marcin990 Zgłoś #1 Napisano 13 Marca 2012 Witam Potrzebuję schematu połączenia zamka w drzwiach kierowcy. Planuję odłączyć przewody od zamka centralnego, chodzi mi o to żeby po przekręceniu kluczyka nie wyłączał się fabryczny alarm. Czy ktoś już robił coś takiego w passacie? Wiecie może które to przewody? Podejrzewam że są w lewym przednim słupku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #2 Napisano 14 Marca 2012 Potrzebuję schematu połączenia zamka w drzwiach kierowcy.Planuję odłączyć przewody od zamka centralnego, chodzi mi o to żeby po przekręceniu kluczyka nie wyłączał się fabryczny alarm. To nie szukaj w drzwiach kierowcy, tylko w module komfortu. Znajdź schemat swojego modułu i dowiesz się który to przewód. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin80 Zgłoś #3 Napisano 14 Marca 2012 Należy to wyłączyć programując moduł komfortu Vag'iem. Poszukaj tematu "jak włączyć domykanie". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #4 Napisano 14 Marca 2012 To nie szukaj w drzwiach kierowcy, tylko w module komfortu.Znajdź schemat swojego modułu i dowiesz się który to przewód. Pozdrawiam. Należy to wyłączyć programując moduł komfortu Vag'iem. Poszukaj tematu "jak włączyć domykanie". 1. Sygnał z zamka idzie do modułu w drzwiach przy silniku od szyby a potem po CANie do modułu komfortu, tzn, fizycznie nie wchodzą do modułu komfortu przewody odpowiedzialne za otwieranie i zamykanie drzwi. 2. Kolega chce odłączyć kable które wymuszają otwarcie wszystkich drzwi po przekręceniu kluszyka w drzwiach, a co za tym idzie rozbrojenie fabrycznego alarmu (nie można tego zaprogramować w module komfortu, to nie to samo co zamykanie drzwi po ruszeniu i otwieranie po wyjęciu kluczyka). 3. marcin990 przewody które potrzebujesz są w drzwiach kierowcy. Musisz zdjąć boczek, rozpruć izolację z przewodów idących do zamka i przeciąć odpowiedni przewód. Jest tam 8 przewodów, 4 brązowe (z różnymi paskami) ich nie ruszaj. 2 czarne (też z paskami) i również ich nie ruszaj. Zostają dwa innego koloru (np zielony i niebieski ale widziałem również czerwone) jeżeli przetniesz obydwa to kluczyk w drzwiach będzie zamykał i otwierał tylko drzwi kierowcy. Możesz też przeciąć 1 i wtedy zamykanie będzie powodowało zamknięcie wszystkich drzwi i uzbrojenie alarmu, a otwarcie, spowoduje otworzenie tylko drzwi kierowcy i załączenie się alarmu. ---------- Dodano o 11:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:09 ---------- żeby zobaczyć który przewód dziabnąć, obedrzyj z niego izolację i podaj na niego masę. Jeden będzie zamykał auto, a drugi otwierał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #5 Napisano 14 Marca 2012 Przewód: czerwono-zielony to zamykanie czerwono- niebieski otwieranie Sterowanie odbywa się masą(-) . Jeżeli odłączysz przewód czerwono -niebieski otwierajacy central i wyłączający alarm, to po otwarciu drzwi auta pozostawionego z odryglowanymi drzwiami kierowcy, włączy się alarm. Chyba mam rację ? Czy fabryczny alarm posiada zwłokę czasową, pomiędzy momentem zamknięcia drzwi(włączenia alarmu), a jego faktycznego uzbrojenia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #6 Napisano 14 Marca 2012 Musisz zdjąć boczek, rozpruć izolację z przewodów idących do zamka i przeciąć odpowiedni przewód. Jest tam 8 przewodów, 4 brązowe (z różnymi paskami) ich nie ruszaj. 2 czarne (też z paskami) i również ich nie ruszaj. Zostają dwa innego koloru (np zielony i niebieski ale widziałem również czerwone) jeżeli przetniesz obydwa to kluczyk w drzwiach będzie zamykał i otwierał tylko drzwi kierowcy. Możesz też przeciąć 1 i wtedy zamykanie będzie powodowało zamknięcie wszystkich drzwi i uzbrojenie alarmu, a otwarcie, spowoduje otworzenie tylko drzwi kierowcy i załączenie się alarmu. Witam. Zainteresowało mnie to. |Czyli jak piszesz jak przetnę te przewody to po przekręceniu kluczyka drzwi się otworzą a alarm będzie dalej uzbrojony ? Dobrze to rozumiem ? Jeśli tak to czy w drzwiach pasażera też trzeba te kable uciąć żeby alarm się nie wyłączał czy starczy tylko w drzwiach kierowcy ? Pozdrawiam. A i jeszcze co z tylną klapą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin990 Zgłoś #7 Napisano 14 Marca 2012 Dziękuję za pomoc. Jak będzie czas to w weekend powinienem się za to zabrać. Zwłoka chyba jest około 30 sekund lancer83 mam nadzieję że to tak będzie działało. Chcę ciachnąć tylko kabel od otwierania żeby w razie W amator cudzej własności miał problem już na samym początku czyli po wyłamaniu zamka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #8 Napisano 14 Marca 2012 lancer83 mam nadzieję że to tak będzie działało. Chcę ciachnąć tylko kabel od otwierania żeby w razie W amator cudzej własności miał problem już na samym początku czyli po wyłamaniu zamka. Jak tak to trzeba by było zrobić tak tylną klapę i zamek pasażera żeby to miało sens. jak już zrobisz to daj znać czy działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin990 Zgłoś #9 Napisano 14 Marca 2012 Ok odezwę się. Klapę też mam zamiar odłączyć, a u pasażera nie mam wkładki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin990 Zgłoś #10 Napisano 19 Marca 2012 Witam Jest tak jak pisał kolega tomnik czerwono niebieski kabel w wiązce idącej do zamka. Wystarczy przeciąć i gotowe. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #11 Napisano 19 Marca 2012 Witam Jest tak jak pisał kolega tomnik czerwono niebieski kabel w wiązce idącej do zamka. Wystarczy przeciąć i gotowe. Pozdrawiam Hej kolego jak przeciąłeś kabel to z pilota otwiera normalnie wszystkie drzwi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #12 Napisano 20 Marca 2012 Hej kolego jak przeciąłeś kabel to z pilota otwiera normalnie wszystkie drzwi ? nie ma innej możliwości, pilot musi działać. Ten przewód daje sygnał z zamka do modułu komfortu, żeby się wszystkie drzwi otworzyły. Odbiornik od pilota jest w samym module, także poprzez przecięcie kabla nie pominiesz odbiornika i pilot musi działać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtekD. Zgłoś #13 Napisano 31 Maja 2013 (edytowane) Przewód:czerwono-zielony to zamykanie czerwono- niebieski otwieranie Sterowanie odbywa się masą(-) . Czy w Passacie z 96r. ale już B5 czyli ten pierwszy model z zielonymi tablicami też są te same kolory centralnego ??? THX PS rozumiem że kabelek od domykania szyb nie trzeba podłączać ponieważ w pasku działa na dłuższy sygnał zamykania drzwi ??? Edytowane 31 Maja 2013 przez WojtekD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtekD. Zgłoś #14 Napisano 31 Maja 2013 jutro rano biorę się za montaż i nie chciałbym czegoś spalić ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtekD. Zgłoś #15 Napisano 3 Czerwca 2013 Jako, że nie lubię nie zakończonych tematów zakończę i ten ... oczywiście swój przypadek: - W Passacie B5 z 96 roku przewody są w tym samym kolorze:) co i w nowszych modelach - Montaż modułu centralnego na pilocika nie nastręcza większych problemów (wszystko robiłem zgodnie ze schematem) - Nic nie spaliłem - domykanie szyb działa ale niestety zawsze otwierają się bądź zamykają razem z centralnym (zmiana czasu impulsu na module nic nie daje) albo otwierają się razem albo centralny działa bez zarzutu ale szybki się nie domykają. Co jest potrzebne do montażu: 1. Klucze ampulaki (te śmieszne gwiazdkowe) 2. Śrubokręt gwiazdkowy i płaski 3. Kawałek przewodu jakby było za mało tego co dali w zestawie (u mnie było za mało) 4. Stalka do przecinania osłonek przewodów (róbcie to delikatnie) (można skorzystać z zapalniczki - rozgrzać lekko i ściągnąć) 5. Izolacja do łatania tychże (bądź kapturki termokurczliwe) 6. Lutownica bądź porządne zaciski (lepsza chyba lutownica) (potrzebne będzie w pobliżu oczywiście gniazdko 220V) 7. Miernik elektryczny (opcjonalnie jak ktoś dokładnie wie który kabelek jest do czego to miernik nie potrzebny) 8. Około 2-3 godzin wolnego czasu (zapewne da się szybciej ale mi zajęło to dokładnie 2 godziny i 10 minut) 9. Cierpliwość i dokładność - pamiętajcie, że samochód jak jeździ to skacze, szarpie dudni i trzęsie zatem jak zrobicie nie dokładnie to coś się odczepi i nie będzie działo. 10. Nasz Passaciki to jak kobiety trzeba dokładnie i z wyczuciem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach