Skocz do zawartości

harmoniusz_13

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O harmoniusz_13

  • Urodziny 17.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piaseczno

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) DSG
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ogólnie zawsze mi się wypalał i nie było z nim problemu. Nie mam swojego VCDSa ale coś wykombinuje.
  2. Witam, Od jakiegoś czasu trapi mnie następujący problem. Po wymianie oleju w moim Passeratti szybko zaczyna się podnosić jego poziom. Dochodzi do dośc wysokiego stanu: 2-3 cm powyżej max. i tak trwa. Z tego co czytałem prawdopodobnie to wina niekończenia procesu wypalania DPFa - zbyt bogata mieszanka paliwa podawana podczas procesu wypalania w niesprzyjających warunkach (korek, wolna jazda) spływa po ściankach cylindrów. Problem opisany: https://autokult.pl/27970,dlaczego-w-aucie-z-filtrem-dpf-podnosi-sie-poziom-oleju https://www.iparts.pl/artykuly/co-zrobic-gdy-w-silniku-przybywa-oleju,70.html Jestem w stanie tą wersję zaakceptować, bo olej silnikowy ma zapach oleju napędowego i nieciekawą konsystencję. Czy ktoś ma taki problem? Jak byście postapili-wyjęcie wkładu DPFa + programowanie, czy pozostali przy tym i częściej zmieniali olej? Niestety ale w 90% poruszam się po mieście w korkach. 13 km do pracy i 45 min czasowo. Ktoś może polecić w Warszawie kogoś, kto bezpiecznie ogarnie DPFa? Myślałem o Kreatorze Mocy. Pozdrawiam Dużo dobrego słyszałem o Mazowieckim Centrum DPF ale to Klembów więc kawał drogi.
  3. Tzn. że nie ma 180k tylko 380k.
  4. Dzięki adaudi, To prawda temat w trakcie ogarniania w FunCar. Z grubsza niestety mechatronika. Ale trzeba było się z tym liczyć. Coś za coś:) BTW liczyłem na jakiś większy odzew na forum. I to już któryś raz. Trzeba sprzedać Paszteta i zainwestować w audi jednak:) i opuścić specyficzną grupę użytkowników vw.
  5. Witam, Już kilka razy mi pomogliście więc znów zwracam się o pomoc. Moja skrzynia podczas trasy zazgrzytała nieprzyjemnie i unieruchomiła Passata. Wrócił go domu na lawecie. Mechanik zrobił synchronizację sprzęgła i znów jeździ. Czasem zachowa się dziwnie, np. nie przerzuci biegu przy wyższych obrotach. Dopiero po spuszczeniu gazu wróci do normalnej pracy. Ale rzadko. Zdarzyło mi się to raz w ciągu dwóch tyg. Wczoraj skrzynia była testowana w trybie serwisowym i niestety nie przeszła testów. Zdjęcie błędów poniżej. Błedów nie da się skasować. Jezdzić nie jeździć? A w razie czego będę wdzięczny za polecenie kogoś od skrzyń gdzieś w okolicach Warszawy. Lepiej od południa:D Tak aby portfel przeżył naprawę?
  6. Panowie, 235 za szerokie dla mnie... Wytyczne niemieckich inżynierów znam i dlatego zadałem pytanie na forum. Proszę„ o konstruktywną„… krytykę.
  7. Ok. Panowie bardzo dziękuje za rady. Ale... Będę upierał się, że 235 jest za szeroka. Możecie polecić konkretny rozmiar z przedziału szerokości 215-225 na feldze 17 który będzie się ładnie prezentował na B6?
  8. No ok. Do mojej strzały B6 Varianta homologowane 235/45/17 wydają mi się za szerokie. Nie chcę aby spalał o 1 l. więcej niż teraz (mam 205/55/15) Co można założyć pośredniego ( z przedziału szerokości od 215 do 225) na na felgach 17 tak aby samochód nabrał uroku (205/55/16 na pewno są do niego za małe) i nie za bardzo ucierpiał na komforcie (fajnie i miękko sunął po równej drodze;)) Nie wiem czy te życzenia da się połączyć w 1 oponkę. PS. Felgi wybrałem http://www.oponeo.pl/felga-aluminiowa/dezent-v-dark-7-00x17-5x112-00-et40-00#11632244
  9. Witam czy felgi http://www.ceneo.pl/1250815#tab=click_scroll będą pasowały do b6 varianta z 2010. Chodzi o ET. Te mają 40 a wg. homologacji powinno być ET45.
  10. 1) Masz rację 2) To też racja. Zdarza się rozpędzić ale raczej tak nie podróżuje. 3) Zastanawiam się po co aż 270km/h. Ale tak się zastanawiam czy ta wystarczy na 179KM. A może iść w 235/45/R17? ceny na tym samym poziomie.
  11. Witam, Przeczytałem cały wątek ale chciałbym uporządkować swoje myśli. Mam passata CBBB 2.0tdi oryginalnie 143KM z DSG ale zmapowałem silnik u Mastersów na 179KM i 369NM. 1. PYTANIE: Na oryginalnych stalówkach mam zimówki Nokian WRD3 205/55/R6 91 H. Wydaje mi się że indeks prędkości jest mały w stosunku do tego co teraz potrafi pasek. Czy koledzy od 170KM coś doradzić. Opony są jedynie po 1 sezonie więc nie chciałbym ich sprzedawać i stracić na tym biznesie. 2. PYTANIE: Po drugie przymierzam się do nowych opon letnich (teraz mam 205/55/R16) ale z uwagi na większą moc myślę o 215/55/R16. Jaki indeks ładowności i prędkości w tym wypadku polecicie? Niestety
  12. Dzięki! No to się pofatyguje raz jeszcze i zobaczę co da się z tym zrobić - dam znać na forum.
  13. Liczyłem na konstruktywną krytykę:ziew Czy może ktoś ze specjalistów coś więcej powiedzieć. Ja znam się na tym słabo:(
  14. Będę wdzięczny za konstruktywną krytykę. Passat Variant B6 2.0 tdi CR 140KM + DSG A Passat terez lata:marecek BYLO 141KM 316Nm JEST 177KM 379 Nm
  15. Szczerze to nie pytałem. Ten spadek jest nieznaczny i na oko wynosi mniej niż 10Nm. Chyba ten mój typ tak ma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności