Skocz do zawartości

dioda2806

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dioda2806

  • Urodziny 28.06.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kluczbork

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witajcie, w katalogu online Beru wyszukuje mi świece GE133 natomiast w pdf'ie GE115. W sumie w danych technicznych nie widzę różnicy, może ktoś pomoże w doborze? (Passat 2.0 140 CFFB) czy może brać boscha?
  2. Dokładnie u mnie też takie dźwięki i tylko rano i tylko do złapania temperatury. Dzisiaj chciałem nagrać filmik, ale nic nie stukało, może dlatego, że wczoraj zalałem Liqui Moly do systemów CR i zrobiłem 900km. marcin9962 powiedz jak sprawdzałeś VCDS te wartości? Muszą być jakieś warunki spełnione, temperatura silnika itd?> Może ktoś podpowie jakie powinny być prawidłowe wartości? EDIT: Po sprawdzeniu wtrysków na stole okazało się, że uszkodzony jest pierwszy wtrysk.
  3. Koledzy gdzie w Opolu jakiś spec od regeneracji wtrysków? Bosch serwis czy cuś innego?
  4. Koledzy znalazł ktoś rozwiązanie, u mnie to samo, rano po nocnym postoju odpalam samochód wrzucam bieg i stuki jak u kolegi Homerwales, aż do złapanie temperatury???
  5. Marzec 2013 także wypada, że G 052 171 Mam 3 butelki z różnymi datami produkcji: 2013;2014;2016 myślicie, że te dwie starsze będą OK? W sumie leżakowane zamknięte na magazynie.
  6. Koledzy dla pewności do skrzyni NFV też wchodzi G 052 171 ?
  7. Panowie co to może być? Od wczoraj u mnie takie stukanie? Na zewnatrz cisza, na zgaszonym silniku cisza, a po odpaleniu przy 1 obrocie w lewo/prawo takie stuki?
  8. Kostki wydmuchałem, poczyściłem i zakonserwowałem, a przewód po rozebraniu klapy i całego boku przeciąłem w dwóch miejscach i przeciągnąłem nowy przez przelotkę łącząc go na jakiś elastyczny klej ze starym. Trochę zabawy było, także powodzenia.
  9. Dokładnie mam Contipremiumcontact 5 i podsumowując jestem średnio zadowolony. Opony trzymają się na suchym i mokrym świetnie; są w miarę ciche w zależności od rodzaju asfaltu, ale niestety po 20kkm jedną oponę szlak trafił, huczy, buczy, trzęsie. Po założeniu zapasu w aucie cisza i spokój. W innym samochodzie mam Sava Intensa i powiem wam że jak na moje autostradowe użytkowanie to "sztosik"
  10. Panowie, jako laik zadam jeszcze jedno pytanie: Jak wygląda sytuacja przejścia w naszych CR z oleju 5W30 na 5w40 albo 0w40? Oleje te nie spełniają normy 507. Na co zwracać uwagę przy zamianie? I czy ma ona w ogóle sens? Pytam bo mam w pracy zapasy oleju ARAL SuperTronics 0W-40.
  11. Dołącze się do dyskusji; Passat zalewany olejem ASO (czy to był Castrol czy Vapsoil od Shella tego nie wie nikt), ostatnia inspekcja zrobiona poza serwisem i zalany LM Toptec 4200. Wrażenia słuchowe, chyba jednak lepiej chodził na ASO oleju, ale z moim uchem, cieżko wyczuć Ostatnio trafiłem na ciekawe forum naszych zachodnich sąsiadów (link poniżej) testowali laboratoryjnie oleje 5W30 i wiele innych i w tej kategorii wygrał: 1. RedLine Euro-Series 5w-30 2. Amsoil European Car Formula 5w-30 I-ESP 3. i od dziwo Mobil 1 ESP Formula Dobre wyniki zebrały również LM4200 który chemicznie porównywalny jest z Fuchs GT1 C3, oraz za bardzo polecany uznano Ravenol WIV III 5w-30 badź RAVENOL VMP SAE 5W-30 (nie wiem jaka jest różnica) na którym de facto jeździ tam duża część forum i który tym razem chyba sam zaleje. https://oil-club.de/index.php?board/8-5w-30/&s=92d82a4e2baace2d262e420fd86004a97c0db20a
  12. Ooo dzieki za podpowiedź, zapomniałem o CTR, słyszałem wiele pozytywnych opinii o firmie, także tam uderzę, albo jeszcze napisze do kolegi z forum "jarol'a" z tego co wiem ma całkiem fajne ceny
  13. Koledzy pytanie, przymierzam się do małej modyfikacji mojego Paska (CFFB 180tkm) i dylemat kogo wybrać : 1. Ecuproject 2. Dynosoft 3.Vagtune 4.Jetronik Bliżej mam do Wrocka niż Katowic czy Oborników ale te 20-30 km różnicy nie gra roli. Cel całkiem przyziemny około +/- 170km i 350nM czyli coś koło serii 170 konnej, żeby na autostradzie lepiej to śmigało, a przy okazji zeby nie zapłacić majątku. Pzdr
  14. Forumowicze pomóżcie, nadszedł czas wymiany klocków i tarcz. Na przód w garażu mam leżeć tarcze ATE i myśle na doborem jakiś klocków (szkoda wymieniać tarcze na inna firmę skoro już leżą), natomiast na tył sprawa otwarta. Zależy mi na poprawie siły hamowania i na tym żeby nie piszczały, a kwestia pylenia jest mało istotna. Tył to może zestaw: Textara, TRW albo ATE A do przednich tarcz ATE, może jakieś ostrzejsze klocki: Ferodo DS albo EBC??? Co wy na to? Czy zostawić standard?
  15. Może komuś pomogę, po rozebraniu okazało się że w przelotce klapy bagażnika pęknięty był wężyk doprowadzający płyn do spryskiwacza i lało się po tylnym słupku na kostki robiąc zwarcie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności