Skocz do zawartości

da.kus

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O da.kus

  • Urodziny 20.07.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    aylesbury

Samochód

  • Silnik
    B6 1.8 TSI 160KM
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. da.kus

    P2015-powertrain

    Dziękuję za odpowiedź, poproszę kolegę by mi na to popatrzył bo sam nie wiem jak sprawdzić czy ma luzy i czu w ogóle dobrze pracuje, a czy można ewentualnie wymienić sam nastawnik? I czy trzeba będzie wyciągać kolektor, czy da się go wyciągnąć samego?
  2. P2015-POWERTRAIN Intake Manf Runner Position Sensor/Switch Circuit Range/Performance bank1. Proszę o pomoc, wyskakuje mi taki błąd po odpaleniu silnika, czy to może być wina zasyfionego kolektora ssącego ? Może klapki się blokują ? Czy może coś zupełnie innego? Silnik 1.8 TSI BZB. Proszę o jakąś sugestie, podpowiedz doświadczonych kolegów.
  3. Dzięki za pomoc, a w zasadzie za jej brak. Doszłem do tego sam, wymiana odmy załatwiła sprawę.
  4. Kurcze, nadal nie wiem o co chodzi. Wymieniłem dziś pasek, bo myślałem że może to być przyczyną tego piszczenia, sprawdziłem rolkę napinacza, alternator i pompę klimy, wszystko kręci się bez żadnego oporu ale nic to nie dało. Nie wiem z kąt dochodzi to piszczenie i czy mogę to łączyć z tymi błędami. Auto zachowuje się na wolnych obrotach jak by paliło na jeden albo dwa gary a jak mu depnę to chyba wszystko jest ok, do momętu jak wróci na wolne obroty, a wtedy zaczyna piszczeć bardzo głośno i po mału się wycisza, po dodaniu gazu jest ok a po spuszczeniu znów zaczyna piszczeć. No i błędy po wykasowaniu wróciły te same.
  5. Wczoraj auto zaczęło mi falować na obrotach, a do tego zaczęło strasznie piszczeć z pod maski po zdjęciu pedału gazu. Wszystko zaczęło się nagle, na rozgrzanym silniku kiedy wracałem ze sklepu. A to błędy jakie mi wywaliło.
  6. No masz rację Tomek jeden nawet sugerował że muszę wymienić dwie sondy,a mam tylko jedną.Na szczęście mam już dobrego mechanika,a nie wymieniacza.
  7. No i po zabiegu kat wymieniony.Mam pytano odnośnie sondy lambdy,bo przy wymianie kata nie wyglądała najlepiej,cała zasyfiała!!!a mechanik zalecił kupno nowej.Puki co zostawiłem starą i nie wiem czy kupować nową czy jest sens,bo w sumie po co skoro wszystko jest ok.
  8. Mój padł po 125tyś z tym że mil, niezły wydatek w twojej sytuacji.Ją zamówiłam go właśnie i już jest wysłany,może jutro dojdzie to wymiana bo przegląd mi się kończy za kilka dni.
  9. Witam mam pytanie,mianowicie mój katalizator umarł a ciężko z zamiennikami,orginał niestety too expensive ale znalazłem to http://www.ebay.co.uk/itm/VW-PASSAT-B6-BZB-CYGA-1-8-TFSI-EXHAUST-CATALYTIC-CONVERTOR-3C0-254-504-EX-/250651185441 co wy o tym sądzicie.Nie wiem jeszcze czy jest różnica między manualem a tip tronik.czy można sprawdzić po nr vin lub rejestracji czy będzie pasował?
  10. Też zapaliła mi się kontrolka wydechu.w instrukcji pisze że jak ona swieci to raczej sąda,a gdy kontrolka mruga to katalizator.U mnie kontrolka swieci.Mechanik po podpięciu vaga powiedział mi że to wina katalizatora,błąd niewydolność katalizatora.Mówi że trzeba wymienić katalizator a najle piej jeszcze dwie sądy.Pytanie czy to napewno katalizator?Mam przejechanie 125tys MIL a podobno to nie jest tak dużo jak na katalizator w benzynie,dodam że nic nie słychać w całym wydechu żeby się coś tam odbijało.objawy:spore spalanie,zauważyłem w zimne dni kopci na biało,jakby mieszanka była za bogata.Po za tym passacik ładnie odpala obroty równe,nie szarpie i raczej nie muli.Prosba o jakieś wskazówki.
  11. A czy możesz mnie zaprowadzić na odpowiedni dział,bo nic nie mogę znaleść
  12. Wczoraj kupiłem passata 1.8tsi jazda próbna wszystko ok do pierwszego tankowania.prubuje go zalać a pistolet od dystrybutora rozłańcza dopływ paliwa.po odkręceniu korka wlewu słychać głośne bulgotanie powietrza dodam ze auto ma 4 lata i przebieg 125tyś mil.co go może blokować?
  13. Szukam dobrego i taniego mechanika w okolicy Aylesbury.Chcę zregenerować turbo i podpiąć się po kompa ///pobs/// jak pada ci turbo - to zamiast regeneracji - proponuje zalozyc od razu nową co do podpięcia pytaj Wilq'a - chyba mieszkasz najbliżej jego pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności