Skocz do zawartości

sivasec

  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sivasec

  • Urodziny 07.02.1979

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. I co z tego wyniknelo?? U mnie takie obkawy byly powodem zuzycia opon. Co prawda bylo jeszcze 1 mm do wskaznika zuzycia ale te szumy w zakretach byly tak denerwujace ze wymienilem na nowe i ucichlo. Zeby to sprawdzic zalozylem wlasnie zimowki. Wtedy juz bylem pewny ze to opony gdyz szumy ustaly.
  2. astopa. chwyc delikatnie ale zdecydowanie za tarcze i powyciagaj je do gory. da sie je odlaczyc od plyty glownej bez problemu. sa zamontowane na wcisk i wymontujesz je z calym mechanizmem pod tarczami. potem juz bedziesz mial dostep do srubek od plyty glownej i do lutow. jak skonczysz sprawdzac to tylko powciskasz tarcze na swoje miejsce.
  3. dzizes te lampiony sa koszmarne auto z nimi wyglada oblesnie
  4. GUPETTO, czy jestes w stanie okreslic skad dokladnie dochodzi ten dzwiek tzn miejsce w komorze silnika?? bedzie wtedy wiadomo czy to IC czy gumowe laczniki.
  5. Ktos na forum pokazywal fote zaparkowanego paska coupe w wersji 2 drzwiowej.
  6. Passat Coupe bedzie dostepny w wersji 2 i 4 drzwiowej A oto ciekawostka :mrgreen: Na zdjeciu przestawiony jest VW Pheaton znany i dostepny juz jakis czas. A oto jego amerykanska kopia. Buick Jak widac amerykanie zaczeli brak przyklad z chinczykow i kopiuja zamiast wymyslic cos swojego.
  7. sivasec

    pytanko ofotele

    RomanS, otoz to. Tez planowalem zamiane foteli z B4 na te z B5 po przespawaniu calego dolnego stelaza. Jest to wykonalne i juz prawie mialem to robic ale: Fotele, ktore mi sie podobaly byly cholernie drogie albo nie mialy tylu funkcji co teraz te w B4 No i zostaly oryginaly
  8. sivasec

    Najmocniejszy uliczny 1,9 TDI w PL

    Piekna sprawa. Moze kiedys podjade moim czolgiem do Was
  9. sivasec

    ABS

    ollek3, moze to pompe ABSu tak slychac. Nieprawidlowe dzialanie systemu ABS czasem wywoluja takie anomalie w dzialaniu pompy. Sam to przezylem. Juz myslem ze pompa do wymiany a problemem okazaly sie czujniki.
  10. cervandes, mylisz sie. tez tak kiedys myslalem, ze to pomysl BMW jednak ktos to juz wczesniej wymyslil ringi. Wtajemniczeni wiedza jaka to marka
  11. Mi za oryginalny tylny czujnik ATE z okragla wtyczka zawolali w sklepie (nie w ASO) 290 zl Podziekowalem i kupilem na Allegro za 45 z plaska wtyczka po czym je podmienilem i gra.
  12. Przedni czujnik jest przeciez bez kabla tzn jest od odpinany. Przewodu nie zmienialem, zostal tylko podpiety nowy czujnik i ABS dziala bez zarzutu. Jestem juz po wymianie wszystkich czujnikow. Poprzednich juz nie posiadam wiec nie sprawdze ich miernikiem. Pozostal tylko ten jeden z ostatniej wymiany. Teraz ABS dziala bez zarzutu. Z ciekawosci podpielem czujnik, ktory wczoraj mierzylem i kontrolka zapalila sie ponownie. Po powrocie na nowy czujnik zgasla. Potwierdzam w ten sposob ze mierzenie rezystancji miernikiem nie musi byc calkowita diagnoza. Nie wiem czemu ale VAG robi ta diagnoze pewniej. Kabel jest OK. Blad takze wykasowalem.
  13. Okazuje sie ze pomiary miernikiem nie daja calkowitej pewnosci. u mnie po podpieciu vaga wyjazalo blad konkternego czujnika (w tym przypadku prawy przod) i wymienilem go na nowy. Problem oczywiscie minal, kontolka zgasla i abs dziala. Mam wlasnie w rece czujnik, ktory vag wykazal jako uszkodzony. Pomiar rezystencji wykazuje 1125 Ohmow czyli w normie a jednak czujnik jest padniety. Jak wiec widac pomiar rezystencji nie zawsze pomaga rozwiazac problem.
  14. hotair, dzieki wielkie, duzo pomogles Nie jest to wesola nowina bo to przybliza mnie do wydania 120 zeta na nowy zawor
  15. Jestem po naprawie. Zdemontowalem zaworek, rezystencja w normie. Polaczylem rurke czerwona z niebieska i przegonilem dziada. Nie zauwazylem specjanie poprawy, zreszta nie mialem jak sie rozbujac w miescie bo jakis emeryt w Audi A8 taranowal droge . Sam zaworek przedmuchalem solidnie kompresorem ze wszystkich stron. W srodku zabrudzony byl olejem, ktory dostawal sie czarnym wezykiem od dolotu. Oleju byly sladowe ilosci ale byl. Dmuchajac ustami slychac i czuc jak w srodku pracuje jakas zapadka. Sa momenty gdy zamyka sie szczelnie i nie ma przeplywu. Zdaza sie takze ze mimo iz zapadka stuknie i ciezej wdmuchac powietrze to mimo wszystko czuc nieszczelnosc. Chyba cos jest nie tak?? Czy moze ktos to wytlumaczyc?? Na jakiej zasadzie to dziala i czy takie anomalie sa normalne?? Po ponownym zamontowaniu zaworku jest jak by lepiej (szybciej i zwinniej) ale to sie okaze dokladnie w trasie. Prosze o opinie dotyczace wspomnianych anomalii w zaworku, czy to normalnie i czy takie chwilowe nieszczelnosci moga byc powodem problemow z predkoscia maksymalna czy czkawka podczas duzych predkosci. Dodam jeszcze ze zadnych bledow w kompie nie wykazuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności