shadowpicture Zgłoś #21 Napisano 27 Stycznia 2015 Cześć, odebrałem własnie passeratti z RPERFORMANCE. 400 pln i odłączony moduł diagnostyki katalizatora. Przejadę kilka 100km i zobaczymy czy nic nie wróci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatoswinka Zgłoś #22 Napisano 27 Stycznia 2015 Cześć, odebrałem własnie passeratti z RPERFORMANCE. 400 pln i odłączony moduł diagnostyki katalizatora. Przejadę kilka 100km i zobaczymy czy nic nie wróci. to gratulacje ! Gdzie dokładnie robiłeś, to zadzwonię i pogadam bo mi lokalny tunner powiedział, że w wersji z jedną sondą jest to nie możliwe. W przypadku jednej sondy nie może jej wyłączyć bo silnik nie będzie miał skąd brać danych do mieszanki. Trochę się zdziwiłem, bo nie chodzi przecież o wyłączenie sondy tylko o wyłączenie kontroli jakości spalin. Powiedział to bez większego przekonania także może ktoś inny zrobi to bez problemu. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shadowpicture Zgłoś #23 Napisano 27 Stycznia 2015 http://www.rperformance.pl/kontakt.php ul. Mineralna 26 02-274 Warszawa kom. +48 694 046 807 kom. +48 66 00 44 285 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shadowpicture Zgłoś #24 Napisano 16 Lutego 2015 Panowie, 1500km przejechane od zabiegu i błąd się nie pojawił.. Na dniach zajmę się jeszcze fizyczną wycinką katalizatora. Ogólnie polecam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatoswinka Zgłoś #25 Napisano 27 Lutego 2015 Zastanawiam się nad jedną rzeczą. U mnie jest jedna sonda za katalizatorem wstępnym. Po numerze odczytanym z sondy okazuje się, że jest to sonda diagnostyczna. Z zeszytu szkoleniowego dla serwisantów VW dowiedziałem się, że w tym silniku zrezygnowano z sondy regulacyjnej. Czy to oznacza, że u mnie sonda pełni tylko funkcje diagnostyczne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noe999 Zgłoś #26 Napisano 11 Sierpnia 2016 Witam, wyskoczył mi taki błąd: Address 01: Engine Labels: 06J-907-115-BZB.clb Control Module Part Number: 06J 906 026 HW: 06J 906 026 Component and/or Version: MED17.5 2932 Software Coding: 0404000318070160 Work Shop Code: WSC 05314 000 00000 VCID: E7D93FAFAFFD 1 Fault Found: 001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 000 - - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 140703 km Time Indication: 0 Date: 2018.14.17 Time: 22:07:19 Freeze Frame: RPM: 2082 /min Load: 41.2 % Speed: 92.0 km/h Temperature: 96.0°C Temperature: 23.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 13.970 V Readiness: 0000 0001 Proszę o pomoc, czym to jest spowodowane, jak usunąć usterkę? da się to naprawić czy trzeba wyciąć katalizator i preprogramować sterownik?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatoswinka Zgłoś #27 Napisano 11 Sierpnia 2016 Witam. Ja mam ten błąd od 2 lat. Średnio raz na 2 wypalone zbiorniki. Na razie z tym żyję. OBDII za 35zł na BT i aplikacja Torque na smartfona. Kasuję i jeżdżę dalej . Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiewior85 Zgłoś #28 Napisano 11 Sierpnia 2016 Mialem ten sam problem, gosc w aso doradzil mi zakup emulatora, ktory oszukuje komputer i nie wywala juz bledu katalizatora ( kontrolki silnika ), jezdze juz tak kilka miesiecy i ani razu nie wywalilo bledu. Emulator wkreca sie w sonde lambde, koszt na allegro to ok 30zl... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatoswinka Zgłoś #29 Napisano 11 Sierpnia 2016 Mialem ten sam problem, gosc w aso doradzil mi zakup emulatora, ktory oszukuje komputer i nie wywala juz bledu katalizatora ( kontrolki silnika ), jezdze juz tak kilka miesiecy i ani razu nie wywalilo bledu. Emulator wkreca sie w sonde lambde, koszt na allegro to ok 30zl... Witaj. Mógłbyś podesłać link do aukcji. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #30 Napisano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Pamiętać należy że są emulatory kątowe i proste w zależności od tego ile mamy miejsca nad sondą. Odsuwają one sondę od spalin i zaczyna ona inaczej (wolniej) pracować. Inaczej znaczy dobrze dla nas i sterownika. Te emulatory (przejściówki) mają mały otworek w środku, otworki są różnej średnicy, można zakupić z mniejszym i najwyżej rozwiercić go jakby coś nie tak było. Są jeszcze o różnych głębokościach, bywało że sondy nie można było wkręcić do końca bo już o dno emulatora się opierała, można dać podkładki itp (są różne sondy z owalną końcówką lub wyższą i "prostokątną" ). Te kontowe emulatory są głębsze. Jak na razie się sprawdzają, głównie w Toyocie, tam kata to trzeba by co 50tysi zmieniać żeby błędami nie pluły. Pozdro. Wystarczy wpisać na Alle.. Emulator sondy lambda, chodzi o te mosiężne kątowe lub proste. Resztę doczytasz na aukcjach. Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez BociekCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiewior85 Zgłoś #31 Napisano 11 Sierpnia 2016 U mnie w 1.8 tsi 2008r udalo sie zamontowac emulator prosty ale wszedl na styk, wiec zalecalbym katowy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatoswinka Zgłoś #32 Napisano 12 Sierpnia 2016 Pamiętać należy że są emulatory kątowe i proste w zależności od tego ile mamy miejsca nad sondą. Odsuwają one sondę od spalin i zaczyna ona inaczej (wolniej) pracować. Inaczej znaczy dobrze dla nas i sterownika. Te emulatory (przejściówki) mają mały otworek w środku, otworki są różnej średnicy, można zakupić z mniejszym i najwyżej rozwiercić go jakby coś nie tak było. Są jeszcze o różnych głębokościach, bywało że sondy nie można było wkręcić do końca bo już o dno emulatora się opierała, można dać podkładki itp (są różne sondy z owalną końcówką lub wyższą i "prostokątną" ). Te kontowe emulatory są głębsze. Jak na razie się sprawdzają, głównie w Toyocie, tam kata to trzeba by co 50tysi zmieniać żeby błędami nie pluły. Pozdro. Wystarczy wpisać na Alle.. Emulator sondy lambda, chodzi o te mosiężne kątowe lub proste. Resztę doczytasz na aukcjach. OK jest, jak wpisywałem 1.8TSI nic mi nie pokazało. Jest jeszcze pytanie - ja mam u siebie jedną sondę. Czy zastosowanie tego wynalazku nie wpłynie na pracę silnika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noe999 Zgłoś #33 Napisano 12 Sierpnia 2016 Tylko ze to nie jest usunięcie problemu tylko oszukanie komputera. Czy w trakcie przeglądu moze być problem? Jaki to ma wpływ na prace silnika?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiewior85 Zgłoś #34 Napisano 12 Sierpnia 2016 W aso nowy katolizator to wydatek ponad 4k, chcesz tyle placic, prosze bardzo, usuniesz w tedy problem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pachos Zgłoś #35 Napisano 5 Września 2016 Szukałem na forum ale nic nie znalazłem konkretnego w owym temacie. Co jakis czas zapala sie check, po podłączeniu wyskakuje błąd o numerze P0420, spalanie w normie mocy jakby ciut mniej podczas świecącej się kontrolki. Passat B6 2.0 TSI 2008 kod silnika CAWB Przypuszczam że to kat. Jak go usunę to komp nie zwariuje o ile to ten problem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saxten Zgłoś #36 Napisano 13 Października 2016 (edytowane) Witam szanowne grono Od jakiegoś czasu miałem i ja problem z wywalaniem błędu katalizatora. Po kilkakrotnym kasowaniu odczytów w zaprzyjaźnionym warsztacie, pojechałem na ASO aby potwierdzić uszkodzenie. Niestety, padło na katalizator. Cena nowego z serwisu powala na kolana. Na używkę tez się nie zdecydowałem, bo nie wiadomo w jakim stanie rura się trafi. Znalazłem w sieci: http://www.kalinski.pl/ Wycinają zużyty katalizator i wspawują nowy - też ze stajni VW. Robota na miejscu, ok 3 godzin. Niżej macie specyfikacje części z ASO i moje koszty w tym warsztacie. Chciałem mieć sprawny katalizator, "skrótowe rozwiązania" nie były brane pod uwagę. To tez jedna z opcji... Pozdrawiam. Edytowane 14 Października 2016 przez saxten Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JP_Jaro Zgłoś #37 Napisano 30 Grudnia 2017 Podłączam się pod temat. Czy ktoś ostatnio wymieniał katalizator w 1.8 tsi BZB? Mi padł przy 110k. Błąd P0420 pojawia się jak jadę po trasie czyli jak lecę 120-130km/h przez jakieś 50-60km. W innych przypadkach czyli jazda po mieście problem nie występuje. Wiadomo, pewnie jak dostaję temperaturę to krzyczy błędem. Co sądzicie o takim zamienniku? http://allegro.pl/katalizator-audi-a3-vw-passat-1-8-2-0-tfsi-tsi-kat-i5752578929.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #38 Napisano 30 Grudnia 2017 @JP_Jaro ja u siebie wywaliłem całkowicie kata i dałem emulator. Od tego czasu błąd P0420 już się więcej nie pojawił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JP_Jaro Zgłoś #39 Napisano 30 Grudnia 2017 @Jankus Dzięki za szybkie info. Aktualnie poszukuje bardziej standardowych rozwiązań. A jak z badaniem technicznym ? Jak byłem to spalin nie badali ale jak zaczną to pewnie wyjdzie i wtedy może być problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #40 Napisano 30 Grudnia 2017 Zależy od stacji. Nadal są takie gdzie wystarczy przyjechać z dowodem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach