Skocz do zawartości
marcin990

Odłączenie przewodów od domykania szyb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Potrzebuję schematu połączenia zamka w drzwiach kierowcy.

Planuję odłączyć przewody od zamka centralnego, chodzi mi o to żeby po przekręceniu kluczyka nie wyłączał się fabryczny alarm.

Czy ktoś już robił coś takiego w passacie? Wiecie może które to przewody? Podejrzewam że są w lewym przednim słupku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Potrzebuję schematu połączenia zamka w drzwiach kierowcy.

Planuję odłączyć przewody od zamka centralnego, chodzi mi o to żeby po przekręceniu kluczyka nie wyłączał się fabryczny alarm.

 

To nie szukaj w drzwiach kierowcy, tylko w module komfortu.

Znajdź schemat swojego modułu i dowiesz się który to przewód.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Należy to wyłączyć programując moduł komfortu Vag'iem. Poszukaj tematu "jak włączyć domykanie".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie szukaj w drzwiach kierowcy, tylko w module komfortu.

Znajdź schemat swojego modułu i dowiesz się który to przewód.

Pozdrawiam.

 

Należy to wyłączyć programując moduł komfortu Vag'iem. Poszukaj tematu "jak włączyć domykanie".

 

1. Sygnał z zamka idzie do modułu w drzwiach przy silniku od szyby a potem po CANie do modułu komfortu, tzn, fizycznie nie wchodzą do modułu komfortu przewody odpowiedzialne za otwieranie i zamykanie drzwi.

2. Kolega chce odłączyć kable które wymuszają otwarcie wszystkich drzwi po przekręceniu kluszyka w drzwiach, a co za tym idzie rozbrojenie fabrycznego alarmu (nie można tego zaprogramować w module komfortu, to nie to samo co zamykanie drzwi po ruszeniu i otwieranie po wyjęciu kluczyka).

3. marcin990 przewody które potrzebujesz są w drzwiach kierowcy. Musisz zdjąć boczek, rozpruć izolację z przewodów idących do zamka i przeciąć odpowiedni przewód. Jest tam 8 przewodów, 4 brązowe (z różnymi paskami) ich nie ruszaj. 2 czarne (też z paskami) i również ich nie ruszaj. Zostają dwa innego koloru (np zielony i niebieski ale widziałem również czerwone) jeżeli przetniesz obydwa to kluczyk w drzwiach będzie zamykał i otwierał tylko drzwi kierowcy. Możesz też przeciąć 1 i wtedy zamykanie będzie powodowało zamknięcie wszystkich drzwi i uzbrojenie alarmu, a otwarcie, spowoduje otworzenie tylko drzwi kierowcy i załączenie się alarmu.

 

---------- Dodano o 11:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:09 ----------

 

żeby zobaczyć który przewód dziabnąć, obedrzyj z niego izolację i podaj na niego masę. Jeden będzie zamykał auto, a drugi otwierał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewód:

czerwono-zielony to zamykanie

czerwono- niebieski otwieranie

Sterowanie odbywa się masą(-) .

Jeżeli odłączysz przewód czerwono -niebieski otwierajacy central i wyłączający alarm, to po otwarciu drzwi auta pozostawionego z odryglowanymi drzwiami kierowcy, włączy się alarm. Chyba mam rację ?

Czy fabryczny alarm posiada zwłokę czasową, pomiędzy momentem zamknięcia drzwi(włączenia alarmu), a jego faktycznego uzbrojenia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musisz zdjąć boczek, rozpruć izolację z przewodów idących do zamka i przeciąć odpowiedni przewód. Jest tam 8 przewodów, 4 brązowe (z różnymi paskami) ich nie ruszaj. 2 czarne (też z paskami) i również ich nie ruszaj. Zostają dwa innego koloru (np zielony i niebieski ale widziałem również czerwone) jeżeli przetniesz obydwa to kluczyk w drzwiach będzie zamykał i otwierał tylko drzwi kierowcy. Możesz też przeciąć 1 i wtedy zamykanie będzie powodowało zamknięcie wszystkich drzwi i uzbrojenie alarmu, a otwarcie, spowoduje otworzenie tylko drzwi kierowcy i załączenie się alarmu.

