów
-
problem z odpaleniem silnika gdy jest ciepły
misiomis odpowiedział margraz → na temat → Silnik, skrzynia biegów
sprawdź czujnik temperatury silnika -
Zamontowanie sterownika na pilot do fabrycznego centralnego
misiomis odpowiedział jacekJI → na temat → Nadwozie i wnętrze
w vw w zamku drzwi są styki do zamykania i otwierania centralnego . jest to sterowane plusem i w te przewody się podłącz . Oczywiście nie w drzwiach tylko sprawdz kolory przewodów i podłącz się w części samochodowej