sivasec
-
Liczba zawartości
51 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O sivasec
- Urodziny 07.02.1979
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1995
-
sivasec obserwuje zawartość → Dudnienie na zakrętach, Rozbieranie licznika Pilne!!! i passat b4 tylne lampy LED
-
I co z tego wyniknelo?? U mnie takie obkawy byly powodem zuzycia opon. Co prawda bylo jeszcze 1 mm do wskaznika zuzycia ale te szumy w zakretach byly tak denerwujace ze wymienilem na nowe i ucichlo. Zeby to sprawdzic zalozylem wlasnie zimowki. Wtedy juz bylem pewny ze to opony gdyz szumy ustaly.
-
astopa. chwyc delikatnie ale zdecydowanie za tarcze i powyciagaj je do gory. da sie je odlaczyc od plyty glownej bez problemu. sa zamontowane na wcisk i wymontujesz je z calym mechanizmem pod tarczami. potem juz bedziesz mial dostep do srubek od plyty glownej i do lutow. jak skonczysz sprawdzac to tylko powciskasz tarcze na swoje miejsce.
-
dzizes te lampiony sa koszmarne auto z nimi wyglada oblesnie
-
GUPETTO, czy jestes w stanie okreslic skad dokladnie dochodzi ten dzwiek tzn miejsce w komorze silnika?? bedzie wtedy wiadomo czy to IC czy gumowe laczniki.
-
Ktos na forum pokazywal fote zaparkowanego paska coupe w wersji 2 drzwiowej.
-
Passat Coupe bedzie dostepny w wersji 2 i 4 drzwiowej A oto ciekawostka :mrgreen: Na zdjeciu przestawiony jest VW Pheaton znany i dostepny juz jakis czas. A oto jego amerykanska kopia. Buick Jak widac amerykanie zaczeli brak przyklad z chinczykow i kopiuja zamiast wymyslic cos swojego.
-
RomanS, otoz to. Tez planowalem zamiane foteli z B4 na te z B5 po przespawaniu calego dolnego stelaza. Jest to wykonalne i juz prawie mialem to robic ale: Fotele, ktore mi sie podobaly byly cholernie drogie albo nie mialy tylu funkcji co teraz te w B4 No i zostaly oryginaly
-
Piekna sprawa. Moze kiedys podjade moim czolgiem do Was
-
ollek3, moze to pompe ABSu tak slychac. Nieprawidlowe dzialanie systemu ABS czasem wywoluja takie anomalie w dzialaniu pompy. Sam to przezylem. Juz myslem ze pompa do wymiany a problemem okazaly sie czujniki.
-
cervandes, mylisz sie. tez tak kiedys myslalem, ze to pomysl BMW jednak ktos to juz wczesniej wymyslil ringi. Wtajemniczeni wiedza jaka to marka
-
Mi za oryginalny tylny czujnik ATE z okragla wtyczka zawolali w sklepie (nie w ASO) 290 zl Podziekowalem i kupilem na Allegro za 45 z plaska wtyczka po czym je podmienilem i gra.
-
Przedni czujnik jest przeciez bez kabla tzn jest od odpinany. Przewodu nie zmienialem, zostal tylko podpiety nowy czujnik i ABS dziala bez zarzutu. Jestem juz po wymianie wszystkich czujnikow. Poprzednich juz nie posiadam wiec nie sprawdze ich miernikiem. Pozostal tylko ten jeden z ostatniej wymiany. Teraz ABS dziala bez zarzutu. Z ciekawosci podpielem czujnik, ktory wczoraj mierzylem i kontrolka zapalila sie ponownie. Po powrocie na nowy czujnik zgasla. Potwierdzam w ten sposob ze mierzenie rezystancji miernikiem nie musi byc calkowita diagnoza. Nie wiem czemu ale VAG robi ta diagnoze pewniej. Kabel jest OK. Blad takze wykasowalem.
-
Okazuje sie ze pomiary miernikiem nie daja calkowitej pewnosci. u mnie po podpieciu vaga wyjazalo blad konkternego czujnika (w tym przypadku prawy przod) i wymienilem go na nowy. Problem oczywiscie minal, kontolka zgasla i abs dziala. Mam wlasnie w rece czujnik, ktory vag wykazal jako uszkodzony. Pomiar rezystencji wykazuje 1125 Ohmow czyli w normie a jednak czujnik jest padniety. Jak wiec widac pomiar rezystencji nie zawsze pomaga rozwiazac problem.
-
hotair, dzieki wielkie, duzo pomogles Nie jest to wesola nowina bo to przybliza mnie do wydania 120 zeta na nowy zawor
-
Jestem po naprawie. Zdemontowalem zaworek, rezystencja w normie. Polaczylem rurke czerwona z niebieska i przegonilem dziada. Nie zauwazylem specjanie poprawy, zreszta nie mialem jak sie rozbujac w miescie bo jakis emeryt w Audi A8 taranowal droge . Sam zaworek przedmuchalem solidnie kompresorem ze wszystkich stron. W srodku zabrudzony byl olejem, ktory dostawal sie czarnym wezykiem od dolotu. Oleju byly sladowe ilosci ale byl. Dmuchajac ustami slychac i czuc jak w srodku pracuje jakas zapadka. Sa momenty gdy zamyka sie szczelnie i nie ma przeplywu. Zdaza sie takze ze mimo iz zapadka stuknie i ciezej wdmuchac powietrze to mimo wszystko czuc nieszczelnosc. Chyba cos jest nie tak?? Czy moze ktos to wytlumaczyc?? Na jakiej zasadzie to dziala i czy takie anomalie sa normalne?? Po ponownym zamontowaniu zaworku jest jak by lepiej (szybciej i zwinniej) ale to sie okaze dokladnie w trasie. Prosze o opinie dotyczace wspomnianych anomalii w zaworku, czy to normalnie i czy takie chwilowe nieszczelnosci moga byc powodem problemow z predkoscia maksymalna czy czkawka podczas duzych predkosci. Dodam jeszcze ze zadnych bledow w kompie nie wykazuje.