Witam. Zainteresowało mnie to. |Czyli jak piszesz jak przetnę te przewody to po przekręceniu kluczyka drzwi się otworzą a alarm będzie dalej uzbrojony ? Dobrze to rozumiem ? Jeśli tak to czy w drzwiach pasażera też trzeba te kable uciąć żeby alarm się nie wyłączał czy starczy tylko w drzwiach kierowcy ? Pozdrawiam. A i jeszcze co z tylną klapą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc. Jak będzie czas to w weekend powinienem się za to zabrać.

 

Zwłoka chyba jest około 30 sekund

 

lancer83 mam nadzieję że to tak będzie działało. Chcę ciachnąć tylko kabel od otwierania żeby w razie W amator cudzej własności miał problem już na samym początku czyli po wyłamaniu zamka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lancer83 mam nadzieję że to tak będzie działało. Chcę ciachnąć tylko kabel od otwierania żeby w razie W amator cudzej własności miał problem już na samym początku czyli po wyłamaniu zamka.

Jak tak to trzeba by było zrobić tak tylną klapę i zamek pasażera żeby to miało sens.

jak już zrobisz to daj znać czy działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok odezwę się.

Klapę też mam zamiar odłączyć, a u pasażera nie mam wkładki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jest tak jak pisał kolega tomnik czerwono niebieski kabel w wiązce idącej do zamka. Wystarczy przeciąć i gotowe.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Jest tak jak pisał kolega tomnik czerwono niebieski kabel w wiązce idącej do zamka. Wystarczy przeciąć i gotowe.

 

Pozdrawiam

Hej kolego jak przeciąłeś kabel to z pilota otwiera normalnie wszystkie drzwi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej kolego jak przeciąłeś kabel to z pilota otwiera normalnie wszystkie drzwi ?

nie ma innej możliwości, pilot musi działać. Ten przewód daje sygnał z zamka do modułu komfortu, żeby się wszystkie drzwi otworzyły. Odbiornik od pilota jest w samym module, także poprzez przecięcie kabla nie pominiesz odbiornika i pilot musi działać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przewód:

czerwono-zielony to zamykanie

czerwono- niebieski otwieranie

Sterowanie odbywa się masą(-) .

 

Czy w Passacie z 96r. ale już B5 czyli ten pierwszy model z zielonymi tablicami też są te same kolory centralnego ???

 

THX

 

 

PS

 

rozumiem że kabelek od domykania szyb nie trzeba podłączać ponieważ w pasku działa na dłuższy sygnał zamykania drzwi ???

Edytowane przez WojtekD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro rano biorę się za montaż i nie chciałbym czegoś spalić ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako, że nie lubię nie zakończonych tematów zakończę i ten ... oczywiście swój przypadek:

 

- W Passacie B5 z 96 roku przewody są w tym samym kolorze:) co i w nowszych modelach

- Montaż modułu centralnego na pilocika nie nastręcza większych problemów (wszystko robiłem zgodnie ze schematem)

- Nic nie spaliłem

 

- domykanie szyb działa ale niestety zawsze otwierają się bądź zamykają razem z centralnym (zmiana czasu impulsu na module nic nie daje) albo otwierają się razem albo centralny działa bez zarzutu ale szybki się nie domykają.

 

Co jest potrzebne do montażu:

 

1. Klucze ampulaki (te śmieszne gwiazdkowe)

 

2. Śrubokręt gwiazdkowy i płaski

 

3. Kawałek przewodu jakby było za mało tego co dali w zestawie (u mnie było za mało)

 

4. Stalka do przecinania osłonek przewodów (róbcie to delikatnie) (można skorzystać z zapalniczki - rozgrzać lekko i ściągnąć)

 

5. Izolacja do łatania tychże (bądź kapturki termokurczliwe)

 

6. Lutownica bądź porządne zaciski (lepsza chyba lutownica) (potrzebne będzie w pobliżu oczywiście gniazdko 220V)

 

7. Miernik elektryczny (opcjonalnie jak ktoś dokładnie wie który kabelek jest do czego to miernik nie potrzebny)

 

8. Około 2-3 godzin wolnego czasu (zapewne da się szybciej ale mi zajęło to dokładnie 2 godziny i 10 minut)

 

9. Cierpliwość i dokładność - pamiętajcie, że samochód jak jeździ to skacze, szarpie dudni i trzęsie zatem jak zrobicie nie dokładnie to coś się odczepi i nie będzie działo.

 

10. Nasz Passaciki to jak kobiety trzeba dokładnie i z wyczuciem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności