Dreyfus Zgłoś #341 Napisano 6 Lutego 2018 W avb 134? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #342 Napisano 6 Lutego 2018 6 minut temu, Dreyfus napisał: W avb 134? a co? Żałujesz mi?? Pisałem o vw cc 2014 4 motion. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #343 Napisano 6 Lutego 2018 No właśnie nie wiedziałem to czego to odnieść, broń boże nie żałuję Ci niczego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fury Zgłoś #344 Napisano 8 Lutego 2018 On 5.02.2018 at 8:30 PM, maciekvrs said: Nie zaprzeczam. Wyszło jak wyszło. Ten co mi to robił mówił że zdrowy silnik z małym przebiegiem 90tys. Dlatego seria wyszła mocna. Mi tuner mówił, że różnice między 140 a 170 to turbina i pompa wody, a wytryski są różne w zależności od rocznika i nie koniecznie od mocy, do mojego cffb były niby takie same jak do cfgb. Z tym, że ja mam auto w specyfikacji ma uk i 2013 rok. Turbina daje za mało powietrza aby zrobić ponad 180 hp, to znaczy da się nawet ponad 190 ale będzie strasznie kopciło, sam jeździłem na takim programie ale zaniepokoił mnie spadek mocy na wysokich obrotach po butowaniu, a jak zobaczyłem temperatury oleju przy jeździe dłuższy czas 220-230 to wróciłem na korektę do tunera. Nie wiem czy egt było za wysokie czy coś innego się przegrzewało ale ewidentnie soft łapał jakiś limit temperatury i ciął dawkę paliwa. Większe turbo z 170 nie daje wiele więcej pary ale nie ma tak szybko spadku momentu ale właśnie układ paliwowy kończy się około 200-220 żeby iść wyżej trzeba zmienić pompę i na standardowych wytryskach niby zrobisz do 250, mi się co prawda nie udało mimo że testowane były już dwie turbiny to finalnie wyszły inne problemy i nie do końca mam co chciałem. Jeździłem na turbinie ze 170tki i szczerze mówiąc to słaby mod, jak dla mnie nie warty wydanej kasy innymi słowy jak 180/400nm jest mało to trzeba iść albo grubo albo wcale. Ja lubię benzynowe silniki o wysoko obrotowej charakterystyce a mimo to szczerze nie dostrzegam przewagi tej turbiny cfgb od 170tki, owszem niby zakres obrotów większy ale auto trochę wolniej reaguje na gaz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekvrs Zgłoś #345 Napisano 8 Lutego 2018 Ale rzeczywiście ten passat cc to biednie wyszedł, taka słaba seria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dioda2806 Zgłoś #346 Napisano 21 Marca 2018 Koledzy pytanie, przymierzam się do małej modyfikacji mojego Paska (CFFB 180tkm) i dylemat kogo wybrać : 1. Ecuproject 2. Dynosoft 3.Vagtune 4.Jetronik Bliżej mam do Wrocka niż Katowic czy Oborników ale te 20-30 km różnicy nie gra roli. Cel całkiem przyziemny około +/- 170km i 350nM czyli coś koło serii 170 konnej, żeby na autostradzie lepiej to śmigało, a przy okazji zeby nie zapłacić majątku. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #347 Napisano 21 Marca 2018 Z tych dynosoft, ja robiłem w CTR Zabrze i polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #348 Napisano 21 Marca 2018 Możesz go podciągnąć pod 400Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #349 Napisano 21 Marca 2018 A po czym to wnosisz? Wszystko wychodzi w praniu na jakie modyfikacje graty pozwalają... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #350 Napisano 21 Marca 2018 32 minuty temu, rosol napisał: Możesz go podciągnąć pod 400Nm Nie możesz. Skrzynia biegów wytrzymuje 300 Nm. Fakt, mam 390 Nm, ale jeżdżę z głową i liczę się z wymianą skrzynki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #351 Napisano 21 Marca 2018 Jak skrzynia wytrzymuje 300Nm skoro w serii jest 320Nm? Tunerzy (tacy renomowani a nie ze stodoły) podnoszą na 370-380Nm to chyba wiedzą co robią? Pomijam ponad 400Nm..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #352 Napisano 21 Marca 2018 350 nm. Pomyliłem się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harmoniusz_13 Zgłoś #353 Napisano 21 Marca 2018 Tzn. że nie ma 180k tylko 380k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dioda2806 Zgłoś #354 Napisano 27 Marca 2018 Dnia 21.03.2018 o 12:48, Dreyfus napisał: Z tych dynosoft, ja robiłem w CTR Zabrze i polecam. Ooo dzieki za podpowiedź, zapomniałem o CTR, słyszałem wiele pozytywnych opinii o firmie, także tam uderzę, albo jeszcze napisze do kolegi z forum "jarol'a" z tego co wiem ma całkiem fajne ceny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopico Zgłoś #355 Napisano 7 Kwietnia 2018 Mi CFFB wypluł 188km i 397nm, lecz wstawiłem turbinę od 170km. Nie chciałem więcej, ponieważ dsg nie radzi sobie z tak wysokim momentem. Nie polecam przekraczać 380nm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #356 Napisano 7 Kwietnia 2018 Dlatego mam u siebie 240/374 ale skoro polecasz do 380 to jakim cudem masz 397?:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekvrs Zgłoś #357 Napisano 17 Kwietnia 2018 Czy turbina ze 170 podejdzie p&p do 140. Chodzi o silnik CBAB 140 CR? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopico Zgłoś #358 Napisano 22 Kwietnia 2018 turbo tak, reszta nie - smarowanie i wyjście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucifer Zgłoś #359 Napisano 26 Kwietnia 2018 W poprzednim Passacie miałem 184KM i 426Nm i nie rozwaliłem skrzyni mimo 3 lat jeżdżenia. Teraz w kolejnym mam 189/406 i też jest super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #360 Napisano 1 Maja 2018 Dnia 17.04.2018 o 22:19, maciekvrs napisał: Czy turbina ze 170 podejdzie p&p do 140. Chodzi o silnik CBAB 140 CR? Tak, wszystko p&p jeżeli chodzi od turbo z cbbb do cbab Dnia 22.04.2018 o 15:31, lopico napisał: turbo tak, reszta nie - smarowanie i wyjście Jest takie samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach